Beutyblogtopic XL #10

wow dit kan toch gewoon écht niet.

49 likes

Nee kan idd echt niet, ik zou ze ook outen.

Hij moet even lekker uit zn naad gaan.

5 likes

7 likes

Nou jaa. Fuck privacy joh :woman_facepalming:

Het lijkt me zoo vervelend om te horen dat je jezelf niet eens discreet kan laten waxen, maar dat het personeel klaarblijkelijk je waxbeurt uitgebreid met andere klanten bespreek (zie zijn ander story). Ik vind het best wel stoer dat ie z’n gene (ongeacht of dat zelfs nodig is of niet) opzij zet en het bedrijf gewoon publiekelijk te kakken zet!

41 likes

Ik kan me herinneren dat Mascha daar ook vaak ging in Den Haag.

Stel je voor je komt daar als niet ‘bekendheid’ op aanraden van een vriendin of een vriend, en je krijgt terwijl je daar ligt ff te horen hoe de doos van je BF eruitziet. Dat gebeurt dan ook gegarandeerd bij zo iemand die zijn/haar mond niet kan houden. Echt irritant.

5 likes

Maar wat is er ook interessant aan het omschrijven van iemand geslachtsdelen? Het ziet er toch allemaal beetje hetzelfde uit, met wat variatie die toch niet echt goed in woorden te omschrijven is. Behalve de grootte bij mannen dan, maar oke.

12 likes

Wow wat bizar van die wax salon! Wat heeft het ook voor nut om zulke info te delen

Sowieso als je ook de foefjes niet volgt krijg je random te horen hoe grefoef er uit ziet of heeft laten waxen terwijl je er niet om vraagt en het je totaal niet boeit

1 like

tsjah interessant is het niet, maar mensen gaan toch prat op naaktfoto’s, seksfilmpjes van mensen alleen maar omdat het bekenden zijn? Ofwel bn’ers, ofwel Orlando bloom op een surfboard, ofwel omdat het een bekende is uit het dorp? It’s sad but true.

2 likes

Ja true. Maar in woorden zijn de specifieke uiterlijke kenmerken van schaamlippen of ballen toch niet heel goed uit te leggen? ‘Beetje roestbruin, rechts voller dan links, rimpelig’

17 likes

Om de een of andere reden heeft Papa Boob (ja, alsof het een naam is) zich in mijn hoofd genesteld op de melodie van Baby Shark. Als in: papa Boboboboob, papa Boboboboob, papa Boob!

Omdat gedeelde smart halve smart is, wilde ik dat jullie graag even vertellen.

39 likes

Alsof 2020 nog niet erg genoeg was

30 likes

Wat bedoelen ze nou? :tent:
Oh haha Mas dist de dm’er

10 likes

Haha tent figuurtje omdat het that moet zijn ipv tent denk ik!

Edit: there are people (tent=that) are dying

8 likes

Wat een dooddoener van die dm’er. Er zijn genoeg situaties waarin deze comeback helemaal van toepassing is. Maar ik kan me best voorstellen dat je je de druk maakt om je (gebrek aan) privacy :grimacing:

4 likes

Gregors piemel beheerst dit topic nu echt te lang…

2 likes

Het is gregors of mark rutte’s piemel

16 likes

Mascha haar interview met Robbert staat online

Vanaf 14:08 vertelt ze over haar stalker… vind dat zo overtrokken en overdreven weer vanuit haar. Ja, het was niet leuk wat voor smsjes ze kreeg… maar come on. Je bent niet gestalkt. Dat van die beveiliging gaat ook over de meet&greets die ze vroeger deed en waar ze destijds werd ““gestalkt””.

3 likes