Beutyblogtopic XL #10

Ik vind het vreemd dat ze ook weet dat het een oud mannetje is of een vrouw met 3 kinderen(wat was dat ook alweer voor iets, vorig jaar ofzo toch?) , de politie die mag zulke info helemaal niet delen toch? En ze doen er waarschijnlijk ook niks mee.

2 likes

Ik ben hem nu aan het kijken maar ik merk dat ik de aflevering een stuk minder interessant vind dan de andere open kaart van Robbert. Alsof haar verhaal nu al wel verteld is. Ze is opzich wel heel open maar Robbert komt met haar niet zo de diepte en kwetsbare stukje in als hij met z’n anderen gasten wel bereikt

14 likes

Ik vond het interview niet onwijs interessant, maar ik vind het wel altijd heel leuk om te zien hoe oprecht aardig en geĆÆnteresseerd Mascha overkomt! Ze lijkt mij echt een heel leuk en lief persoon.

7 likes

Eens! Zoveel fijner om haar in zo’n interview te zien dan in haar eigen vlogs

3 likes

Ik denk dus echt niet dat hella zelf met die takken gaat lopen sjouwen en frotten, daar heeft zij mensen voor. :relieved: of ff 2 ballen ophangen voor de grams.

4 likes

Ik krijg jeuk aan mijn handen van de manier waarop de lichtjes zijn opgehangen in de boom.

2 likes

Voor iemand die dit professioneel doet vind ik het eindresultaat ook wel een beetje… tegenvallen?

22 likes

Ja had er ook wat meer van verwacht eerlijk gezegd

Ik vind de boom best indrukwekkend, eigenlijk. Wel echt intens hoe zij alles aan Mila hangen. Mila’s universe als thema?!?!

25 likes

Op die site van Hella kun je niet eens een prijs zien van wat ze dan ook doen, je kunt alleen offertes aanvragen. Ik durf dat niet eens aan te vragen want ik denk dat ik ga liggen huilen onder mijn skere dekentje als ik die prijzen zie.

5 likes

Mascha zegt trouwens in die open kaart video dat ze met niemand beef heeft…

MAAR HOE ZIT HET DAN MET CYNTHIA???

57 likes

Met interieurdingen wordt veel nog wel eens verward met heel mooi. Niet dat t niet mooi kan zijn, maar ik denk dat heel veel mensen goed zijn als ze veel geld hadden voor spullen. En de boom vind ik vooral heel vol haha

Die kleur van het licht vind ik ook super ongezellig

1 like

Ik geloof dat we de piek (hehe) van influenza bullshit hebben bereikt.
Welke volslagen idioot huurt er nu iemand in om een fucking kerstboom op te tuigen?!

Wat is ze? Een kerstboom coach?

Ik haat de mensheid!!

59 likes

Een beetje Stormi World van Kylie Jenner vibes krijg ik er van

2 likes

Maar Hella organiseert normaal feestjes toch? Dat kan nu natuurlijk niet, ik denk dat ze daarom nu dit soort dingen doet om maar iets te verdienen.
En er is natuurlijk wel een klein beetje een link met de aankleding van events die ze normaal doet.
Maar goed, ook NMSVPE hoor :stuck_out_tongue:

16 likes

Haha ik snap je gevoel maar eerlijk, als ik zelf een vriendin had wiens baan het is om professioneel te decoreren zou ik haar ook lief aankijken en vragen of ze me wil helpen

Maar huren ze Hella nu in of is ze gewoon daar langs gegaan en zijn ze toen gaan versieren?

Ze doet het toch wel gratis?

15 likes

Maar wat een kutspel kiezen ze, dat hoef ik echt niet te spelen hoor

1 like