Beutyblogtopic XL #10

Ook als je daar 500 euro voor moest aftikken? Verwacht dat het best prijzig is incl al die ornamenten etc.
Denk dat ze het voor Mas en Greg gratis gedaan heeft, en doordat hun erover posten ze meer klanten krijgt?

Ik kijk m nu, maar ze geeft op de smeuige vagen gewoon geen echt antwoord.
Ze verwijst naar de dingen waar ze wel eens een video over heeft gemaakt en gaat dan daar op door (dat ze veel reacties kreeg etc)
Tbh, ik geloof heus dat ze een trio heeft gedaan, en even heeft gekeken in de orgy dome, maar ik denk dat het experimentele wat ze zegt leuk te vinden, stiekem eigenlijk heel erg meevalt.
Ze kijkt Robbert ook heel vaak niet aan bij dit stukje…

Net als wat @Lensent zegt over die stalker, ze dikt het echt teveel aan om maar een beetje spannende verhalen te vertellen.

Ik vond m saai.

3 likes

“Gaan we booben?”
“De boob is hier”

3 likes

Mascha heeft echt zo’n bewijsdrang als het gaat om trio’s. Elke kans die ze krijgt lijkt ze dit wel te benadrukken. Komt echt over alsof ze wil bewijzen dat ze echt wel spannend zijn hooorrrrrrrrr.

Maar goed, eigenlijk heeft ze over alles een beetje bewijsdrang.

10 likes

@Nova Ja, ik vind het wel opvallend dat Mascha altijd heel hard roept dat ze heel open is over haar seksleven en dat ze zelfs seksuele voorlichting zou willen geven, maar dat als Robbert het dan aankaart, ze toch ongemakkelijk en giechelig wordt en het vrij oppervlakkig houdt. Inderdaad in eerste instantie alleen toegeven dat ze “wel experimenteren ja.” En als er dan op doorgevraagd wordt, refereren naar oude video’s. Heel begrijpelijk, ikzelf zou het er ook liever niet met een vreemde over hebben en zeker niet voor duizenden kijkers, maar ik beweer dan ook nooit dat ik daar geen moeite mee heb. Doet me een beetje denken aan al die keren dat ze zegt dat ze een hart van steen heeft en reacties haar niks doen, om vervolgens wel continu kritische comments aan te kaarten en zichzelf te gaan verdedigen.

26 likes

Even een gedachten spinsel. Ze is een publiek persoon. Ze weet misschien niet meer wat ze al met de wereld heeft gedeeld. Om zichzelf te beschermen refereert ze naar oude video’s. Zo kan ze niet per ongeluk tijdens dit gesprek ineens nieuwe info eruit gooien. Met als gevolg dat er direct roddelpaginas verschijnen.

4 likes

Als je niet wil dat mensen het over je seksleven hebben, moet je misschien niet zelf steeds over je seksleven beginnen en het heel vaag houden. Juist daar komen roddels van.

44 likes

Volgens mij was dit wel het eerste “interview” waarin ze níet vertelde dat ze 20 jaar geleden op zoek was naar video’s maar die in het Nederlands niet vond dus toen maar zelf begon. Chapeau :clap:t3:

55 likes

Ik vind dat Mascha best open was in de video. Tuurlijk, ze heeft dit verhaal al eerder verteld. Maar wat hadden jullie voor verrassende info verwacht?

Daarbij zijn trio’s en een orgy dome voor de gemiddelde Nederlander waarschijnlijk vrij experimenteel :sweat_smile:

5 likes

Ik vond het juist leuk om te kijken omdat dit een video was waar ze geen controle over heeft. Als in, ze houdt niet zelf de camera vast, kan niet op het schermpje van de camera kijken hoe ze er uit ziet, edit het niet zelf etc. Hierdoor vond ik haar anders over komen.

2 likes

Ja daar ging ze laatst mee bellen dacht ik, was Anna ook niet 1 van de vrienden aan wie ze haar zwangerschap ging facetimen?

1 like

Leg even uit hoe dit victim blaming is. Danku.

2 likes

Ik vind dit twee hele andere grenzen. Niet echt het moment om hier verkrachting bij te betrekken. Ondanks dat het allebei toevallig over seks gaat is dit een beetje een scheve vergelijking.

Als iemand zelf constant over iets praat, seks of iets anders, dan is het toch niet heel gek dat mensen daar over door vragen? Je kan dat ook zien als interesse.

12 likes

Ik vind het nog wel een verschil of je het slachtoffer bent van verkrachting of van roddels.

Niemand dwingt Masha antwoord te geven op vragen. Het commentaar is: als jij er voor kiest om iets vaag te vertellen, dan hebben mensen na afloop nog vragen. Die hoef je niet te beantwoorden, maar mensen gaan dat waarschijnlijk wel onderling bespreken.

Dat is een te voorzien gevolg van jouw vrijwillige actie. Daarmee praat ik het gevolg niet goed. Roddelen is niet aardig. Maar het is wel te voorspellen.

Als ik nu de straat op loop en keihard ga schreeuwen, is de kans groot dat de buren dat onderling gaan bespreken. Dat kan ik meenemen in mijn overweging om dit al dan niet te doen.

Een echt slachtoffer (van verkrachting of iets anders) heeft die optie niet. Die wordt tot iets gedwongen wat zij/hij niet wil. Het is dan ook verschrikkelijk als mensen iets van dat onvrijwillige gedrag vinden.

20 likes

Roddelen heeft wel degelijk een sociale functie:

2 likes

Ja en anderen misschien wel🤷‍♀️

4 likes

Agreed hoor. Krijg er vaak stirring the pot vibes bij :woman_shrugging:

6 likes

De discussies hebben toch altijd (ook al is het misschien soms indirect) te maken met wat de bloggers/influencers uitspoken, dus ja, dan is het er de geschikte plek voor

You:

9 likes

giphy (2)

8 likes