Hahahaha die handjes er weer achter  dat moet een grap zijn toch?
 dat moet een grap zijn toch?
Iig heeft ze zich wel laten testen, kunnen andere influencers nog wat van leren (looking at you Annemerel  ).
).
Het is niet meer dan normaal om even te testen en voorzichtig te zijn als je je snotterig voelt. Helemaal als je net terug bent vanaf je overbodige vakantie in het buitenland.
Maar zij moet weer even benoemen dat ze zich zĂł goed aan de regels houden.  Wat mij betreft mogen ze de verklaring van onsympathiek in het woordenboek veranderen naar Cynthia.
 Wat mij betreft mogen ze de verklaring van onsympathiek in het woordenboek veranderen naar Cynthia.
Het is natuurlijk beter als je ze gratis opgestuurd krijgt.
Ik bedacht later dat Annemerel misschien niet écht klachten had, maar het door haar zwangerschap kwam dat ze zich niet goed voelde. Omdat ze ook zeker wist dat het hormonaal was.
Maar dat heb ik helemaal zelf bedacht, daar heeft ze zelf niks over gezegd.
Het kostte mij 45 seconden om ze te googelen en erachter te komen dat ze bij OTTO op voorraad zijn. *zet âsuper goeie internetspeurderâ op CV.
Goed dat je dit even erbij zegt, want dat was niet duidelijk uit het eerste berichtje en ik was alweer verontwaardigd haha
Zou inderdaad goed kunnen, maar deel het dan gewoon niet dat je bepaalde klachten hebt als je niet gaat testen.
Ik las heel even 45 min en dacht echt WAAROM zoveel moeite doen voor haar simpele all stars ?!
Op deze tip zit ze niet te wachten. De enige juiste tip is het ontvangen van het track&trace nummer wanneer ze gratis bij haar bezorgd worden.
 Daar trapt toch niemand meer in? Ik kon als tiener ook geen Chucks betalen, maar kom op, ik ben er zeker van dat Sereentje nog wel ergens wat euries kan vinden om ze gewoon voor zichzelf te kopen.
 Daar trapt toch niemand meer in? Ik kon als tiener ook geen Chucks betalen, maar kom op, ik ben er zeker van dat Sereentje nog wel ergens wat euries kan vinden om ze gewoon voor zichzelf te kopen.
Schaamteloos, die schoenen vind je overal 
Handjes ergernis 
En zo duur zijn ze in verhouding ook nog niet eens, ik zou mijn gehengel dan toch bewaren voor een betere deal 
Misschien is het juist als je gewend ben veel te krijgen, dat je denkt âzo goedkoop, kunnen ze me gratis geven tochâ.
Hoe bedoel je? Hengelen naar spon is gewoon openbaar maken dat je iets heeeeel graag wilt hebben maar zogenaamd geen idee hebt waar je iets kan kopen. Hopend dat iemand van merk X het leest en zegt: nou meid wat lastig, wij sturen het wel gratis naar je op.
Vergeet vooral niet om merken te taggen 
Ja en ook benoemen waarom, âben zo dol op - vind aircoâs zo handig wantâŠâ zodat het merk ook eerder geneigd is het als marketing moment te benutten!
Ik krijg allemaal oude shoplogs van Mas aanbevolen, best leuk om te zien hoe de mode van âtoenâ (2013) was. Ik zou het echt leuk vinden als ze een soort reactievideo op deze oude shoplogs zou doen.
En tja sommige dingen veranderen nooitâŠ
Vanaf 04:49 âwe wore New Balance before it was coolâ
En dit haha omg dat grissen uit Mashaâs handen was vroeger wel echt next level
01:27 en 02:50
Shoplog van de V&D, nostalgisch