Beutyblogtopic XL #10

Hahaha jaaa die heb ik ook gezienšŸ˜‚

1 like

Ze heeft geen facings, wel Invisalign gehad. Dit zijn haar eigen tanden.

8 likes

Ja idd good ol times haha

Idd. Kwam eens voorbij dat mensen wel heel vaak denken dat ze facings heeft

De volgende keer even een poll maken met welk merk is jullie favoriet en dan de merken erin taggen :stuck_out_tongue:

Echt belangrijk dat jij haar tanden leuker vond voor ze een beugel had.

10 likes

Naja we zitten hier toch allemaal onze ongevraagde meningen te geven?

29 likes

Lekker belangrijk dat jij het echt belangrijk vindt dat @kali de tanden van… wie eigenlijk? mooier vond voor ze een beugel had.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan ook. Meta discussie in 3, 2, 1… :joy:

3 likes

Er zijn grenzen/nuances. Stel je voor jij neemt een beugel omdat je scheve tanden hebt en iemand zegt daarna, ah jammer vond ze daarvoor leuker. Dan zeg je toch stop je mening maar in je reet?
Vind het ook compleet anders dan iemand die een gezond gebit laat wegslijpen voor facings. Het is een freaking beugel.

2 likes

Maar dat maakt het toch niet opeens allemaal ok? Want eigenlijk kunnen alle roddeltopics hier niet wat dat betreft en zijn alle grenzen zoek maar je kan elkaar toch wel wijzen op dingen?
Ik vind het ook wel lullig om iemands nieuwe gebit na een beugel boring te noemen.

1 like

jE kaN TegEnwOoRDig oOk NiKS meEr zEgGen

19 likes

Allemaal de schuld van de roverheid!!!

4 likes

Free the bietn!
Ohnee people

10 likes

Maar wat heeft iemand eraan om te horen ā€œje tanden waren voor je beugel leukerā€? Haar nieuwe gebit terugbrengen?

1 like

Wat heeft iemand uberhaupt aan alles wat we hier bespreken dan? :joy: denk dat dit nog een van de minst vervelende dingen is om te lezen als Mascha zijnde

32 likes

Ja dat is het punt toch ook juist cab @Hejira? Of interpreteer ik het verkeerd haha.

1 like

Ja daar heb ik juist m’n vraagtekens bij. Ik zie steeds meer hoe raar het eigenlijk is en vooral hoe lullig.

Maar wat ik wel een belangrijke nuance vind is dat iets zeggen over iemands uiterlijk waar diegene niets meer aan kan veranderen en zelf heel blij mee is, wel een groot contrast is met ook veelal opbouwende feedback of terechte kritiek waar dit topic ook veel vol mee staat.

Volgens mij kunnen we ons best wat vaker afvragen ā€œzou ik dit echt in iemands gezicht ook zeggenā€ (en niet Ik ZoU dIt EcHt OoK zEgGeN) of zou dat te lullig en gemeen zijn.
Je kan het linksom of rechtsom proberen recht te lullen maar eigenlijk is het gewoon internetpesten.

5 likes

Maar wat is dan eigenlijk het verschil? Waarom is op een forum met duizenden meelezers wel ok? Omdat ze er dan voor kiest om zelf mee te lezen?

Nah we zijn toch juist mega opbouwend en van de positieve feedback :bangbang: :interrobang:

2 likes

Ah zo. Ja dat is natuurlijk voor iedereen anders, snap wat je bedoelt.
Ik kan wat dat betreft niet zoveel hebben en zou denk ik best gekwetst zijn als iemand zou zeggen: ik vind je nieuwe tanden echt boring, je vorige waren leuker.:stuck_out_tongue_closed_eyes: Of misschien is gekwetst wel overdreven maar ik zou wel denken jezus waarom vind je het gepast om je zinloze mening waar ik niks mee kan bij me neer te dumpen.

2 likes