Nee niet jouw opmerking, dit topic!
Hahah bij meeste merken /winkels is het vragen om âwelke moet ik kopen of wat is jullie favorietâ al onderdeel van de spon om het zo te zeggen. Eigenlijk zou daar dan ook al #reclame bij moeten staan, maar misschien werkt dit ook wel, ben heel benieuwd! 
Ik dank dat je al een heel eind komt bij âspon influenzaâ friendly merken zoals hellofresh en Veneta 
Sorry als dit al een keer besproken is, maar ik zie nu op de instagram van Debbie dat Serena kaarsen heeft waarvan er eentje âcreampieâ heet? Ik ben toch niet echt preuts, maar het beeld dat ik krijg van een creampie is niet perse iets waarvan ik denk âwow nice dat wil ik wel in mijn huis hebbenâ
Ja, in het geurkaarsen topic is dit besproken. Haha, nee ik haak ook een beetje af door die namen zeg⊠terwijl de vormgeving er verder echt tof uitziet.
Ik vind de andere namen redelijk onschuldig en een beetje in dezelfde stijl als de blushes van Nars. Maar dit???
Maar oke, is al besproken dus ik ga het even terugzoeken!
Nee idd. Ook de andere namen uit die lijn!!!
Vind die van NARS ook ongemakkelijk tbh. Waarom?? Lekker shockerend zodat mensen het onthouden?
Ja het idee is dat je er van gaat blozen. Er is in die zin nog wel over nagedacht en vind het idee wel leuk.
Ja het idee is dat die blush je dezelfde kleur geeft die je wangen hebben op het moment dat je een orgasme hebt. Mja Nars heeft ook een deep troath blush, g-spot lipgloss, Climax mascara en Pussy control lip potlood. Is gewoon super slimme marketing want eerst zijn mensen zo van âoeh hihi orgasm hihiâ maar ze onthouden het wel.
Hahaha orgasm is echt mijn favoriete blush, heb er al een stuk of 3 versleten. Toch blijft het een soort van ongemakkelijk, bijvoorbeeld als mijn niet-into-make-up vriendinnen vragen wat voor een blush ik gebruik 
https://www.instagram.com/p/CIgDK84n-Lp/?igshid=twj0ip2q6r5u
Gotta love Vera 

Edit, de preview doet het niet:
Hahahahha, gooooo vera!!!
Hahah geweldig mens is het toch 
Hahah geweldig 

Love Vera! Fijn dat ze zich weer goed in haar vel voelt 
Dit is denk ik gewoon een manier om haar gedrag - waarvan ze stiekem hopelijk wel weet dat het niet klopt - goed te praten naar zichzelf.
Ik vind jaloers ook altijd zo makkelijk gezegd. Vooral als iemand gewoon goede feedback geeft of een nette vraag stelt, maar het de blogger/vlogger gewoon niet aan staat.
Maar ik ben het er wel mee eens dat je niet per se alles hoeft te zeggen. Zoals mensen het nodig vinden in reacties te zeggen dat iemand dik of lelijk is bijvoorbeeld.
Ik denk dat het âjaloersâ argument ook gewoon een makkelijke manier is om iets naast je neer te leggen. Je hoeft niet te kijken naar jezelf en of er een kern van waarheid in het commentaar zit, want ze zijn gewoon jaloers.
Je ziet nu ook al die Instagram-influencers en BNâers dat artikel delen zo van:
ZiE jE nOu?!?
Alsof het de enige waarheid is. Not so humble brag: ik kan echt prima reflecteren op mijn eigen gedrag en ik kan echt zeggen:
Nee. In het merendeel van de gevallen vind ik dingen gewoon stom en irritant, omdat ik ze stom en irritant vind, en niet omdat ik het stiekem ook wil.
Heb je weleens hello fresh gegeten? Ik vind hello fresh nou niet belaald smaakloos, ze gebruiken vaak veel kruiden in de recepten.