Beutyblogtopic XL #10

Wij hebben sinds een paar weken ook Hello Fresh. Ik was altijd anti, want alle hipster influencers hebben het ook en ik wil me daar niet door laten beïnvloeden. Maar ik moet zeggen dat ik vrijwel altijd lekker heb gegeten. Slechts een keer vond ik het niet zo lekker, verder alweer drie nieuwe favoriete maaltijden ontdekt. Plus super makkelijk want we deden altijd last minute boodschappen maar dat is met een baby niet zo handig… want altijd tijd te kort.

16 likes

Lekker passief agressief van haar ook weer. Maar het stemt me dan wel weer positief dat ze blijkbaar meer kritische opmerkingen heeft gekregen.

2 likes

Ik vind HelloFresh ook niet smakeloos. Ik gooi wel altijd het hele zakje kruiden er in en niet slechts twee theelepels :joy:

5 likes

Hoi

4 likes

Mensen op wie ik jaloers ben stan ik juist vaker.

Als je echt ziek getalenteerd, slim, betrokken bent dan voel ik soms wel jaloezie maar dan is dat juist meer een soort super onder de indruk zijn van iemand(‘s leven) en/of van een idee wat die persoon heeft gehad dat ik ook graag had willen bedenken. Maar dan vind ik het dus juist heel tof.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit onder de indruk van Cynthia ben geweest. Zij is niet wat ik ooit ambieer te zijn in een alternatieve realiteit en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geldt.

50 likes

Wat betekend ‘stan ik’?

1 like

Volgens Urban Dictionary:

Stan means you look up to that person, you watch them or you truly love their content. It’s another word for saying you idolize someone or something. You would say, “I stan _____” instead of I “I love that person”

Had er zelf nog niet eerder van gehoord :sweat_smile:

1 like

Jullie zijn niet opgegroeid met het nr Stan van Eminem. ;D

64 likes

Inderdaad, ik zou ook graag nu op een mooi eiland zitten. Maar ik ben niet jaloers op Cynthia want het lijkt me zo vreselijk om zo erg met mijn telefoon en met de mening van anderen bezig te zijn. En zo erg je mening willen doordrukken naar duizenden mensen die je volgen. Ik snap ook echt niet dat mensen er jaloers op zijn en ergeren dat Cynthia op vakantie is.

3 likes

Zelfde hier, maar dan zonder baby maar gewoon geen zin meer om elke zaterdagochtend helemaal kwijt te zijn aan bedenken wat we gaan eten die week en daar de boodschappen voor halen. Vind Hello Fresh echt mega chill en inderdaad, vrijwel altijd lekker. Vanavond chille currysoep met udonnoedels, pinda’s en verse koriander. Heb ik echt nu al zin in.

2 likes

Ik heb een tijdje terug ook zo’n box getest. Vind het concept best leuk, maar bij mij zat er ook echt amper smaak aan. We hebben het meteen opgezegd, want duur, maar ik zou het best nog eens doen, want makkelijk. Alleen dan wel zelf extra kruiden erdoor gooien zodat het wat meer smaak heeft allemaal.

1 like

Wij hadden bij 1 gerecht juist deels voor vier personen ingrediënten ipv voor 2 zoals besteld (maar niet voor alles, waardoor we er dan weer helaas niet twee keer van konden eten…)

1 like
Hello fresh tip

Ik vind het niet overpriced, al wel eens vaker gepost geloof ik deze tip:
Wij zijn met 2e thuis en bestel een 3 persoonsbox. dan krijg je wel vaak extra ingredienten omdat dat net gunstig uitvalt bijvoorbeeld 2 uien, of 4 broodjes(als die per 2 verpakt zijn)
Hierdoor heb je grote porties, en daar eten wij dan 2 dagen van, dus 4 maaltijden ipv 3. eventueel nog soep of een toetje als het net te weinig is maar vaak niet.
Ik gooi gewoon alle kruiden en ingredienten erdoor en koop het ook alleen met een actie. (als je je uitschrijft wordt je vaak een maand later alweer gebeld of gemaild met een nieuwe actie) vaak 4 boxen met 10 euro korting ofzo.

Betaal hierdoor meestal 3,30 per gerecht per persoon. Daar kan ik niet zulke gevarieerde boodschappen voor doen.

23 likes

Ik vond Hello Fresh vooral fijn als ik weer een kookinspiratiedip had. Ik deed het ook nooit lang achter elkaar, maar gewoon 2/3 weken. En die recepten gebruik ik nog steeds. Voor dat vind ik het wel handig, maar als je natelt hoeveel de ingrediënten kosten is het natuurlijk zwaar overpriced.
Het is alweer even geleden maar ik vond het ook jammer dat er vaak maar 4 of 5 vega recepten waren, dan heb je gewoon weinig keuze als er maar 2 dingen je aanspreken.

1 like

Ik zeg juist dat de porties meestal gewoon goed zijn, in ieder geval voor ons.
En ik hoef dan ook niet elke dag te koken :stuck_out_tongue: en vind het ook altijd mega lekker, dat ga ik zelf niet helemaal maken zo uitgebreid

Bewijs, portiegrootte haha

25 likes

Hahaha ik kom deze tegen van SNL:

4 likes

Ik ben dus wel écht fan van Hello Fresh, het voorkomt gezeik over wat te eten hier :joy: Wel om de week want vind het ook fijn om m’n “standaard” gerechten te eten. Tot nu toe ontbrak er nog nooit een ingrediënt in de doos en al velen recepten opnieuw gemaakt. Porties zijn voor mij juist vaak te groot.

9 likes

Ik denk de hele tijd dat jouw avatar een foto van die plastic cheddarplakjes is

11 likes

Haha heeft meer te maken met mijn persoonlijkheid, als ik enthousiast bent over iets en iemand anders niet, dan denk ik neee dat kan niet, hier heb je NOG MEER overtuiging.

Edit: Jezus dit gifje was wel heel groot.(hoe kan je dat kleiner maken?)

2 likes

Haha wow love deze advanced Hello Fresh tip.

Ik probeer mij doel om financieel onafhankelijkheid te worden te combineren met mijn liefde voor eten en koken en bakken. En met een fulltime baan. Wij doen sinds Corona begon bijna elke week een box met 5 maaltijden voor 2 personen voor ~€52. Ik kan zeker weten goedkoper uit zijn als ik zelf bedenk wat we eten, goed plan, op aanbiedingen let en vooruit kook. Misschien scheelt dat me wel €25-€30 per week. Maar het voelt ZO luxe om daar op zaterdagochtend niet mee bezig te hoeven zijn. En dan wel elke dag een goede portie vers eten, met verse kruiden en ook regelmatig iets wat ik zelf niet snel zou maken of nog niet kende.
Oh en ik ben chef avondeten hier, maar als dat ff niet uitkomt is de taak nu ook heel makkelijk uitbesteed incl stappenplan.

8 likes