Aw ik vind die hoe die tomaatjes om dat middelste gerecht heen gelegd zijn echt superlief
zo netjes
Nee joh toen ze er was was het echt mega veilig hoor 
Mijn bijdrage voor vandaag is dat ik Hello Fresh een extreem dure smaakloze toestand vind met hun anderhalve microgram gedroogde basilicum in elke maaltijd, en dat ik baal van het feit dat de mensheid de OG grondlegger van Stan is vergeten.
Deze Eminem stan en HelloFresh criticus heeft even een beetje hekel aan de hele wereld nu.
Eminem
Slim Shady
Marshall Matters III
De witte uit D12
Evil uit Bad meets Evil
B-Rabbit uit 8 mile
Hailey’s Vader
Now hush little baby don’t you cry
Everything’s gonna be alright
Stiffen that upperlip up little lady

Is Janis de nieuwe Karen? 
Echter kan ik me niet herinneren dat het woord stan zo werd gebruikt 10-15-20 jaar geleden? Naar mijn idee zie ik pas de laatste tijd heel erg veel en nu worden er ook steeds vragen over gesteld (wat betekent het).
Vooral die live versie van Stan met Elton John is fantastisch. Hoe die window zingt, geweldig. Echt zo vaak die crappy youtube versie bekeken.
Yes! Nog meer Eminem Stan’s hier! Mensen begrijpen m’n liefde nooit haha. Het concert van hem 2 jaar geleden was de mooie dag van m’n leven 
Heeft iemand de cadeau-tips van Cynthia gezien?
- Structuurjunkie planner
- Structuurjunkie cadeaubon
- Haar eigen boek
- Die parfum spon deal waar ze je dood mee gooit
- Een Lush-pakket, dat ze zelf als kerstpakket aan haar team geeft (uitzoekwerk is dus al gedaan + humble brag over je toffe kerstpakket)
- Bak zelf iets (verwijzing naar eigen brownies)
- Tegoedbon voor een winterpicknick met brownies
- Eten (koop bijvoorbeeld brownies)

Geweldig
Hey Cynthia, je vergeet de volgende punten:
- Een wandeling samen doen
- een blok geitenkaas
- een fles wijn
- ingrediënten voor brownies
Hahahahahahahaha wat heerlijk om zo schaamteloos te leven
De wandeling noemt ze ook nog bij de tegoedbon! Ze heeft ook nog een paar korte tips (oftewel: ze heeft er geen plaatje bij gezocht). En die zijn: je favoriete boek (lezen), een Kobo plus gift card (lezen), een abonnement op de bieb (lezen), een abonnement op een tijdschrift (lezen).
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook dol op lezen (sorry: dól), maar daarom is het juist heel makkelijk om een cadeau voor mij te kopen. Daar hoeft niemand tips voor.
13 tiramisu
15 vul dadels
15 b omwikkel met spek
16 vakantie naar curacao
Ik huil duizend tranen.