17 zon op je gezicht voelen
18 terschelling
Helaas zijn er al wat influencers mee bezig. Mamatothemax bijvoorbeeld. En het zou mij niets verbazen als het er meer gaan worden.
Ik kan dromen waar Cynthia graag eet op zowel Terschelling als Curaçao, waar ik nog nooit ben geweest.
Heb haar blog al jaren niet meer gelezen, maar in die tijd dat ik het nog las heeft ze het ZOVAAK herhaalt dat het permanent geëtst staat in m’n brein.
Toevallig viel mij dat vandaag ook op, zag dat ze al een tijdje nog maar maximaal rond de 80K kijkers heeft en soms zelfs maar 15K, vlog van vandaag was ook echt niet boeiend toen dat gekus met Mila weer begon heb ik de vlog weggeklikt.
Weet iemand of Mascha iets gezegd heeft over wat er met Beautygloss gaat gebeuren? Sinds haar verlof is beëindigd zijn er 6 baby/zwangerschap video’s online gekomen, een lange commercial voor de planner en nu een soort mukbang vloggloss style…
Volgens mij zou ze een aantal baby video’s opnemen en daarna weer doorgaan zoals ze voor de zwangerschap deed. Dus of dat echt beauty gaat worden is de vraag.
19 een bon voor lokale kapper Föhn.
Heb je ook geteld hoevaak ze “hm hm hm” zeggen. Of hoevaak Krekor iets zegt maar er alleen “hm hm hm hm hmmm” uit komt en je dat gewoon moet verstaan.
Toch knap dat ze van dit soort quality content twee salarissen kunnen betalen en erg royaal kunnen leven.
In het kader van jaloezie: ja hier ben ik best jaloers op.
Maar ben jij een beautyvlogger dan? Want als ik straks een baby krijg, moet ik gewoon mijn normale werkzaamheden oppakken i.c.m. moederschap. Ik kan niet ineens het werk gaan neerleggen en dan tegen mijn leidinggevende zeggen ik kan nog niet in mijn normale werk modus komen dus ik schrijf voorlopig even wat rapporten over baby’s.
Oke, maar je begrijpt hopelijk dat niet iedereen in de positie zit om dit te doen? Sterker nog, ik denk dat 90% van de werkende vrouwen niet zo maar kunnen zeggen: “Joe ik kom niet meer doei”.
Ok, maar dat is echt een heel andere situatie. Denk dat we erover eens zijn dat het grote gross van de vrouwen na zwangerschapsverlof terug gaan naar hun loondienst baan en dan is het de eerste week even inkomen maar daarna draai je volledig mee al dan niet met aangepaste werkuren.
Edit: plus jij hebt er dan toch voor gekozen om bewust een switch te maken, niet iedereen wilt na het krijgen van een baby ook daarvan het werk maken. (rare zin maar denk dat jullie mij wel begrijpen)
Ja goed maar dan gaat ze dus van beautygloss/vloggloss toch naar mommyblog/glos?
Ze was sowieso al niet consistent met beauty zeker de laatste jaren niet, maar het is nu helemaal niks en alleen maar Mila/ultieme tips volgens mij. Haar views zijn al aan het afnemen, kan mij voorstellen als dit nog langer doorgaat dat haar kanaal op deze manier wel de afgrond ingaat.
Oh ja, mee eens inderdaad! Volgens mij is het probleem nu vooral dat Mascha van tevoren pretendeerde dat ze “echt geen mommy blogger” zou worden en ze nu toch die richting op lijkt te gaan.
Ik denk dat de ‘nieuwigheid’ van een baby er ook snel af gaat voor buitenstaanders. Waar het eerst leuk was om Mila te zien groeien beginnen nu de vlogs vol met eindeloze kusjes en oninteressante feitjes over haar een beetje saai te worden. Gok dat er daarom nu veel mensen afhaken.
Ze kan al die moeder gerelateerde zaken toch makkelijk ventileren in die dagelijkse vlogs ? Die gaan toch al helemaal nergens over.
Ik zei altijd: ik word nooit zo’n moeder die alleen maar over haar kinderen praat en te pas en te onpas foto’s laat zien. Mission failed 

Maar ze zijn ook wel heel erg leuk 
Of hoe vaak Krekor met z’n bestek langs z’n bord (sorry: ‘bowl’) schraapte
Ohh don’t get me started. Waar zou ik zijn zonder Bumba 
- Geef wat me-time cadeau! Cancel een keer kort van te voren een afspraak, zodat de ander onverwachts wat extra me-time heeft!