Preach
Het is een goede boodschap, maar ik vind dit stuk idioot: āen het ergste van alles: feestdagen zonder familieā.
Serieus? Is dat nou het ergste? Er zijn echt veel ergere gevolgen van het roekeloze gedrag dat zij beschrijft.
Eens! Dat vond ik ook misplaatst
Alsnog heeft ze zich verder beter aan de regels gehouden dan 99% van de mensen.
Ik ben het met je eens, maar ik vind het ergens wel slim beschreven: voor veel mensen is dit wel het ergste van allemaal en dit kon maar zo de manier zijn om tot die mensen door te dringen.
Met een kleine kanttekening dat het voor haar misschien ook wat makkelijker is om zich aan de regels te houden: ze is ondernemer waarbij ze zelf kan bepalen waar en wanneer ze werkt, ze hebben genoeg geld om alles te bestellen, waren deels ook al gewend aan de ābunker leefā.
Neemt niet weg dat Mascha het goede voorbeeld geeft en dat echt top is, maar ik vind het ook lastig als sommige mensen boos naar āwinkelendeā mensen bij de Action kijken, terwijl er ook genoeg mensen zijn die daar staan omdat ze financieel echt niks anders kunnen veroorloven. Maar goed, om die mensen ging het nu ook niet perse.
Maar Mascha doet zielig op instagram dat haar moeder door al die feestvierders nu kerst moet vieren zonder haar eerste kleinkind. Dat is toch gewoon niet waar? Er mogen drie mensen langskomen?
Ja dat mag, maar of het verstandig is, is een tweede.
Ze hebben telkens mensen over de vloer gehad, dus denk niet dat ze dat een bezwaar vinden.
Dat mag nog wel ja. Denk na vanavond niet meer.
Wie dan? Alleen Josh toch? Ik weet het ook niet hoor, ik kijk de vlogs niet
De regels gaan nu toch veranderen. Dus waar het eerst mocht, wordt t vanaf vanavond sterk afgeraden. Mascha is best secuur op de regels voor mijn gevoel en kan me voorstellen dat ze dus niemand meer zien nu.
Ze heeft dit ook gepost, en best veel mensen in de comments die het er niet mee eens zijn. Zich aangevallen voelen, anderen de schuld geven (zeggen ouderen houden zich ook niet aan de regels), monkapjes idioot vinden, iemand noemt Bill Gates ook natuurlijkā¦
Ik snap wel waar ze naartoe wil met haar post en in essentie heeft ze natuurlijk gewoon gelijk. Ik weet alleen niet of dit gestrekte been de goede manier is om het aan te kaarten. Ze gaat in de reacties ook wel heel fel in op mensen. Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed meer weet wat wel een goede manier is om mensen te laten inzien dat het ernstig is. De op maat gemaakte pakkenwinkel hier vindt namelijk ook dat ze een essentiƫle winkel zijn.
Het is misschien niet het ergste maar ik begrijp wel wat ze bedoeld. Als ik naar mijn eigen situatie kijk: ik ben single en werk thuis. Sinds maart heb ik vrijwel geen privĆ©-afspraken meer gehad (ik heb vriendinnen die ik sinds maart niet meer in real-life heb gezien) De enige personen die ik nog in real-life zie zijn mijn ouders en een thuiswonende sibling) als er vanavond wordt aangekondigd dat we geen bezoek meer mogen ontvangen zit ik letterlijk alle feestdagen alleen en dat vind ik niet bepaald een vrolijk vooruitzicht. Tuurlijk er zijn ergere dingen maar tochā¦
Reden voor mij om haar nu eens te gaan volgen
Josh met haar vriend en kind, de kapper komt bij haar langs en meerdere vrienden zijn langs geweest maar dat was niet gefilmd volgens mij.
Ja ik vind kritiek hier op dus echt overdreven en ik werk in de zorg (dus mag een mening hebben? dunno).
Werk gaat, in aangepaste vorm, door. Dat Youtube kanaal is ook iemand werk en inkomstenbron. Hier zie je duidelijk het spatscherm, dus ze hebben maatregelen getroffen. Je past je aan op de maatregelen die op dat moment gelden, we weten niet wanneer dit geweest is.
Tja een feestje geven/bijwonen is niet echt vergelijkbaar met een interview afgeven met een scherm ertussen toch.
Nou hier heb ik echt nog nooit iemand een opmerking over zien maken. Of ja, toen ze in hun vorige huis in Den Haag woonden wat net een bunker leek omdat het zo afgelegen, donker, en volgegoten met gietvloer was.