Mijn kat is 2,5 jaar, 80 cm en 5,5 kg
Omg dat ik mijn kat nog niet heb opgemeten wat voor crazy cat lady ben ik???
Jesus ik denk dat Mascha dit wel beter kan meten dan wij. Waar slaaaaat dit op?
Een gemiddelde heet zo voor een reden he, dat betekent dat er babies zijn die langer en ook korter zijn.
Je bedoelt 30 maanden?
Hahahah sorry maar vind dat altijd zo stom als mensen over hun kinderen zeggen hoeveel maanden ze zijn als ze ouder zijn dan 1 jaar. Mja ik heb geen kinderen dus mss hoort dat erbij.
Oh ja shit 32 maanden!!
Waar slaat jouw reactie op…
Vergeet dat Mascha zelf ook bovengemiddeld lang is hè…
Ze zal heus weten hoe lang haar kind is, maar 76 is wel errug lang, soort reuzebaby
Dat weet Mascha alleen
Ik geloof echt wel dat Mila boven de gemiddelde lijn zit.
Maar 7,7 kilo bij 76 cm lijkt mijn niet gezond. En Mila ziet er uit als een baby die goed op gewicht is.
Haha love jouw wetenschappelijke kijk op alles.
Wellicht heeft Gregor/Mascha het verkeerd gehoord of gelezen. Genoeg mensen die 67 als zesenzeventig lezen, omdat er eerst de 6 en dan de 7 staat. Of het andersom horen en opslaan.
Mascha gaat cursussen (over online media) geven a 99 euro per les. Kaching!
En prive consult aan 999
Door bovenstaande kijk ik naar de vlog, maar ik vind Mascha zo’n fascinerende denkwijze hebben. Wil het niet dom noemen, maar dit ook: Mila houdt een hele kleurrijke bal vast, ze is er meer geobsedeerd volgens Mascha. Vervolgens gaat zij zich meteen afvragen of Mila later op voetbal of een andere balsport wil. Hoe kun je zo denken?! Mila vindt dat ding vast gewoon leuk omdat het kleurrijk en makkelijk vast te houden is. Dat ze dat met dr kinderopvang ervaring niet weet
Zo! Wat zijn mensen toch schaamteloos om zulke comments te plaatsen
Sinds voor jij geboren was
Ik heb de vlog niet gekeken, dus heb geen context verder. Maar het kan toch ook gewoon zo zijn dat ze het leuk vindt om over Mila’s toekomst te filosoferen?
Denk dat er genoeg mensen zijn die nadenken wat een kind van ze in de toekomst zal gaan doen, terwijl ze misschien nog niet eens een kind hebben.