Maar volgens mij is dit echt ouder-eigen toch, soortvan liefkozend speculeren? Mensen noemen hun foetus ook “voetballer” omdat het schopt
jE pRaAT mISbrUik GOeD
mijn god wat zijn sommige mensen toch stompzinnig
Mijn God wat een ellende. Anderen die de lengte van je eigen kind betwijfelen en dan nog van die doorgeslagen gekkies die je komen vertellen dat je man een slappe zak is. Ik zou echt per direct stoppen met social media, f*cking idioten.
Het zou best wel kunnen dat ze zo lang is hoor. Vriendin van mij had ook echt een reuzebaby. Die was echt twee keer zo groot als andere kindjes die in dezelfde weken geboren was. Zag er ook echt grappig uit op foto’s. Al die baby’s en dan hij er zo groot tussen haha.
Van 2 vrienden van mij ook, die zijn zelf 2.01 en 1.90 ofzo. Maar weet de exacte cm’s niet, (boeit toch ook niemand?)
Haha love Vera, loweeeeweeeh.
Dit brengt me echt terug naar 10 jaar geleden. Vera’s shoplogs waren zo’n beetje de eerste youtubevideo’s die ik keek. Nostalgie
Mijn god dat mensen zelfs suggereren dat Mascha niet weet wat/liegt over wat haar eigen kind weegt. Hou eens op man.
Haha nice. Als je dit leest Vera: !!! (En weet jij waarom Mascha en Sint nou precies ruzie hebben?
)
Gaat nu zelfs mascha online cursussen en coaching doen? Dan was ze toch zo op tegen? Had verwacht dat dat hier allang besproken zou zijn of mis ik iets?
Ze is anti ‘life’ coach, volgens mij.
Zij draagt ook al een grote kledingmaat (voor 1 jaar geloof ik?) Dus ik denk dat ze inderdaad gewoon bizar lang is. op beeld kan je die dingen ook niet goed inschatten.
Is er oprecht nog iemand in deze eeuw die denkt dat ze huismoeder moet worden omdat je moeder dat was?
Echt, waar gaat dit over
Ik dacht dat die insta ‘ditisspon’ heette
Ze vertelt het niet van onder een palmboom op curacao, komt toch minder geloofwaardig over zo hoor
Ja. Ja ja en ja. Ga maar MBO doen want dat doet je zus ook. Doe maar iets administratiefs want je bent een meisje. Wil je studeren? Weet je hoeveel geld dat kost. Je broer had nooit dat soort fratsen. Waarom zouden we dat aan jou uitgeven. Bolleboos. Wat word je dan, met zo’n studie?
En dan hebben we het nog niet over de verwachting dat elke vrouw kinderen krijgt en gaat parttimen. Dat merken we op dit forum al en in andere groepen / plekken is dat nog veel heftiger aanwezig.
Of vanaf dr business class stoel
Dit is leuk. Tijdens het lezen dat ik eerst: jemig…
maar toen dacht ik ja dat het jarenlang andersom was vonden we heel normaal.
En aan het eind dacht ik: doe mij zo’n man
Is wel leuk om over na te denken vind ik!