Beutyblogtopic XL #10

Bij die docu van Enzo heb ik het gevoel dat er ong. Een week aan gewerkt is, volgens mij was Linda alleen al 2 jaar aan het filmen

1 like

Wow wat onwijs tof gefilmd. Ik ben een sucker voor meer dus ik heb een maand gratis premium genomen om verder te kijken :joy:

8 likes

Die moeder van haar ook :pleading_face:. Jeetje echt een indrukwekkende eerste aflevering, kippenvel. En wat is er veel gebeurd in de twee jaar dat Linda haar volgde.

3 likes

Ohh maar dan geen spoilers, please? :pleading_face:

1 like

Ik ga dit ook doen… Wat erg zeg maar ik wil NU door kijken hahah.

1 like

DIe ¨My fuuuurst video´’is zo iconic

31 likes

Ik vind het wel heel jammer dat het zo is opgedeeld in losse afleveringen van een kwartier met telkens een week er tussen.
Dat trek ik op Netflix al niet eens.

7 likes

Ja klopt! Die Benefit lancering is ook echt al een hele tijd geleden.

1 like

Oh ik wil alles meteen zien!!! Vond het echt leuk en echt, had ook niet anders verwacht van haar.

2 likes

Die moeder is zon schat :heart_eyes:

9 likes

Even OT maar ik vind het zo irritant dat je bijna overal een creditcard voor nodig hebt tegenwoordig. Ben ik nou echt zo wereldvreemd dat ik er geen heb? Vind het zo irritant om m’n ouders te moeten vragen om hun kaartgegevens als ik me ergens wil registreren.

8 likes

Nee geen spoilers! Maar de rest is ook echt de moeite waard!

@Rozecoupeschaar ik heb alle afleveringen gezien :joy: ondertussen kerst kransjes vretend want mega trek maar anders moest ik uit mijn bubbel om te gaan koken

2 likes

Bedoel je voor Youtube Premium? Ik kon het wel doen met Paypal, zonder creditcard, misschien heb je daar wat aan?

1 like

Mijn vriend zijn premium account maar even lenen dus :joy:

2 likes

Ik kon gewoon een maand gratis via apple store doen zonder iets in te vullen. Heb het ook net weer stop gezet

Ik ook !

1 like

Zet de docu net aan maar vind die stijl van het lettertype van de docu wel echt een beetje WordArt 1998 :joy::joy:

Zijn de andere afleveringen ook kort? Het had echt langer mogen zijn.

Ja :disappointed: de langste is 19 minuten. Ik had ook langer verwacht!

1 like

Hoeveel afleveringen zijn er?

1 like