Beutyblogtopic XL #10

Gewoon een prepaid cc aanvragen.

Vier afleveringen (zegt Linda op Instagram)

4!

Wow en dat voor 2 jaar filmen waar vet veel in is gebeurd? :frowning:

wel echt leuk om te zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat!

3 likes

Ja ik vond dat ook nogal ‘mager’! Ik snap dat je niet bij alle (en de gehele) zakelijke meetings kunt filmen maar ik had nog wel wat meer er van willen zien.

4 likes

He wat irritant, bij mij komt-ie niet in de app-store naar voren.

Ja ze heeft eentje gekocht die ik bij veel Amerikaanse mommy zag.

Wat raar dat er maar 4 korte afleveringen zijn?

Ik heb de eerste aflevering ook gezien en ik vind het echt goed in elkaar gezet. Ben benieuwd naar de volgende

Vier keer ~15 tot 20 minuten is niet kort, toch? Ik heb het idee dat de eerste aflevering gratis is maar dat je voor de andere drie moet betalen voor Youtube Premium (maar let’s hope not). Ik heb dit idee trouwens door de stories van Nikkie van zojuist.

Nee elke week komt een aflevering gratis online of je kan met Premium nu alles al bekijken. Youtube Premium is trouwens twee maanden gratis.

Ik zie geen optie van een maand gratis YouTube premium, zie alleen maar betalen staan. Komt daar automatisch een maand gratis bij ofzo?

1 like

Waarom zou iemand zomaar kunnen meekijken? Ik weet dat er spookverhalen over rondgaan maar dat gaat vooral over mensen die niet hun wifi beveiligen en ook geen wachtwoord voor het apparaat zelf hebben.

Mijn man is trouwens jaloers, die wilde dat ding ook maar ik vond het een beetje té belachelijk.

Ik deed het via de youtube app! Daar kreeg ik de melding 1 maand gratis en ‘betaling’ is dan via de app store

Dit hoor je te zien

2 likes

Wow is premium 16 euro per maand?
Wat een grap, geen wonder dat niemand dit neemt

26 likes

:unamused:

2 likes

Heb jij of iemand anders met hetzelfde account dat al ooit gedaan misschien? Is maar eenmalig.

Handig! Ik kom er via mijn YouTube wel maar zie niks over gratis, helaas.

Samenvatting

2 likes

Wij hebben sinds vorige week een familie-abonnement. We zijn met 3 gezinnen, dus €6 pp en ik dacht dat het met 5 personen kon.

Het is echt een verademing zonder reclame kijken, m’n man kijkt het graag op tv en zapt van liedje naar liedje met constant reclame en ik kijk vlogs met veel reclame tussendoor, dat is allemaal weg.

Ik ga nu Nikkie maar eens kijken :smiley:

6 likes