Wat een enerverende titel weer, ze creëert echt content
Hoewel haar titels regelmatig wel in mijn leven voorkomen (i.t.t. vele andere YouTubers), voel ik mij mijlenver van haar afstaan.
Hahaha ja true deze titel beschrijft mijn leven eigenlijk ook
Het was echt een van de betere aankopen van 2019 voor me, geen ads meer, heerlijk!
Ik kom alleen maar even melden dat ik de laatste tijd met plezier naar Vera kijk Vind haar wel een gezellige meid.
Zo veel spullen!!! Te veel prikkels dit
Bij het zien van de thumbnail was mn eerste reactie: ze hebben nog plek gevonden in die drukte om een boom neer te zetten??
Nee, Hella heeft een plek gevonden om een boom neer te zetten.
Ja, Mila kan al lezen!
Wel jammer dat Siem geen voorleesouder is hoor, maar hij heeft het vast te druk met zijn andere taken.
Ik vind grapjes over (vroeg) voorlezen zo flauw, want dat is zooo belangrijk. Leerlingen die thuis in aanraking komen met boeken hebben echt een stapje voor. Dat ze daar in Amsterdam maar een boekenfort mogen bouwen voor hun dochter.
Dat mag, maar van zoiets educatiefs kan je bij wijze van spreken toch nooit genoeg hebben?
Begrijp ik goed dat je suggereert dat het kind van Mascha te veel prikkels krijgt? Zo ja, dan nomineer ik deze reactie voor vreemdste kritiek van 2020, want hoe kun jij nou beoordelen of hun dochter te veel prikkels krijgt?
Alleen door het kijken naar die thumbnail van haar vlog krijg ik al te veel prikkels. Mijn hemel wat ligt dat huis vol met shit.
Ja
Ik wil heel graag haar verhuizing volgen naar het nieuwe huis die veel kleiner is, zonder tuin en tuinhuisje en ik ben zo benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Weet iemand wanneer ze gaat verhuizen?
Ging het in de initiële post niet over “veel boeken zeg” als in, beperkte ruimte, weinig/minder rust daardoor?
Haha dit heb ik ook echt zo vaak, vier vragen tegelijk stellen en dan in de war zijn van het antwoord haha
Ze gaan een opslagbox huren om alle zakelijke spullen zoals planners enzo op te slaan dus ik denk dat dat wel zal schelen.
Nouja nee eigenlijk niet want ze hebben alsnog tering veel spullen.
Bij Mascha werkt het zo, iets weg doen, dan is het een dag netjes en koopt ze weer nieuwe dingen.