Het huis waar ze nu in zitten is een tussenstop, het huis waar ze gaan wonen was nog in aanbouw. (Als ik het goed heb).
Heb wel weer zin in nieuwe verhuisvlogs! En ik ben heel benieuwd naar hun nieuwe woning! Verder vind ik de foefs niet interessant om te kijken lol
Je zal zien en beleven dat er van die verhuizing precies niks gevlogd gaat worden behalve de ochtend âIk ben wakkerâ en de avond âWij eten vandaag alle restjes uit de koelkast bij elkaar gepleurdâ.
Mijn God jullie zouden voor de lol eens in mijn woonkamer moeten komen kijken. Er staat momenteel zelfs een Bumba circus tent in de kamer for crying out loud.
Ja het huis waar ze nu wonen is tijdelijk tussen de bunker en het nieuwe huis
Is dit een uitnodiging om in een tent te komen spelen?
Dat, maar ik wilde ook gewoon even komen opscheppen over mijn Bumba tent
maar, is alles in de tent 50%?
Moet je nagaan wat voor enerverende discussie hieruit is ontstaan 
Ik voel een forum trend aankomen.
Hebben ze deze ook in volwassen maat?
jeetje wie seint Tien even in, kan ze haar zoontje mooi in parkeren
Kun je ook een huisdier in de bumba tent doen?
Asking for a friend

Ik heb dus gister het dagboek van structuurjunkie besteld en als het goed is komt het vandaag al binnen. Ik ben erg benieuwd, vooral die pixeldagboeken hoop ik te gaan gebruiken. Ben niet iemand die planners gebruikt, maar dit leek me wel leuk om te kijken of ik echt dagelijks zo een lijstje vragen in kan vullen.
Oo leuk ik heb die gisteren ook besteld! (Dankzij Iris) Ben geen fan van Cynthia maar het leek me handig om hiermee aan de slag te gaan, lijkt semi op wat vragen uit mân behandeling. Dus het is fijn om zoiets er gewoon bij te kunnen pakken.
Ik ben ook absoluut geen fan van Cynthia, ze zit eerder in mn irritatiezone en eigenlijk vind ik het ook kut dat ik nu geld aan haar heb uitegeven. Maar ik merk dat ik weer wat somberder word in mn gedachten en moeilijk de mooie dingen kan zien, dus leek het me goed om met zo een soort dagboek aan de slag te gaan
Ja ik begrijp je helemaal, voor mij is het ook op die manier bedoelt! wil ook eigenlijk geen geld aan haar uitgeven. Maar goed, ik ben ook te lui om iedere dag dit soort dingen weer op te schrijven zelf en dan doe ik het niet 
Hier ook geen Cynthia fan (meer), maar haar planners vind ik echt de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt. Benieuwd naar de dagboeken!
Ik kijk er al helemaal naar uit om aan deze video te beginnen 
Oe, dit vind ik altijd leuke videoâs.
Gaan ze ook niet binnenkort over naar het nieuwe huis, of heb ik het mis?
Ik sta echt elke keer weer te kijken van die gigantische hoeveelheid spullen die ze hebben