Beutyblogtopic XL #10

Ja of dan krijgen ze weer 6 kinderwagens met vleugels die midden in de woonkamer moet staan

6 likes

https://youtu.be/AH27eCaiDjA leuk stukje uit deze laatste video van Nikki Tutorials Ben jij een bliksem want van mij mag je opdonderen😅

3 likes

Ja je begrijpt het verkeerd

1 like

Sowieso een leuke video! Vind haar zo gezellig overkomen en ze straalt hier echt.

3 likes

Het gaat er meer om dat bij de foefs altijd alles zooooo veel is.

Het is geen flesje parfum, nee het zijn er 300. Het is geen zongedroogde tomaat, nee het zijn 4 potten.
Een kinderwagen? Nee 4.
Het is geen voorleesboek, nee het is een collectie waar de plaatselijke bieb jaloers op zou zijn.

Het is gewoon allemaal, altijd, heel erg veel.

Moeten ze zelf weten, maar het is een patroon zeg maar.

73 likes

Ik vind het wel een beetje gemeen dat je weer kortaf verwijst naar je eerste post terwijl ze (netjes) aangeeft dat ze die niet begrijpt.

19 likes

Mascha en Gregor overdrijven inderdaad vaak, maar ik vind het pas écht overdreven om je druk te maken om de grootte van deze boekenstapels

afbeelding

85 likes

Die opmerkingen zorgen bij mij vast voor meer prikkels dan die stapel boekjes voor prikkels zorgen bij hun baby :thinking:

3 likes

Jee, we kunnen elkaars opmerkingen en uitspraken (die vooral komen uit patronen zoals iemand al zei) toch ook wel met een korrel zout nemen er om lachen. Man man man…

16 likes

De laatste. Kookwekker geeft toch best wel duidelijk aan wat ze bedoelt met haar opmerking.

Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar ik vind dat er weer zoveel judgement in je opmerking/vraag zit. Dat heeft verder volgens mij vrij weinig te maken met humor of sarcasme?

7 likes

Ik dacht na de verhalen hier dat ze de bieb hadden leeg geplukt ofzo. Maar het zijn 2 stapeltjes. En kinderboeken zijn vaak dikke boeken.
Ik heb nog geen kids maar heb wel goeie voorlees boeken bewaard enzo hoor.

3 likes

Hahah jaa dat bedoelde ik. Vaak is het 1 zin of woord en dan de rest van de pagina is gevuld met 1 ronde tijger ofzo. Nou je gaat mij niet vertellen dat ze daar overprikkeld van raken.

7 likes

Dat doet die baby van jou zeker ook al, stoer doen met dikke boeken dat je denkt wooooow, maar eigenlijk is het zo’n stom boekje met vieze voelplaatjes

5 likes

Waar zit er judgement in die vraag? Ze stelt twee vragen en jij antwoordt met ‘ja’. Aangezien die twee vragen het tegenovergestelde betekenen is het toch niet raar dat ze vraagt wat je met je ja bedoelt. Bedoel je het een of begrijpt ze het verkeerd. Simpele vraag lijkt me.

30 likes

Ja, inderdaad! Snap niet dat het gelijk judgement is als iemand gewoon alleen aangeeft dat ze het niet begrijpt, en dat ze het kwijt is. Dat snap ik wel, met de manier waarop op haar gereageerd wordt.

Iedereen vindt wel dat een ander van bepaalde spullen teveel heeft en als je echt heeeel weinig hebt heb je weer teveel lege ruimte

5 likes

De formulering "Zeg je nou dat… " klinkt wel best judgemental. Maar dat is op schrift, forum, whatsapp of wat dan ook altijd lastig oppakken hoe men het bedoeld zonder de manier te horen waarop met het uitspreekt en gezicht erbij. Daar ontstaan denk ik de helft van de discussies door.

Geen idee ik ben geen pedagoog haha.
Een volle boekenkast ansich zal niet veel kwaad kunnen, juist leuk al die verhaaltjes en voorleesmomentjes.
Maar er ligt een hele stapel boeken klaar voor gebruik op de grond. Niet in de kast, en als ze haar kindje overenthousiast binnen een uur tijd 20 boeken voorleest kan ik me wel voorstellen dat het misschien to much is? Misschien dat ze dat bedoelen.

3 likes

Omdat het niet goed onderbouwd kan worden wss :wink:

Anyways, als Mascha Mila overprikkeld met een stapel boeken die ze wel/niet voorleest. Heeft ze daar toch alleen zelf last van met een vervelende baby? Dus boeiend.

11 likes

Oh oh, Mila heeft met kerst nóg een boekje gekregen :scream:

6 likes