Oh jee! Er is vast wel een kliklijn voor toch? Want dit begint gevaarlijke vormen aan te nemen.
Het ging over de oorspronkelijke reactie waar zij op reageerde.
Reacteptionđ
Dat dacht ik bij de eerste reactie ook, al klonk het verre van logisch.
Wat is de CITO score van jouw kind?
Toch zeker wel VWO advies mag ik hopen, anders wordt het tijd voor een oudergesprekje
Is het inmiddels wel tijd voor een verhuizing van Mascha?
De bochten waarin hier gewrongen wordt om de schuld bij een ander te leggen. De Python in de efteling is er niks bij. Je vindt het dus blijkbaar meer voor de hand liggend dat er bedoeld wordt dat er een risico bestaat dat Mascha alle boeken direct na elkaar gaat voorlezen, dan de andere veel meer voordehand liggende optie: dat er bedoeld wordt dat je je kind overprikkeld door rommel in de woonkamer te hebben?
Ik ben overigens wel pedagoog en zou elke pedagoog die op basis van een still iets over een kind concludeert wantrouwen.
Edit: ik heb de video bekeken. De situatie is als volgt. Mila zit op Maschaâs schoot een halfuur te chillen. Er komt niet eens een boek aan te pas.
Ik denk dat mijn opmerking verkeerd begrepen was, mijn doel was meer een soort uitleg of bemiddeling omdat er nogal onbegrip of miscommunicatie was tussen een aantal hier over dit onderwerp, niet de schuld geven aan iemand oid.
Volgende keer ga ik me erbuiten houden, dit gaat best ver over een aantal boeken indd.
Het huis waar ze nu in zitten is een tussenstop, het huis waar ze gaan wonen was nog in aanbouw. (Als ik het goed heb).
Heb wel weer zin in nieuwe verhuisvlogs! En ik ben heel benieuwd naar hun nieuwe woning! Verder vind ik de foefs niet interessant om te kijken lol
Je zal zien en beleven dat er van die verhuizing precies niks gevlogd gaat worden behalve de ochtend âIk ben wakkerâ en de avond âWij eten vandaag alle restjes uit de koelkast bij elkaar gepleurdâ.
Mijn God jullie zouden voor de lol eens in mijn woonkamer moeten komen kijken. Er staat momenteel zelfs een Bumba circus tent in de kamer for crying out loud.
Ja het huis waar ze nu wonen is tijdelijk tussen de bunker en het nieuwe huis
Is dit een uitnodiging om in een tent te komen spelen?
Dat, maar ik wilde ook gewoon even komen opscheppen over mijn Bumba tent
maar, is alles in de tent 50%?
Moet je nagaan wat voor enerverende discussie hieruit is ontstaan
Ik voel een forum trend aankomen.
Hebben ze deze ook in volwassen maat?
jeetje wie seint Tien even in, kan ze haar zoontje mooi in parkeren
Kun je ook een huisdier in de bumba tent doen?
Asking for a friend