Beutyblogtopic XL #10

Nee, is geen gekke reactie, hier ook niet. Maar bij Mascha komt toch ook bijna niemand nog? Tis niet alsof Danny daar de deur platloopt ofzo.

Ik snap gewoon niet zo goed waarom het nu per se over haar vrienden gaat terwijl Mascha dit allemaal voor zover wij kunnen zien prima oppakt.

2 likes

Nee, dat sowieso niet. Probeerde vooral te zeggen dat ik mag hopen dat ze hen ook aangesproken heeft zoals ze de “rest” via instagram ook toe heeft gesproken.

Anyway. We hebben geen zin in weer een coronadiscussie buiten het coronatopic gok ik zomaar.

Je zegt dat ze kritisch moet kijken of ze die mensen nog in hun leven moet hebben. Plus je stelt haar verantwoordelijk voor de acties van haar vrienden.
Again, we weten niet wat zij allemaal bespreken. Mascha moet niet het respecteer-de-maatregels-uithangbord worden. We zijn hier allemaal zelf voor verantwoordelijk.

17 likes

Heb je ook gelijk in!

Cynthia heeft nu toch een blogpost gewijd aan het feit dat de comments uit staan.
Blijkbaar omdat er tegenwoordig zoveel haatreacties zijn, dat het de keuze was tussen stoppen of de reacties uit te zetten.
Ze benadrukt ook dat ze haar blog alleen als hobby aanhoudt en ze er niets meer aan verdient, maar als dat zo is is het wel vreemd dat ze een redacteur (Emmy) in dienst heeft. Ik hoop dat zij niet binnenkort stopt, dat zou ik jammer vinden.

1 like

Net zoals charlotte pinkypolish en foodgloss

4 likes

Als jullie hier zijn miss u :pleading_face:

9 likes

Maar Francis heeft van te voren wel aangekondigd dat ze permanent ging stoppen en waarom (privacy en geen goed gevoel bij de richting waar youtube/influencers naartoe gingen).
Overigens had ze een paar weken daarvoor wel een compleet nieuwe keuken gesponsord gekregen, maar dat terzijde:P

11 likes

En Laura van Dutch diva Laura. Ook onvindbaar :woman_shrugging:t3: Zij had geen grote blog, maar ik vond haar toch altijd leuk om te volgen.

3 likes

Ze had maar niet op vakantie moeten gaan.

Grapje :joy:

1 like

Ik heb niet je hele verhaal gelezen want te lang. Maar als je dit predikt richting vreemden dan is het toch te hopen dat je je eigen vrienden ook aanspreekt? Dat is juist moeilijker.

5 likes

Helemaal geen grapje, dat had ze inderdaad niet moeten doen :sweat_smile:

edit: ik bedoel trouwens niet dat ze daarom dan maar zoveel haatcomments verdient dat ze de comments moet sluiten :stuck_out_tongue: maar nu je het zegt, zelf noemt ze dat toevallig :rolleyes: niet als een van de dingen waar ze negatieve reacties op kreeg

2 likes

Waarom is Emmy eigenlijk nog nooit zelf een blog begonnen? Zou prima lopen als je bedenkt dat de helft van Cynthia’s lezers eigenlijk vooral voor haar komen, als het niet misschien meer is.

25 likes

Oh pfff dan laat maar :sweat_smile:

16 likes

Ik denk dat ze dan alles opnieuw moet beginnen en of ze dan gelijk verdient is maar de vraag. Nu krijgt ze geld voor een paar stukjes ipv dat ze vet veel stukjes moet schrijven om echt een blog te kunnen runnen.

5 likes

Volgens mij is zo ook vrij druk, met voorheen 2 banen, sporten etc. Denk dat een eigen blog wel heel tijdrovend is

1 like

Misschien staat er een concurrentiebeding in haar contract :crazy_face:

8 likes

Ik heb net de 2e aflevering van Nikkie gezien. Mooie maar ook heftige aflevering. Ze werkte heel veel omdat ze niet het verdriet wilde voelen vanwege haar broertje.

2 likes

Er staat me bij dat ze die ooit wel had (geen idee hoe die heette of eruit zag) en dat ze juist om meer bezoekers te trekken Cynthia had benaderd om te vragen of ze gastblogs mocht schrijven op misslipgloss? Dat vertelde ze namelijk gewoon haha (dat vind ik leuk aan Emmy).
Ik neem aan dat die andere blog dan ooit gestopt is omdat ze drukker werd met misslipgloss en daar ook voor betaald werd.
Het is natuurlijk ook een stuk makkelijker om ergens redacteur te zijn dan om zelf iets te onderhouden met alles wat er achter de schermen bij komt.

2 likes

Mascha deelt deze foto’s in haar stories op insta en het valt me de laatste paar foto’s juist op dat haar tanden zo’n gekke kleur krijgen door het filter/de instellingen die ze gebruikt.

Edit: @LaPetiteRobeNoire Volgens mij heette haar blog ook iets met Mint, net als haar bedrijf. Dubbele edit haha, het was mydiamakeup.com!

7 likes