Ik heb dus gister het dagboek van structuurjunkie besteld en als het goed is komt het vandaag al binnen. Ik ben erg benieuwd, vooral die pixeldagboeken hoop ik te gaan gebruiken. Ben niet iemand die planners gebruikt, maar dit leek me wel leuk om te kijken of ik echt dagelijks zo een lijstje vragen in kan vullen.
Oo leuk ik heb die gisteren ook besteld! (Dankzij Iris) Ben geen fan van Cynthia maar het leek me handig om hiermee aan de slag te gaan, lijkt semi op wat vragen uit m’n behandeling. Dus het is fijn om zoiets er gewoon bij te kunnen pakken.
Ik ben ook absoluut geen fan van Cynthia, ze zit eerder in mn irritatiezone en eigenlijk vind ik het ook kut dat ik nu geld aan haar heb uitegeven. Maar ik merk dat ik weer wat somberder word in mn gedachten en moeilijk de mooie dingen kan zien, dus leek het me goed om met zo een soort dagboek aan de slag te gaan
Ja ik begrijp je helemaal, voor mij is het ook op die manier bedoelt! wil ook eigenlijk geen geld aan haar uitgeven. Maar goed, ik ben ook te lui om iedere dag dit soort dingen weer op te schrijven zelf en dan doe ik het niet
Hier ook geen Cynthia fan (meer), maar haar planners vind ik echt de fijnste die ik tot nu toe heb gebruikt. Benieuwd naar de dagboeken!
Ik kijk er al helemaal naar uit om aan deze video te beginnen
Oe, dit vind ik altijd leuke video’s.
Gaan ze ook niet binnenkort over naar het nieuwe huis, of heb ik het mis?
Ik sta echt elke keer weer te kijken van die gigantische hoeveelheid spullen die ze hebben
Ik las vroeger altijd de Duitstalige beauty/fashionblog Mangobluete, maar sinds vorig jaar (oktober 2019) is ze van de aardbol verdwenen. Alle berichten zijn gestopt op haar blog, insta… Ik vraag me echt af wat daar gebeurd is, en ik hoop dat ze oké is Op haar instagram ook allemaal berichtjes van mensen die zich zorgen maken. Ik vond haar blog echt een van de betere en kwalitatievere.
De nieuwe video van Mas vind ik echt heel nice. Voor het eerst in tijden dat ik weer een hele video bekeken heb van haar. Maar omg wat een spullen!!!
Ik heb hem ook besteld gister! Die van mij komt maandag binnen. Ik ben heel benieuwd. Heb ook een planner van haar (zonder data) en die wil ik ook in gebruik gaan nemen dit jaar. Dus nog geen ervaring met andere structuurjunkie producten maar ze lijken me wel heel fijn in gebruik.
Die van mij is toch niet gekomen vandaag, dus verwacht 'm ook maandag.
Haha leuke video. Heb al in géén tijden meer een video van Mas gekeken, maar deze was wel satisyfing (op snelheid 1,5 wel😅)
Moest wel gniffelen om de backup highlighter die ze had en hield. Alsof ze er ooit aan toekomt om dit te gebruiken🙈
Leuk dat Mascha een tijd terug het “gewone volk” aansprak op het niet naleven van de coronaregels en het houden van illegale feestjes (waar ze volledig gelijk in had, overigens), maar nu meerdere van haar vrienden in het buitenland zitten is ze nergens te bekennen. Danny zat eerst in Griekenland, nu Bali. Twan zit met zijn vriendin op Ibiza. Mag hopen dat ze hen net zo goed aangesproken heeft…
Is zij verantwoordelijk voor al haar vrienden dan. Ik denk dat zij ook niet veel kan doen. Want die vrienden weten ergens wel dat het niet oke is. Ik denk dat het niet helpt als 1 van je vrienden zegt ja maar dat is niet oke hoor.
Als ik iets in mn hoofd heb kunnen mn vrienden van alles zeggen maar ik doe het toch. Maar ik vind niet dat mn vrienden dan gestraft moeten worden als het toch mis gaat of als zij zoiets hebben van ik heb niks gezegd want Soy luistert toch nooit.
Zij is toch niet verantwoordelijk voor wat anderen doen?
Daar is zij niet verantwoordelijk voor en daar hoeft ze zich al helemaal niet over uit te spreken.
Desalniettemin lijkt het me behoorlijk kut om zulke onverstandige vrienden te hebben.
je weet toch ook niet of ze haar vrienden hierop heeft aangesproken of niet?
Ze is er niet verantwoordelijk voor, dat zeg ik ook niet. Snap ook goed dat ze hen niet tegen kan houden. Hoop wel dat ze wat kritischer naar haar vriendengroep kijkt en of je dit soort mensen nog om je heen moet hebben.
Nee, dat is ook zo!