Leuk zo’n cursus waar je kan leren hoe je met een van de 1000 apps die er zijn een filter over je foto kan plakken 
Allebei lillek
Dat je in een app, bijvoorbeeld Lightroom precies zoals Mascha je foto kan bewerken in één klik. Dus dat alle settings al preset zijn zoals bijvoorbeeld witte tanden, warmere kleuren etc. Dan hoef je dus zelf niks in te stellen en zijn ze allemaal al zo bewerkt als Mascha zou doen.
Oh of bedoelde je niet wat een preset is? Want dan negeer dit maar haha.
Volgens mij kan mijn oma deze fotobewerking nog toepassen, maar ok…
Behalve de kleur en misschien wat meer opgelicht, zie ik idd niet veel verschil met de voor-foto… Zou mi ook niet echt een boeiende preset zijn lol
presets verkopen is toch zo 2015, toen we allemaal zulke foto’s plaatsten:
Nu plaatsen we allemaal toch dit:
jeetje wat een lelijke paraplue
Nou inderdaad, vind haar stukken juist het leukst!
Edit: Verder lezend zie ik wel goede argumenten staan idd.
Maar ik kom er vooral nog voor Emmy.
Ik vind het een vreselijke gedachte dat waarschijnlijk bijna niks van die tafel is gegeten uiteindelijk
Er zit sowieso een fout in die eerste foto want ze houdt de krant niet verkeerd om
Ja maar dat is niet hetzelfde als 'niets verdienen '.
Die hele cursus duurt toch maar een uurtje?
En daar gaat dan een deel van over hoe je dat veenlijken filter over je foto kan plakken?
Ik snap echt oprecht niet dat mensen hier ook maar een halve euro voor over hebben.
Wel lekker groot!
Verdienen misschien niet, maar wel veel gratis goodies en privileges denk ik door het aanhouden van zon beauty of lifestyle blog. Straks ook weer die gratis reisjes misschien.
Hmm, ik weet het eigenlijk niet, niet dat ze dat niet krijgt, maar zou dat niet vooral op basis van instagram zijn tegenwoordig?
Als plugplatform voor haar structuurjunkiespullen is het natuurlijk wel handig, ik denk eigenlijk dat dat ook een reden is dat ze het aanhoudt.
Haha die presets, dat is trouwens ook een van de dingen die Jennie verkocht (of verkoopt). Zo typisch, maar zij heeft zo ontzettend veel dingen gedaan! Laatst moest ik ook weer denken aan die hoepelwebshop waarvoor ze dagenlang hoepels zat te tapen. Echt een extreem goede neus voor dat soort dingen hoor, dat was toch ook wel een soort hype volgens mij.
De logica van Mascha met “ik zou dit kunnen verkopen maar ik leer het je in mijn les” snap ik niet helemaal. Is die les gratis dan?
Nu het hier ging over de Cynthia dagboek planner, ik blog en heb er een gekregen voor een blog post maar ik hoef hem niet te houden dus als iemand hem wil? Tegen €5,95 verzendkosten is hij yours!
Ik heb wel interesse, dat is die ene met die pixel-overviews toch?
Yes! Hij is licht paars, weet niet of ze allemaal zo zijn
Ik stuur je een pb!