Want jij hebt ook vriendschappen beëindigd omdat iemand geen 1,5 meter afstand hield?
Nou als ik iedereen die iets heeft gedaan de afgelopen periode wat ik niet vind kunnen uit m’n cirkel moest verwijderen had ik niemand meer over. Zou m’n eigen familie dan niet eens meer in m’n leven kunnen hebben. Tuurlijk spreek ik ze aan en zie ik ze niet als ze zich niet aan de regels hielden, maar “je afvragen of je ze wel in je leven wil”?
Overtrokken dit hoor.
Ik denk dat zij nu soieso niet met die mensen afspreekt voor haar eigen veiligheid. En wie weet wat ze allemaal besproken hebben via app of bellen ofzo. Maar om vriendschappen af te kappen omdat zij nu domme keuzes maken…
Dat is wel iets anders dan tegen alle adviezen in naar het buitenland reizen om vakantie te vieren.
Misschien heeft ze wel een opmerking naar hen gemaakt, denk niet dat ze met haar vrienden communiceert via haar vlogs
Is ook niet aan haar om hen daar op te wijzen vind ik, iedereen weet het ondertussen wel hoor dat het niet verantwoord is nu allemaal reisjes te maken.
Om je heen hebben is wat anders dan in je leven hebben.
Vrienden waarvan ik weet dat ze schijt hebben aan de maatregelingen komen er bij mij ook niet in voorlopig. Geen hele gekke reactie toch?
Oh dat meisje lijkt op Amalia zeg maar dan donkerder en korter haar
Maar zie jij Mascha afspreken nu met mensen die nu op vakantie zijn dan? ( Wat nu niet mogelijk is want zij zijn op vakantie hahah)
Nee, is geen gekke reactie, hier ook niet. Maar bij Mascha komt toch ook bijna niemand nog? Tis niet alsof Danny daar de deur platloopt ofzo.
Ik snap gewoon niet zo goed waarom het nu per se over haar vrienden gaat terwijl Mascha dit allemaal voor zover wij kunnen zien prima oppakt.
Nee, dat sowieso niet. Probeerde vooral te zeggen dat ik mag hopen dat ze hen ook aangesproken heeft zoals ze de “rest” via instagram ook toe heeft gesproken.
Anyway. We hebben geen zin in weer een coronadiscussie buiten het coronatopic gok ik zomaar.
Je zegt dat ze kritisch moet kijken of ze die mensen nog in hun leven moet hebben. Plus je stelt haar verantwoordelijk voor de acties van haar vrienden.
Again, we weten niet wat zij allemaal bespreken. Mascha moet niet het respecteer-de-maatregels-uithangbord worden. We zijn hier allemaal zelf voor verantwoordelijk.
Heb je ook gelijk in!
Cynthia heeft nu toch een blogpost gewijd aan het feit dat de comments uit staan.
Blijkbaar omdat er tegenwoordig zoveel haatreacties zijn, dat het de keuze was tussen stoppen of de reacties uit te zetten.
Ze benadrukt ook dat ze haar blog alleen als hobby aanhoudt en ze er niets meer aan verdient, maar als dat zo is is het wel vreemd dat ze een redacteur (Emmy) in dienst heeft. Ik hoop dat zij niet binnenkort stopt, dat zou ik jammer vinden.
Net zoals charlotte pinkypolish en foodgloss
Als jullie hier zijn miss u
Maar Francis heeft van te voren wel aangekondigd dat ze permanent ging stoppen en waarom (privacy en geen goed gevoel bij de richting waar youtube/influencers naartoe gingen).
Overigens had ze een paar weken daarvoor wel een compleet nieuwe keuken gesponsord gekregen, maar dat terzijde:P
En Laura van Dutch diva Laura. Ook onvindbaar Zij had geen grote blog, maar ik vond haar toch altijd leuk om te volgen.
Ze had maar niet op vakantie moeten gaan.
Grapje
Ik heb niet je hele verhaal gelezen want te lang. Maar als je dit predikt richting vreemden dan is het toch te hopen dat je je eigen vrienden ook aanspreekt? Dat is juist moeilijker.