Beutyblogtopic XL #10

Helemaal geen grapje, dat had ze inderdaad niet moeten doen :sweat_smile:

edit: ik bedoel trouwens niet dat ze daarom dan maar zoveel haatcomments verdient dat ze de comments moet sluiten :stuck_out_tongue: maar nu je het zegt, zelf noemt ze dat toevallig :rolleyes: niet als een van de dingen waar ze negatieve reacties op kreeg

2 likes

Waarom is Emmy eigenlijk nog nooit zelf een blog begonnen? Zou prima lopen als je bedenkt dat de helft van Cynthia’s lezers eigenlijk vooral voor haar komen, als het niet misschien meer is.

25 likes

Oh pfff dan laat maar :sweat_smile:

16 likes

Ik denk dat ze dan alles opnieuw moet beginnen en of ze dan gelijk verdient is maar de vraag. Nu krijgt ze geld voor een paar stukjes ipv dat ze vet veel stukjes moet schrijven om echt een blog te kunnen runnen.

5 likes

Volgens mij is zo ook vrij druk, met voorheen 2 banen, sporten etc. Denk dat een eigen blog wel heel tijdrovend is

1 like

Misschien staat er een concurrentiebeding in haar contract :crazy_face:

8 likes

Ik heb net de 2e aflevering van Nikkie gezien. Mooie maar ook heftige aflevering. Ze werkte heel veel omdat ze niet het verdriet wilde voelen vanwege haar broertje.

2 likes

Er staat me bij dat ze die ooit wel had (geen idee hoe die heette of eruit zag) en dat ze juist om meer bezoekers te trekken Cynthia had benaderd om te vragen of ze gastblogs mocht schrijven op misslipgloss? Dat vertelde ze namelijk gewoon haha (dat vind ik leuk aan Emmy).
Ik neem aan dat die andere blog dan ooit gestopt is omdat ze drukker werd met misslipgloss en daar ook voor betaald werd.
Het is natuurlijk ook een stuk makkelijker om ergens redacteur te zijn dan om zelf iets te onderhouden met alles wat er achter de schermen bij komt.

2 likes

Mascha deelt deze foto’s in haar stories op insta en het valt me de laatste paar foto’s juist op dat haar tanden zo’n gekke kleur krijgen door het filter/de instellingen die ze gebruikt.

Edit: @LaPetiteRobeNoire Volgens mij heette haar blog ook iets met Mint, net als haar bedrijf. Dubbele edit haha, het was mydiamakeup.com!

7 likes

Leuk zo’n cursus waar je kan leren hoe je met een van de 1000 apps die er zijn een filter over je foto kan plakken :sweat_smile:

54 likes

Allebei lillek

24 likes

Dat je in een app, bijvoorbeeld Lightroom precies zoals Mascha je foto kan bewerken in één klik. Dus dat alle settings al preset zijn zoals bijvoorbeeld witte tanden, warmere kleuren etc. Dan hoef je dus zelf niks in te stellen en zijn ze allemaal al zo bewerkt als Mascha zou doen.

Oh of bedoelde je niet wat een preset is? Want dan negeer dit maar haha.

9 likes

Volgens mij kan mijn oma deze fotobewerking nog toepassen, maar ok…

7 likes

Behalve de kleur en misschien wat meer opgelicht, zie ik idd niet veel verschil met de voor-foto… Zou mi ook niet echt een boeiende preset zijn lol

presets verkopen is toch zo 2015, toen we allemaal zulke foto’s plaatsten:

Nu plaatsen we allemaal toch dit:

38 likes

jeetje wat een lelijke paraplue

Nou inderdaad, vind haar stukken juist het leukst!

Edit: Verder lezend zie ik wel goede argumenten staan idd.
Maar ik kom er vooral nog voor Emmy.

2 likes

Ik vind het een vreselijke gedachte dat waarschijnlijk bijna niks van die tafel is gegeten uiteindelijk

6 likes

Er zit sowieso een fout in die eerste foto want ze houdt de krant niet verkeerd om

8 likes

Maar dit is een advertentie op c.y.nthia.nl. daar verdient ze toch geld aan?

9 likes