Beutyblogtopic XL #10

Hij hielp haar volgens mij gewoon met pakketjes en soms met filmen, maar had hij gewoon een andere baan. Gingen toen geruchten dat hij is vreemd gegaan met een chick uit Spanje, zij postte toen op insta en Twitter allemaal foto’s en screenshots van gesprekken met hem en dat ze dacht dat hij anders was blabla.

10 likes

Meteen even uit de lucht gehaald via een gemeenschappelijke vriend: ze gaan niet meer met elkaaar om. Dus indd waars al heel lang geleden opgenomen.

4 likes

Ja dat was echt flinke drama! En ze zeiden ook dat ze transgender was! Ik vraag me af wat daar van waar was

Ik vond het echt sneu voor nikkie dat dat zo publiekelijk was!

1 like

Ohja dat was het inderdaad! Stonden toen ook foto’s van hem dat hij bij haar was op Instagram en zo.

1 like

Omg jaaaa wie was dat ook alweer

1 like

Vgm zat ze op die foto bij hem op schoot.

1 like

Zij heette toch Nicole ofzo?

3 likes

Volgens mij kwam ze uit Portugal

Ricky is de motorbusiness in gegaan zo te zien

https://www.instagram.com/p/CHKvfGlhSTb/?igshid=1etp2dvn3vkz3

3 likes

Volgens mij is Linda drie jaar geleden begonnen met het filmen van de docu.
Ze is nu een of twee jaar (?) samen met Dylan.
Ze hadden het shot met Rick er uit kunnen laten en het later opnieuw zonder hem kunnen filmen natuurlijk. Het was niet echt een toevoeging dat hij er bij was. Maar ja het is haar ex en op dat moment was hij heel belangrijk voor haar.

Ze zijn (volgens mij) toen inderdaad uit elkaar gegaan om die Spaanse chick. Maar daar heeft Nikkie nooit wat over gezegd. Super professioneel van haar!

wow iemand outen is echt zo schandalig
sowieso wat haar overkomen is is heftig, maar dat er via je ex dit soort roddels de wereld in geholpen worden? Pfoe zo onveilig

Volgens mij gaat dat over die Nicole, die was bij boulevard en daar zei ze dat zelf(denk ik)

1 like

Dat hebben nicole en rick niet gezegd toch? Nicole is zelf ook transvrouw. Wel ging die roddel af en toe op het forum rond.

Ja dit bedoel ik, maar blijkbaar was het geen roddel, maar heeft ze het zelf bevestigd.

Zij had toch ook foto’s van hen samen en printscreens van gesprekken gedeelt? Lijkt me echt mega kut, zelfs als het niet waar zou zijn!

Mascha die haar baby tussen haar plooien droogfohnt? Echt nog nooit gehoord dat iemand dat doet. Of moet deze ontzettende lifehack in het mommyblogger topic?

4 likes

Gevaarlijk? Je kan die fohn toch op verschillende warmtes zetten of mis ik een ander groot gevaar?

1 like

Ja je kunt m natuurlijk kouder zetten maar dat lijkt me echt niet fijn als je net uit een lekker warm bad komt.

1 like

Ik zag het bericht wat Nikkie deelde ook op Facebook voorbijkomen en daar beweren mensen ‘dat ze alleen maar gekozen is omdat ze transgender is’ echt hoe dan? Ik durf te beweren dat ze ook een bijdrage had gekregen als ze niet uit de kast was gekomen, als iemand er geschikt voor is dan is Nikkie het wel.

(al vind ik het ook stom dat mensen daar überhaupt over beginnen als het bericht ging over hoe slecht die kop was)

6 likes

Weten jullie nog dat Mascha ooit zei dat je de fohn op je wimperkrultang moet houden zodat de krul beter blijft en dat een minion haar ooglid had verbrand

40 likes

Maar het is wel een goeie tip want het werkt wel goed

9 likes