Beutyblogtopic XL #10

Andere youtubers topic, al past het hier beter denk ik!

Heel erg is het. Hoop dat dit nu een keer klaar is, ze leren nooit.

1 like

Jezus wat ongelofelijk grof, lomp en fout. Hoe haal je het in je hoofd
Het lijkt me ook dat dit precies is waar ze bang voor was toen ze haar coming out deed, zo erg dat dit dan ook nog gewoon gebeurt??

Maar wel heel tof nieuws

4 likes

Ja goed ook om te zien dat er heel veel reacties onder de laatste instapost van Metro staan die hier schande van spreken!

2 likes

Aaah vandaar dat ik het hier niet kon vinden! Nikkie vind ik toch wel echt beauty :stuck_out_tongue_winking_eye:

@LaPetiteRobeNoire ze geeft in haar instastory ook aan dat ze dus wél haar video hebben bekeken waarin ze dit ook bespreekt mbt aanspreken ed. En dat ze het toch doen. Heb die video zelf nog niet gezien, maar echt pfff.

Ik moet toch even zeggen dat ik blij ben met een Mascha die als een van de zeer weinigen het goede voorbeeld uitdraagt en hier niet nep over is. Ze kan wat belerend overkomen met haar berichten zoals “Door jullie kunnen wij dit/dat niet…” maar ze heeft wel gewoon gelijk. Buiten haar zie ik weinig influencers die zich wel echt aan de regels hebben gehouden en blijkbaar volgt een groot gedeelte van de samenleving dat voorbeeld ook. De mensen die online oproepen om de regels te negeren lijkt inmiddels groter dan degenen die zich wel gewoon normaal gedragen. Mascha heeft een groot platform dus ben ik blij dat ze haar mond open durft te trekken.
Ben zo f*cking annoyed door zoveel van die populaire figuren die de grenzen opzoeken of er gewoon onbeschaamd overheen gaan.

48 likes

Ben nu die docu over Nikki aan het kijken maar haar ex is daarbij in beeld(1e aflevering) dat was destijds haar manager ofzo? en toen nog zoveel besproken hier dat hij vreemd ging en dat het uit ging, ik geloof al wel 5 jaar geleden. Zou hij nog steeds voor haar werken?

1 like

Huh waar was hij in beeld dan? Ik heb alles al gezien maar kan me niet heugen dat ik haar ex heb gezien. Alleen haar laatste manager van nu zeg maar.

Ja sorry!

1 like

Bij die pakketjes uitpakken in de tuin 1e aflevering geloof ik. Dan vraagt Linda wat aan de moeder van NIkkie

1 like

Oh ik dacht dat dat gewoon al haar nieuwe manager was. Omdat ze vertelde dat ze er eerst geen had. Maar als ik ze zo naast elkaar zet weet ik het niet :joy:. Misschien toch wel haar ex dan?

Manager(s?) Nikkie

1 like

Ja die eerste afbeelding, rick heet hij. Ik ben nu indd bij de 2e aflevering waarin je haar (huidige) manager ziet. Dus ik snap niet helemaal waarom hij voorkomt in dat shot met alle pakketjes in de tuin.

3 likes

Ja ik “ken” hem nog. Maar voor mn gevoel zijn hun niet goed uit elkaar gegaan. Al weet ik niet meer hoe of wat eigenlijk. Daarom vond ik het ook raar als hij er nog in voorkwam of dat hij haar manager was. Terwijl ze ook zegt dat ze die niet had. Niet dat jij dit allemaal weet haha. Maar ben gewoon benieuwd hoe of wat.

Hij hielp haar volgens mij gewoon met pakketjes en soms met filmen, maar had hij gewoon een andere baan. Gingen toen geruchten dat hij is vreemd gegaan met een chick uit Spanje, zij postte toen op insta en Twitter allemaal foto’s en screenshots van gesprekken met hem en dat ze dacht dat hij anders was blabla.

10 likes

Meteen even uit de lucht gehaald via een gemeenschappelijke vriend: ze gaan niet meer met elkaaar om. Dus indd waars al heel lang geleden opgenomen.

4 likes

Ja dat was echt flinke drama! En ze zeiden ook dat ze transgender was! Ik vraag me af wat daar van waar was

Ik vond het echt sneu voor nikkie dat dat zo publiekelijk was!

1 like

Ohja dat was het inderdaad! Stonden toen ook foto’s van hem dat hij bij haar was op Instagram en zo.

1 like

Omg jaaaa wie was dat ook alweer

1 like

Vgm zat ze op die foto bij hem op schoot.

1 like

Zij heette toch Nicole ofzo?

3 likes

Volgens mij kwam ze uit Portugal