Beutyblogtopic XL #10

Heeft iemand zich eigenlijk aangemeld voor de les van Mascha? Ben wel benieuwd hoe in-depth ze gaat

1 like

Hahha ik was dat Gordelroos al weer vergeten dus ik dacht even dat dat een van George zn bijnamen was.

69 likes

Hahahahahah George Gordelroos.

21 likes

Gorgelroos

25 likes

Wat was nou ook al weer die grappige type typo die hij maakte in die brief? OHJA! Zielsvel :rofl:

Dat was toch niet in de brief? Hij had toen een paar post-its gemaakt met woorden die een zin vormde.

In die brief stond iets van filsoloof, of een andere twijfelachtige variant op filosofisch.

3 likes

Ja was een romantisch bericht naar Sereen dat ie zielsvel van haar houdt

3 likes

Je was het vast niet vergeten. Zoals je het typt komt het op mij over alsof je het herhaalt voor de sensatie.

23 likes

Die brief hebben we zeker niet meer
 Dat was zo’n raar bericht toen!

Een heel gedoe waarin Sereen beweerde dat Cam niet van George was ook nog, verwijten langs alle mogelijke kanten en wellicht een ouder verstopt achter een plant.
Vond ik wel een hele zware uitspraak (zeker ook omdat dat kindje gewoon op z’n vader lijkt en ik het idee heb als buitenstaander dat die man ook zijn best doet voor die 2 jongetjes).
Maar goed, ik geloof dat ze intussen terug on speaking terms zijn en dat beide kinderen naar hun pa kunnen/mogen.
On topic: ik gok op de roos inderdaad! De andere tattoos hebben toch een link naar haar tijd in Texas of haar zusjes dus zou me vreemd lijken dat ze die ineens weg zou willen :blush:

6 likes

Ik hoop dat de tattoo goed te verwijderen is, al zou ik er eerder iets overheen laten zetten denk ik.
Kan me goed voorstellen dat ze er niet elke keer tegenaan wil kijken. Lijkt me toch pijnlijk.

Ja die nek tattoo van Mo zit er ook nog steeds na die behandelingen

1 like

Ja, en die behandelingen zijn qua pijn (en geld!) echt niet grappig

1 like

Ja maar ligt dat niet ook aan de manier waarop monica dat aanpakt? Dan gaat ze twee keer. En dan weer maanden niet, en dan gaat ze weer. Of maakt dat niet uit

5 likes

Er moeten ong. 2 maanden tussen behandelingen in zitten + mo heeft een licht getinte huid waardoor het langer duurt.
Uiteindelijk gaat hij wel compleet weg

1 like

Ik ontdek dit forum ook weer veel te laat. Ik las wel eens mee op het EGF maar was daar verder ook niet heel actief. Wat een heftige dingen allemaalđŸ˜©. Die arme kinderen zitten er ook maar tussen. Ach ja, we weten het fijne er niet van natuurlijk. Thanks voor je update!

Ja volgens mij ‘phylosofisch’ of nog erger. Het begon in ieder geval met ph dacht ik en het was een hele grappige spelfout :sweat_smile:

1 like

Was het dan niet Phylosofie

2 likes

Nou, eigenlijk niet? Tijdens het typen van mijn comment herinnerde ik het me ineens weer. Het is hier toen maanden gebruikt als nickname voor hem, zoveel sensatie is er verder niet aan te koppelen toch?

1 like