Beutyblogtopic XL #10

6 likes

Wat gebeurt hier :cricket::cricket::cricket:

5 likes

niks, dat is het probleem zo te zien :sweat_smile:

De berichten zijn alweer verwijderd :sleepy: volgens mij was dit de reïncarnatie van fangirl23 #vuilebitch

4 likes

Jaaaaaaaa hoor ik kijk ook een keer 4 min niet op het forum

48 likes

Ik ben nu heel nieuwsgierig wat what’s going on :sweat_smile:

Juice? :joy:

Helemaal niks gemist, kwam iemand trollen met gedrag van een 12 jarige.

2 likes

Ik reageer hier echt heel sporadisch zoals jullie kunnen merken 🥲. Maar hebben jullie de reels gezien van Mascha? Een bietenwrap met allemaal chocola en pindakaas meuk er op. Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.

10 likes

Ja dit zag er echt heel goor uit vind ik. Ik dacht bij banaan chocola nog lekker, maar toen werd het teveel :nauseated_face:

7 likes

Ik werd er helemaal onpasselijk van

2 likes

Ik zit letterlijk aan t forum vast geplakt en dit mis ik…

7 likes

Misselijk bij het idee al😅

2 likes

Nou daar zou ik ook voor bedanken inderdaad

1 like

De vouwtechniek vond ik wel interessant.

1 like

Ja dat zie je veel op tiktok. Lijkt me heerlijk met kaas en kaas en kaas.

24 likes

Ik snap vooral de bietenwrap niet, is het bedoeld als een soort healthy variant? Want op een pannenkoek of wafel is toch veel lekkerder? Ook de 3 x chocolade is een beetje to much. Had het persoonlijk gedaan met pannenkoek, banaan, chocolade, pindakaas, slagroom :drooling_face:

4 likes

Ohh deze wraptrend zou natuurlijk ook kunnen met pannenkoeken ja, goed idee wel. Wachten op de eerste influencer die meeleest en een pannenkoekopvouwhype begint

Edit; en de bietenwrap is denk ik vooral voor het mooie roze kleurtje zo te zien haha

2 likes

vooral die bietenwrap ja! :joy: ik heb geen idee, maar als je er zo veel chocola op pleurt maakt het ook niet meer uit of het nou een “healthy” bietenwrap is of een kleffe pannekoek lijkt mij.

2 likes

Het is in ieder geval weer lekker net niet, zoals alles van mascha

14 likes