Beutyblogtopic XL #10

Een heel gedoe waarin Sereen beweerde dat Cam niet van George was ook nog, verwijten langs alle mogelijke kanten en wellicht een ouder verstopt achter een plant.
Vond ik wel een hele zware uitspraak (zeker ook omdat dat kindje gewoon op z’n vader lijkt en ik het idee heb als buitenstaander dat die man ook zijn best doet voor die 2 jongetjes).
Maar goed, ik geloof dat ze intussen terug on speaking terms zijn en dat beide kinderen naar hun pa kunnen/mogen.
On topic: ik gok op de roos inderdaad! De andere tattoos hebben toch een link naar haar tijd in Texas of haar zusjes dus zou me vreemd lijken dat ze die ineens weg zou willen :blush:

6 likes

Ik hoop dat de tattoo goed te verwijderen is, al zou ik er eerder iets overheen laten zetten denk ik.
Kan me goed voorstellen dat ze er niet elke keer tegenaan wil kijken. Lijkt me toch pijnlijk.

Ja die nek tattoo van Mo zit er ook nog steeds na die behandelingen

1 like

Ja, en die behandelingen zijn qua pijn (en geld!) echt niet grappig…

1 like

Ja maar ligt dat niet ook aan de manier waarop monica dat aanpakt? Dan gaat ze twee keer. En dan weer maanden niet, en dan gaat ze weer. Of maakt dat niet uit

5 likes

Er moeten ong. 2 maanden tussen behandelingen in zitten + mo heeft een licht getinte huid waardoor het langer duurt.
Uiteindelijk gaat hij wel compleet weg

1 like

Ik ontdek dit forum ook weer veel te laat. Ik las wel eens mee op het EGF maar was daar verder ook niet heel actief. Wat een heftige dingen allemaal😩. Die arme kinderen zitten er ook maar tussen. Ach ja, we weten het fijne er niet van natuurlijk. Thanks voor je update!

Ja volgens mij ‘phylosofisch’ of nog erger. Het begon in ieder geval met ph dacht ik en het was een hele grappige spelfout :sweat_smile:

1 like

Was het dan niet Phylosofie

2 likes

Nou, eigenlijk niet? Tijdens het typen van mijn comment herinnerde ik het me ineens weer. Het is hier toen maanden gebruikt als nickname voor hem, zoveel sensatie is er verder niet aan te koppelen toch?

1 like

Ik vind die docu van Nikkie echt mooi gemaakt

22 likes

Enige is dat het van mij langer had gemogen.
Ik merk echt dat ik heel geboeid ben om te kijken.

21 likes

Ja, mee eens. Zit goed in elkaar. 4x 15 minuten is ook vrij kort wanneer ze 2 jaar lang is gevolgd.

12 likes

Eens! Ik had echt een docu van wel 2 uur verwacht. Wel leuk om meer van haar leven te zien, hoeveel plekken ze wel niet bezoekt en hoeveel mensen op haar afkomen.

En cool dat tijdens ze tijdens die lancering ergens in de woestijn geen make-up draagt terwijl de rest helemaal volgeplamuurd is.

11 likes

Leuk dat Lotte op zangles zit! Goed dat ze nieuwe dingen onderneemt

3 likes

Vind het wel heftig om te zien hoe erg ze bezig is met likes en views en vooral hoe erg ze zichzelf ervoor ‘straft’ als een video het niet goed doet.

2 likes

Ik denk dat Dilan bevallen is aan haar story te zien.

afbeelding

8 likes

Vond het heftig om te zien dat er geen jongens werden toegelaten bij die meet en greet. Weet iemand welk land dat was?
Zou Nikkie daar nu nog welkom zijn nu bekend is dat ze transgender is?

6 likes

Koeweit dacht ik?

Ja er stonden jongens in het publiek/de menigte (het was in een winkelcentrum volgens mij) en die werden door de beveiliging naar buiten gewerkt.

1 like