Beutyblogtopic XL #10

Huh serena heeft weer een extern kantoor. Doet zij naast de kaarsen nog wat? Iets met jurken verkopen toch?

2 likes

Wel grappig: ik vind zelf die rotan dingetjes op zich wel leuk, maar ik merk wel dat het al een beetje ‘over’ begint te raken. En als je dan zo’n kantoor ziet met een en al rotan en webbing is het wel echt heftig. Denk dat het niet lang meer duurt voordat het weer allemaal naar de kringloop kan en ben benieuwd naar de volgende trend!

7 likes

Hahaha die was ik vergeten! Nu snap ik het kantoor ook :joy:

Huh waarom?

Precies, ik kan me niet voorstellen hoe dat gevaarlijk is?

Ik begrijp nu dat jullie dachten dat ik hem in mijn bed leg en dan rustig even iets anders ga doen? :flushed::flushed:

Ik ben gewoon verbaasd dat mensen denk dat ik echt zo dom ben :flushed::flushed::flushed:

Oh, en dat werkt niet eens want dan kan hij geen lucht meer zuigen, dus ja ik kan me best voorstellen dat de föhn dan in de fik vliegt.

46 likes

Ik vind het er nu leuk uit zien maar ik zou zelf iets neutralers hebben gekozen. Vooral de kasten als je die zat bent kun je gelijk nieuwe kasten kopen.

Nou wij plebs moeten dat kopen. Sereen krijgt ze natuurlijk gewoon dan zou ik ook mij niet druk maken of het trend gevoelig is of niet

1 like

Sereen kennende wordt het bij haar allemaal aan volgers verkocht.

6 likes

Er staat dat je de föhn graag onder de dekens stopt. Hoe moeten we dat anders opvatten

1 like

Zoals @crazyplantlady het begrijpt? Ik denk dat als ik jou manier probeer na een paar minuten of de föhn er mee ophoudt of de bed al in de fik staat.

Hahaha mijn manier

We gaan de volgende keer gewoon over op steen. Hout, metaal voor de industrieele look, fluweel hebben we nu wel gehad. Steenstrips in 2017 waren slechts een voorbode op wat komen gaat.

image

8 likes

Gregor heeft een nieuwe telefoon nodig, dus Mascha koopt een nieuwe iPhone 12. Krijgt Greg haar ouwe.
Hahaha deal!!
Mijn man wil zelfs mijn oude iPhone niet… vind hij nog steeds veel te duur! :laughing:

1 like

Ehm… dus

4 likes

Wel slim, heb ik ook wel eens gedaan. Ik was van iphone naar android geswitcht, maar het beviel me toch niet zo goed. Maar om dan zomaar een nieuwe telefoon te kopen… maar toen ging de telefoon van mijn vriend kapot, dus nam hij de mijne en kon ik weer een iphone kopen. Is toch niet zo raar?

Kan me ook voorstellen dat Mascha de nieuwste telefoon wilt voor de camera enzo? Al weet ik niet wat haar vorige model had, vanaf de 10 zijn de camera’s sowieso al wel goed.

2 likes

Nee is ook zeker niets raars aan. Zeg ik dat dan?
Vind het een topdeal! Zou ook het liefst elke jaar een nieuwe telefoon willen hebben.

1 like

haha maar waarom wil je vriend je oude telefoon dan niet? is toch chill!

Die van hem gaan zo snel kapot. En vind dan een oude iPhone nog steeds te duur :woman_shrugging:t3: Of zonde eigenlijk.
Nu heeft mijn dochter een iPhone :grin:

@Lila. Zie hierboven.
En wij hebben al ons geld op een hoop. Dus nee hij hoeft mij daar dan niet extra voor te betalen natuurlijk.

1 like

Er verdomd goed uitzien? (staat dit al in haar bio?)

5 likes

@Bunnyslippers jouw droom

4 likes

Hahaha Flintstones style.