Beutyblogtopic XL #10

Hahaha Flintstones style.

Ik interpreteerde het als je fohn onder je dekbed leggen om het op te warmen lol.
Met je fohn af en toe eronder blazen is niet gevaarlijk neem ik aan nee, maar ik was er zelf nooit opgekomen, zie mezelf al liggen :joy:

Ik snap het.

Uhh ik voel gewoon die pijn van veel te hete lucht op je duimnagel :woozy_face:

Ik had het een keer zou koud na een operatie dat ze in het ziekenhuis ook een soort föhn gebruikten die constant warme lucht blies terwijl ik onder de dekens lag. (Had het nog steeds koud maar kwam door de narcose). Goed idee dus @Sjern!

6 likes

Ik vind Jessie Maya leuk en ze ziet er ook mooi uit, zie dat ze een nieuw kapsel heeft, heel leuk maar wat is haar gezicht gek bruin vergeleken met de rest. Zonde van de look. Ze is zo mooi.

Ah yeah, dat is de Bair Hugger :heart_eyes: (Zo heet dat ding :sweat_smile: wij noemen 't altijd bear hugger :bear::heart_eyes:)

4 likes

Haha grappig!
Edit: het logo is ook een beer die knuffelt zie ik!

1 like

Was haar hele kantoor niet gespond door X.enos? Volgens mij had ze daar die kasten allemaal van. Vind het ook een beetje net-niet rotan kasten tbh :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha ik dacht dat dit echt een bear hugger heette! Ik stond dan bij de anesthesie en als je op een goede plek stond kreeg je ook hete lucht over je heen :heart::heart:

2 likes

Heb je wel eens aan een elektrisch deken gedacht? Ik heb er vorig jaar eentje gekocht en iedere avond in een verwarmd bed kruipen is echt een FEEST.

4 likes

Ja, die heb ik vroeger gehad, maar het voordeel aan de föhn is dat de warme lucht tot je tenen wordt geblazen! Bij een elektrische deken was dat alleen je bovenlichaam.

1 like

Mijn elektrische deken is van mijn schouders tot aan mijn voeten :raising_hand_woman:t2:! Beste aankoop van 2020
€15 bij de action (en momenteel ook te koop bij de Kruidvat voor €15)

8 likes

Volgens mij wel. En zoals ik toen al zei, vind ik dat deze troep hier niet gepost zou moeten worden. Krijg daar zo’n naar gevoel van dat mensen via dit forum voor extra views zorgen.

16 likes

Ik denk dat we naast dit rapporteren hier verder weinig aandacht aan moeten besteden. Elke view is een extra view voor hun. En elke afkerende comment voor hun voed alleen maar die achterlijkheid van ze. ZIj gaan hier toch nooit mee stoppen want het zijn nou eenmaal doornsnee witte heterosexuele rechtse mannen die komen overal mee weg.

4 likes

Thanks! Ik ga kijken!

1 like

Je zal maar zo door en door verrot zijn.

Ik heb er een besteld via mijn kerstpakket en kan niet waaaaaaaachten tot die binnen is :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn elektrische deken is mijn favoriete item. :heart: Jammer dat mijn vriend er geen fan van is door zijn lichaamstemperatuur van 80 graden, anders had ik er allang een van 140 cm breed gekocht haha.

2 likes

Ik ben ook fan van m’n elektrische deken. Ik heb zo’n klikaan klikuit ding ertussen, dan kan ik hem met m’n telefoon aanzetten (op de laagste stand) en instellen wanneer hij uitgaat. Meestal een kwartier nadat ik ongeveer slaap :grimacing:

5 likes