Beutyblogtopic XL #10

Ben ik de enige die deze fotos superweird vind?
https://www.instagram.com/p/CJyE0oUBOic/

6 likes

Want?

Ik weet het niet
 het klopt gewoon niet

Ik ga er een nachtje over slapen


Wiens post is dit? Dit is iemand die ik geblockt hebt denk ik

Ik heb hetzelfde. Wat wordt er geschilderd? Wie schildert er in een soort wit pyjamapakje? Is dit de achtergrondkleur of het hele schilderij? Heel veel vragen.

9 likes



De foto met alleen haar dochter heb ik even achterwege gelaten.

7 likes

Alles is zo overdreven “curated” bij gebrek aan een beter woord. Missch is dat heel populair maar zo overdacht

11 likes

Ik vind vooral die laatste foto een beetje gek? Ik bedoel prima als je met je borsten wil pronken, maar ik vind dat deze deze foto niet echt uit een mooie hoek is genomen ofzo


8 likes

thanks :heart::heart:

tja deze chick weer ik dus om deze reden uit mn feed.

3 likes

Ik krijg bij Noor sowieso het idee dat haar leven Ă©Ă©n groot Instagram plaatje is. Alsof je geen “arts en crafts” kan doen gewoon aan de keukentafel met een paar kranten eronder en oude kleren aan. Tuurlijk is dit ook haar brand en hetgeen waar ze geld mee verdient, maar vraag me soms wel eens af wat opgroeien in een omgeving waarin alles maakbaar is voor invloed gaat hebben op Olivia.

16 likes

Hahah ik dacht ook hetzelfde, maar wilde niet posten omdat ik recent ook een soort van bash post over haar had geplaatst. Lekker schilderpakkie :joy:

2 likes

Zo haar heb ik niet meer gezien sinds ze me geblockt heeft.

2 likes

Wat had je gedaan?

Op een vriendelijke manier verteld dat protesteren voor BLM geen fashion shoot is.

85 likes

Maar ook dat, dat kind van haar waarschijnlijk haar witte trui aan heeft met veel te lange mouwen om in te schilderen? Haha is waarschijnlijk helemaal vooraf bedacht omdat het er “cute” uit ziet

12 likes

Slechtste imitatie van Tante Til ooit!

8 likes

Oh dat vond ik juist wel verfrissend😅

Verder vind ik het vooral sneu dat dat kind opgetrommeld wordt voor een middagje verven en waarschijnlijk precies geen drupje verf aan mocht raken noch dat schilderij😂

7 likes

Dit inderdaad. Het lijkt een behind the scene vannern “curated” achtige setting.

Maar hoe werkt dit? Wat denkt olivia?

Noor: we gaan vanmiddag schilderen!
Kind: jeej!!!
Noor: maar je mag nergens aankomen
Kind: ow


Kind: mamma, waarom doe je je huispak uit?
Noor: mamma doet wat minder kleren aan
 anders komt de verf op haar huispak
Kind: aah!

Kind: mamma, waarom staat pappa fotos te maken terwijl jij stilstaat met een penseel?
Noor: dat is voor ons online fotoboek schat
Kind: mamma, waarom maakt pappa een foto van je buik?
Noor: niet zoveel vragen stellen! Wil je nou net doen of we schilderen of niet?

70 likes

Lekker schilderen in je witte niemendalletje terwijl het buiten 2 graden is :sun_with_face:

43 likes

Ik zie nu ook helemaal voor me dat ze staat te dicteren wat dat kind moet schilderen. “Maar ik wil een poppetje verven!” “Nee, alleen roze en witte klieders!”

36 likes