Hier niet naar de osteopaat
Oh okee thanks!
Dat heeft ook overal weer een andere naam. In mijn regio, en zelfs hele provincie geloof ik, ken ik niets wat zich zo noemt.
Dit vooral. Echt irri lijkt me als je vriend er zo op let. Heb een hoop mannen versleten maar echt nog nooit eentje gehad die zeurde over haren. Dacht dat dat meer zoân stereotype was net als âalle vrouwen willen een inloopkastâ maar wat eigenlijk heel erg meevalt.
Vind het best shockend dat er mannen zijn die er oprecht iets van vinden. Echt een afknapper
Mijn vriend kwam hier ook ooit achter, dat veel mannen daar iets van vinden. Toen kwam 'ie mij geschokt vragen of ik mijn benen voor hem scheer, want dat zou hij echt erg vinden. En toen zei hij nog: ik vind je mooi zoals je bent en zoals jij er voor kiest er uit te zien
Ja precies! En niet dat als hij het wel vervelend zou vinden, ik het dan anders zou doen. Ik doe waar ik me prettig bij voel. Met âhij heeft het niet eens doorâ bedoel ik dat hij er geen aandacht aan schenkt, maar tuurlijk weet hij wel dat ik haren op mân benen heb.
MAAR, ĂĄls ik mân benen dan scheer dan moet mijn vriend dat ook 15x op een avond horen Zoals dit:
Mijn vriend kan het ook niks schelen. Hij vind het ook overdreven als ik het in de winter af en toe bij werk. Ik doe dat puur omdat ik het anders niet prettig vind in een panty, maar hij vindt het onzin. Grappig genoeg stoor ik me daar dan ook weer aan, omdat ik vind dat het mijn benen zijn en hij er dus niks mee te maken heeft.
Ik had dit topic gelezen voor ik ging slapen en toen heb ik gedroomd dat ik rode strikjes in mijn beenhaar had. Stelletje influencers.
Ik heb ooit een keer een Tindermatch gehad waar ik mee aan het appen was (nog voor ik hem ontmoet had) en ik stuurde een foto waarop een stukje van mijn blote benen te zien was. Toen kreeg ik terug dat hij blij was om te zien dat ik mijn benen scheer, want haar bij vrouwen vond ie helemaal niks. Niks geworden natuurlijk.
Haha jezus. Je zou het eigenlijk eens andersom moeten doen, dat een man zân broek uittrekt en je zegt: oh, nee laat maar hoor, ik hou niet zo van mannen met haar
Ik bedenk me nu trouwens wel dat ik als 16 jarige ook mân vulva heb staan scheren met mân vaders scheermes omdat de jongen waarmee ik aan het flikflooien was zei dat ik het wel goed glad moest scheren.
En paar maanden later toen ik mân eerste vriendje had heb ik mân bovenbeen helemaal open gehaald tijdens het scheren. Ik schoor altijd alleen mân onderbenen maar mân vriendje had gezegd dat het er raar uitzag dat ik haren had op mijn bovenbenen.
Haha ook zo stom eigenlijk dat we dan naar meningen van jongens luisteren en zelf eigenlijk geen idee hebben wat we moeten doen. Ik weet nog dat ik ook eens met vriendinnen en mân zusje (paar jaar jonger) een gesprek had over benen scheren en wij allemaal: âoh nee joh ik doe alleen onderbenen, ga niet al die moeite doenâ. En zij vet verontwaardigd: âhallo hoezo zit ik al die jaren ook mân bovenbenen te scheren als niemand anders dat doet!? Waarom heeft niemand me dit verteld??â
Wat een rotopmerkingen. Zit er dan al vroeg in dat we altijd alles maar moeten ontharen.
Echt de fucking audicity van deze kerels weer hè.
Mijn vriend vond dit eigenlijk ook allemaal, maar toen ik vroeg waarom hij dat vond, wist ie t niet. âJa dat hoortâ. Nou niet dus, wen er maar aan. Bedenk uberhaupt maar eens dat ik me dan elke 3/4 dagen zoveel moet scheren als 4x zijn gezicht. Aint nobody got time for that.
Nu boeit het hem trouwens nog 0,0 en heeft hij het ook niet meer door
Als mijn vriend zeurt over haar, krijgt ie wel naar zijn hoofd dat ie zn waffel moet houden en ik pas ga nadenken over scheren als hij zich ook scheert en dan houdt ie wel weer even zn mond, haha
Sheling(beauty) heeft na een jaar weer een video geĂźpload!
Ze heeft een burn-out gehad. Is toen gestopt met Youtube en heeft bij een vogelopvang vrijwilligerswerk gedaan. Uiteindelijk is ze voor een baas gaan werken. Hierbij moest ze Youtube videoâs bewerken enzo. Dit heeft ze een jaar gedaan. Nu heeft ze weer de keuze gemaakt om weer voor haar zelf te werken. Ze kreeg een burn-out door alle cijfers (abonneeâs/views etc) dus wel ballen dat ze het weer gaat doen! Ik hoop dat het allemaal goed met haar blijft gaan. Vind haar echt een heel mooi en leuk mens!
Heb hem helaas achter moeten laten in de 18e eeuw
Jessie start een onlyfans.
Ik heb zojuist 10 dagen aan posts terug gelezen en het ging echt van kritiek om Noors verfoutfit naar haarloze mannenoksels en zweetgeur. Oh en natuurlijk Verspons weglaserpraktijken. Ik zou er eerder wat overheen zetten dan het laten laseren.
Wat erg van Emmy dat ze hun zoontje hebben verloren. Ze is zoân leuke vrouw.
Door een site van npo 3 omschreven als: OnlyFans, dĂŠ nieuwe trend onder influencers die zich comfortabel genoeg voelen om zich letterlijk bloot te stellen. Ze plaatsen hier hun fotoâs en videoâs tegen betaling.