Beutyblogtopic XL #10

Ik woon ook midden in het centrum, vind dat ook ideaal en ben blij dat ik overal naartoe kan lopen. Winkels, terrassen etc is allemaal maar 3 min lopen. Maar het kwam gewoon een beetje grappig over (althans op mij).

En ik ben zelf sowieso het toppunt van luiheid want als ik met de auto ben ga ik altijd langs de supermarkt en dan naar huis, dat is letterlijk uitstappen, boodschappen doen, instappen, 1 minuut rijden en dan weer parkeren en uitstappen. Als mensen dat zien zullen ze ook wel denken jezus lui wijf hahah

1 like

Hahaha vind het een mooie foto maar dan dat woordje milf zo erbij… Vind dat ook net een naar woordje haha

1 like

Ja wel mee eens! T is een prachtige vrouw dus misschien verdiend ze N iets andere term haha! Maar denk dat het gewoon hun humor is en t ook meteen verwijst omdat degene die de vraag stelt denk ik doelt op t feit dat ze net Mila hebben gekregen

Iemand de bingo kaart al vol?

43 likes

Ik kijk nu lekker Make-up Cup hahah vind Nikkie het leuk doen!

2 likes

afbeelding
Spontaan zin in een zure appel, lekker hoor

20 likes

Haha val ik door de mand

1 like

Ik luister naar de video van Mascha, maar ze heeft best veel fantasie. In Den Haag had ze ook al bunkerlife, maar ze suggereert dat ze zeven dagen (of toch vijf) naar Amsterdam ging. Waarom moet het allemaal zo overdreven.

9 likes

Ze noemde het kort in de video rond 22 minuten als park Uithof.

1 like

Serena heeft een koopje voor ons gespot! Ze vergeet er alleen even bij te vermelden dat het een affiliatie betreft. Huh, wow!

30 likes

Maar wat is er erg aan een affiliate link? Jij hebt daar toch geen last van? En werkelijk iedereen kan bol.con affiliate linkjes maken, waarom zou ze het niet doen? Win-win voor iedereen toch?

Word er een beetje moe van dat nu alles wat Serena doet onder een vergrootglas wordt gelegd. Toch leuk dat ze zoiets deelt? Imo een prima deal voor een Mac lipstick

15 likes

Maar eerlijk is eerlijk, dit is zijn wel goede deals die niet iedereen kent dus vind dit toch iets minder bezwaarlijk dan echte spon (en ik ben geen Serena lover)

Gratis tip van mij: heel veel websites als bol.com en wehkamp bijvoorbeeld hebben vaker dit soort deals, is op verschillende merken/artikelen ook, maar je moet geluk hebben, want de aanbieding is vaak maar op bepaalde kleuren. MAC heeft zelf ook 50% wintersale op het moment, maar goed, er moet maar net iets voor je tussen zitten (edit: het geldt ook voor kleding/schoenen e.d., maar zoals met elke sale moet je net geluk hebben dat het je maat/smaak is)

Ik koop liever een Mac lippenstift zonder dat zij er ook geld voor krijgt. Ik word er namelijk een beetje moe van dat mevrouw nooit iets weet te vinden op internet, behalve als ze er zelf beter van wordt.

Vind dat ze het in ieder geval netjes kan vermelden, dan alleen kijk wow wat een goede deal.

66 likes

Mee eens. Krijg nu ook het gevoel dat ze het niet wil delen om ons een tip te geven, maar omdat ze weet dat er echt wel wat mensen gaan bestellen en ze zo geld kan verdienen. Het is eigenlijk gewoon onderdeel van haar werk. De intenties zijn dus heel anders dan ze pretendeert.

17 likes

Snap dat ze daar niet blij werd als je uit het centrum komt… Dat is echt een eindje weg van de leuke dingen en idd een **** eind van de stad

1 like

Haha ik snap dat je Serena niet wil spekken, maar dan ga je toch zelf naar bol.com en bestel je het.

Ben het met je eens dat ze het opzich best had kunnen vermelden maar vind dit ‘maar’ een affiliate link. En niet een verkapte spon of hengelen naar spon.

6 likes

Tramatized dus

6 likes

Ik wist echt niet dat je buiten het centrum geen bus kunt pakken of naar een winkel kunt lopen. Gaat een wereld voor me open.

2 likes

Welke villa? De bunker?

4 likes

Ja jezus je zal maar op 5 minuten taxirijden van het Hagaziekenhuis wonen. (Vanaf de Uithof was het toch?) Of een kwartier met het OV moeten. Beetje dramatisch hoor met die gebroken pols. Denk dat de meeste mensen niet eens zo dichtbij een ziekenhuis wonen. Het was er gewoon tergend saai. Is ook een prima reden.

28 likes