Beutyblogtopic XL #10

Het gaat denk niet om de afstand naar het ziekenhuis, maar om dat ze daarna met een gebroken pols geen auto kon rijden en daardoor besefte dat ze vrij ver woonde. Ik denk dan: koop een elektrische fiets, neem het ov etc. Maarja: ik kan ook geen centrum betalen en zou het net als haar wel weten als het wel zo was.

3 likes

Ja dat snap ik ook. Zou met hun budget ook veel liever in Benoordenhout of Bezuidenhout zijn gaan wonen in Den Haag ipv op 45 minuten met het ov van het centrum af.

4 likes

Wat ontzettend aardig van Serena om dit te delen, dat verdient bijna een bloemetje :rose:

3 likes

Dat bloemetje wil ze juist kwijt

77 likes

Cynthia heeft natuurlijk sinds een tijdje de comments uitstaan op haar blog, maar het valt me nu pas op dat ook alle oude reacties verwijderd zijn.
Ik snap alleen niet dat ze dat ‘er zijn nog geen reacties’ bovenaan artikelen laat staan, als reageren niet eens een mogelijkheid is is het toch logischer om dat weg te halen?

4 likes

Cynthia heeft dit gedeeld over haar en Mascha. Niks spannends of nieuws eigenlijk maar oké. Is me niet eerder opgevallen dat ze daar iets over deelt.

27 likes

Omg eindelijk het antwoord op onze vraag van het bestaan! Als ze nog ff kan beantwoorden wat er mis is gegaan tussen haar broer -zij -Serena kunnen we eindelijk dit topic opdoeken

56 likes

Kan deze screenshot voortaan in de openingspost geplaatst worden? Hebben we dat ook weer gehad

23 likes

Dat ik deze dag ooit nog mee mocht maken

3 likes

Ik woon in een heel rustige (saaie) buurt 20 minuten fietsen van Amsterdam centrum en voor mij voelt het bijna alsof ik in een andere stad woon omdat er zo weinig in mijn directe omgeving te doen is. Kan me voorstellen dat de emotionele afstand tot de stad voor Mas ook heel groot was. Overigens zou ik dat nog veeeel meer hebben in haar huidige wijk in Amsterdam (doffe ellende) maar ok :sweat_smile:

3 likes

Ik ben op zoek naar een Britse beauty Youtuber van jaaaaaren geleden. Ze deed veel Boots en Primark hauls. Ze was heel bleek, heel enthousiast, veel haar, vaak een beetje ‘opgestoken’. Ze was er een tijdje tussenuit omdat ze ziek was. Ik zie haar zo voor me, volgens mij heet ze Rebecca. Heeft iemand enig idee wie ik bedoel en zit ze nog op YT? Door haar wilde ik altijd de Nyx Jumbo Pencil in het wit kopen😂

Edit: eindelijk heb ik haar gevonden! Itsbeccarose. Keek iemand haar video’s vroeger?

wel gênant dat die jeanet dat over haarzelf heeft opgestuurd :joy:

3 likes

Hahaha ik heb net een vlaamse serie gekeken dus ik schrok even van de naam Jeanet met deze opmerking :joy:

6 likes

Zo zoek ik een blogster. Volgens mij Brits. Ze heette Victoria dacht ik, ging soms op vakantie naar Griekenland en blogde vooral over cupcakes maken, ootd, en ze had een kamer vol met.van die tuttige schattige kussentjes met printjes en veel spul van Kitch… (druk plastic merk met bloemen, zeil, tassen). Ze had een vriend. Droeg vaak van die jaren 50 jurken. Bruin lang haar
Blauwe ogen dacht ik.

De racistische opmerkingen van de master of the dots… toch?

1 like

Dacht altijd dat de bom toen al was gebarsten. Toen de ouders van beide kanten ermee bemoeiden. Herinner me een blogpost van Rita met als titel: waar 2 kijven hebben 2 schuld (zoiets). Denk niet dat het de directe aanleiding was, maar wacht nog steeds op de Tell all memoire

5 likes

Verder zijn al deze stories van haar zooooo saai… en gaat ze zo lang door op alles, hele epistels over hoe ze haar bedrijf geregeld heeft.
En meerdere vragen als ‘dat je leuk wijn met je kan drinken’.
Zijj haar volgers zo saai of kiest ze alleen dit gezever uit?

2 likes

Sure Jan!

3 likes

Volgens mij geeft ze antwoorden op de vragen die ze haarzelf stelt.
Of komt dit soort gezever écht van volgers?

Ik vind alles bij haar zo’n enorme egostrelerij

5 likes

Niet zozeer saai maar ze komt in dit soort stories soms onsympathiek over. Misschien doordat de focus zo op die selfcare ligt ofzo. Dus vooral al die nadruk op IK. Ik snap dat ze haar eigen merk is en ze een beeld probeert te verkopen van iemand die alles onder controle heeft (want zou je planner spullen kopen van iemand die er een zooitje van maakt?) maar als je jezelf zo de hemel in prijst, komt het een beetje ongeloofwaardig over.

12 likes