Beutyblogtopic XL #10

Zo lekker down to earth :100::white_check_mark::white_check_mark::white_check_mark:

85 likes

Haha wat is Instagram toch eigenlijk stom hè.

Niemand:
Alle influencers en je moeder: ‘okeee, laat ik dan ook maar mee doen aan dat “assumptions about me…”

61 likes

Same hahaha

1 like

Haha echt hè. Vaak lijkt het ook gewoon een excuus om schaamteloos te humblebraggen. De echte juicy aannames komen nauwelijks voorbij (ok behalve die van Cynthia en Mascha dan). Maar vaak is het van: “je houdt van je gezin/bent ambitieus/bent een perfectionist” en dan als reactie: :sparkles: true :sparkles:

28 likes

152 likes

Als je het over die Janet en John hebt, volgens mij wonen zij iets van 8 maanden per jaar op Bali. Dus ik kan me best voorstellen dat ze daarom in Nederland een “normaal” huis hebben maar dat ze ook daar een huis hebben? Zal ook vast wel wat geld opgaan aan al die bisnes kles tickets :money_with_wings:

Dr is ook een behind the scenes van haha echt 100 x gekeken. Beste album van dio was toch zn eerste haha.

8 likes

Nou ik zou echt niet willen weten wat mensen allemaal over me denken. Je laat natuurlijk zien wat interessant is om te delen maar zou het eigenlijk gewoon kut vinden om al die andere aannames te horen. Marketingvrouw had haar ervaring gedeeld en zo zou ik het ook ervaren.

1 like

Dr is ook een behind the scenes van dom lomp en famous die is ook leuk hahaha.

4 likes

Same :sob:

1 like

Ja dat was idd een airbnb! Maar ik kan me voorstellen dat ze ook een gewoon huis hebben bij cynthia in de buurt waar ze normaal wonen? Misschien wouden ze voor dat programma niet hun echte huis laten zien ofzo, of was dat huis te gewoontjes haha :thumbsup:

1 like

ze komen echt uit De Wijk haha

2 likes

Er hebben uiteindelijk 300 meegedaan (ik heb geen geheimen wat dat betreft). Dit is alleen omzet en bruto he, elk kaartje is inclusief btw. Er gaat btw af (mensen die een bedrijf hebben kunnen die terug vragen! Dus voor hun is het kaartje dan goedkoper), er gaan kosten af, er gaat inkomstbelasting af, en onder de streep hou je dus niet 300x99 over, was het maar zo’n feesr :wink: ook moet je er rekening mee houden dat dit niet random tussendoor gedaan is - ik heb al mijn jaren ervaring mee die ik verwerk in de les. Ik heb dit maanden voorbereid en het is een samensmelting van mijn hele carriere in een les. Dus ja, dat is ook wel wat waard natuurlijk. Maar ik ben mega tevreden over dit project en krijg onwijs leuke reacties, en daar gaat het om! X

Dit zegt Mascha in een comment op YT.

300 x 99 euro = 29.700 euro bruto opbrengst in januari 2021 alleen al met deze cursus.

2 likes

Om nog maar mee te beginnen, want ga niet geloven dat ze het hierbij laat. Coaching en cursussen geven heeft nou eenmaal een lekker verdienmodel. Snap goed dat ze het ook is gaan doen.

2 likes

Ik snap haar wel. Jarenlang kennis opgedaan, en mensen willen die kennis. Nu kun je dat verkopen zonder dat je spon hoeft te maken voor Hello Fresh etc en er gaat geen deel naar je mediabureau.

8 likes

Ik denk wel dat Mascha ietwat gedesillusioneerd is over wat ‘veel’ geld is, ik veroordeel niks, good for her inderdaad, maar die verdedigingsdrang van “Ho ik ben echt niet rijk hoor” is vreemd.
Ook van de week in haar instastories zei ze over het vooroordeel “Je bent rijk” dat je je pas geen zorgen hoeft te maken als je minimaal 8 miljoen op je rekening hebt staan. Mascha leeft naar haar inkomsten, geeft op die manier geld uit en ik vermoed dat dat voor haar zo normaal is geworden dat ze zich niet goed meer kan indenken dat de meesten van ons niet het geld hebben om zomaar een Gucci tas te kopen van een paar duizend euro om luiers in te stoppen.

43 likes

Ja die story las ik ook. Vond dat het toen weer duidelijk werd hoe niet-normaal haar leven is.

8 ton dacht ik dat ze zei. Maar ‘rijk zijn’ is redelijk subjectief, vooral voor de mensen die het zijn.

Ik dacht dat ik ook 8 miljoen las.

3 likes

Nee was echt 8 miljoen. De stelling was “Jullie hoeven je geen zorgen te maken financieel” en haar reactie was “Zeker niet, we hebben t goed maar ik heb ergens gelezen (want Mascha leest altijd over van alles en gelooft dat dan) dat je pas met 8 miljoen onbezorgd kan leven”.

4 likes