Zo lekker down to earth
Haha wat is Instagram toch eigenlijk stom hè.
Niemand:
Alle influencers en je moeder: âokeee, laat ik dan ook maar mee doen aan dat âassumptions about meâŚâ
Same hahaha
Haha echt hè. Vaak lijkt het ook gewoon een excuus om schaamteloos te humblebraggen. De echte juicy aannames komen nauwelijks voorbij (ok behalve die van Cynthia en Mascha dan). Maar vaak is het van: âje houdt van je gezin/bent ambitieus/bent een perfectionistâ en dan als reactie: true
Als je het over die Janet en John hebt, volgens mij wonen zij iets van 8 maanden per jaar op Bali. Dus ik kan me best voorstellen dat ze daarom in Nederland een ânormaalâ huis hebben maar dat ze ook daar een huis hebben? Zal ook vast wel wat geld opgaan aan al die bisnes kles tickets
Dr is ook een behind the scenes van haha echt 100 x gekeken. Beste album van dio was toch zn eerste haha.
Nou ik zou echt niet willen weten wat mensen allemaal over me denken. Je laat natuurlijk zien wat interessant is om te delen maar zou het eigenlijk gewoon kut vinden om al die andere aannames te horen. Marketingvrouw had haar ervaring gedeeld en zo zou ik het ook ervaren.
Dr is ook een behind the scenes van dom lomp en famous die is ook leuk hahaha.
Same
Ja dat was idd een airbnb! Maar ik kan me voorstellen dat ze ook een gewoon huis hebben bij cynthia in de buurt waar ze normaal wonen? Misschien wouden ze voor dat programma niet hun echte huis laten zien ofzo, of was dat huis te gewoontjes haha
ze komen echt uit De Wijk haha
Er hebben uiteindelijk 300 meegedaan (ik heb geen geheimen wat dat betreft). Dit is alleen omzet en bruto he, elk kaartje is inclusief btw. Er gaat btw af (mensen die een bedrijf hebben kunnen die terug vragen! Dus voor hun is het kaartje dan goedkoper), er gaan kosten af, er gaat inkomstbelasting af, en onder de streep hou je dus niet 300x99 over, was het maar zoân feesr
ook moet je er rekening mee houden dat dit niet random tussendoor gedaan is - ik heb al mijn jaren ervaring mee die ik verwerk in de les. Ik heb dit maanden voorbereid en het is een samensmelting van mijn hele carriere in een les. Dus ja, dat is ook wel wat waard natuurlijk. Maar ik ben mega tevreden over dit project en krijg onwijs leuke reacties, en daar gaat het om! X
Dit zegt Mascha in een comment op YT.
300 x 99 euro = 29.700 euro bruto opbrengst in januari 2021 alleen al met deze cursus.
Om nog maar mee te beginnen, want ga niet geloven dat ze het hierbij laat. Coaching en cursussen geven heeft nou eenmaal een lekker verdienmodel. Snap goed dat ze het ook is gaan doen.
Ik snap haar wel. Jarenlang kennis opgedaan, en mensen willen die kennis. Nu kun je dat verkopen zonder dat je spon hoeft te maken voor Hello Fresh etc en er gaat geen deel naar je mediabureau.
Ik denk wel dat Mascha ietwat gedesillusioneerd is over wat âveelâ geld is, ik veroordeel niks, good for her inderdaad, maar die verdedigingsdrang van âHo ik ben echt niet rijk hoorâ is vreemd.
Ook van de week in haar instastories zei ze over het vooroordeel âJe bent rijkâ dat je je pas geen zorgen hoeft te maken als je minimaal 8 miljoen op je rekening hebt staan. Mascha leeft naar haar inkomsten, geeft op die manier geld uit en ik vermoed dat dat voor haar zo normaal is geworden dat ze zich niet goed meer kan indenken dat de meesten van ons niet het geld hebben om zomaar een Gucci tas te kopen van een paar duizend euro om luiers in te stoppen.
Ja die story las ik ook. Vond dat het toen weer duidelijk werd hoe niet-normaal haar leven is.
8 ton dacht ik dat ze zei. Maar ârijk zijnâ is redelijk subjectief, vooral voor de mensen die het zijn.
Ik dacht dat ik ook 8 miljoen las.
Nee was echt 8 miljoen. De stelling was âJullie hoeven je geen zorgen te maken financieelâ en haar reactie was âZeker niet, we hebben t goed maar ik heb ergens gelezen (want Mascha leest altijd over van alles en gelooft dat dan) dat je pas met 8 miljoen onbezorgd kan levenâ.