Beutyblogtopic XL #10

Mascha overdrijft werkelijk alles. Als ze een stap zet heeft ze echt eigenlijk 10 kilometer hard gelopen.
Ik neem alles wat zij zegt met een berg zout, maar hierin geloof ik haar 100%.

Er zijn echt een hoop mafkezen op deze wereld.

Zag eens filmpje van een Amerikaanse vlogger ( niet mega bekend) dat er bij hem thuis werd aangebeld. Stonden er een vader, moeder en hun 2 kinderen voor de deur. Want ja, de kinderen wilde even op de foto, dus ze hadden via internet zijn adres achterhaald. Echt, totaal gestoord.

Die gast die Christina Grimmie heeft doodgeschoten was toch ook groot fan en totaal door haar geobsedeerd? Er lopen echt genoeg gekken rond en als die ineens voor je deur staan… doodeng.

2 likes

Dit is nog steeds echt vreselijk :pensive:

2 likes

Zelfs als je iemand via het forum leert kennen kan het gebeuren. dus ik zou sowieso aanraden om niet te veel omgeving foto’s of dat soort dingen te delen. Ook al is het 1 op 1 met iemand, je denkt iemand te kennen maar je kent iemand nooit 100%.

1 like

Kan in het echt toch net zo goed gebeuren. Moet je dan maar helemaal geen vriendschappen meer aan gaan?

1 like

Zo word het wel weer heel erg uit het verband getrokken, denk dat er een verschil is dat iemand je adres op zoekt aan de hand van een foto uit je omgeving (Ja, dat is gebeurd) dan dat je je adres met iemand deelt en uitnodigt.

2 likes

Heeft iemand die nieuwe video van Vera al gezien, over de curly girl method?

Ik kreeg gelijk flashbacks naar jaren geleden op het beautyglossforum, daar was dat toen helemaal in. Mijn zus en ik woonden toen nog thuis en mijn zus heeft het jaren met haar krullen gedaan en ik soms ook om wat slag te krijgen. Nu gebruik ik die methode eigenlijk nooit meer en helemaal vergeten, maar na Vera’s video ben ik toch wel weer enthousiast.

8 likes

Ik heb de video (nog!) niet gezien maar ik doe het nu een jaar en ben super enthousiast! Vind t ook super leuk om me haar beter te leren kennen! Dit is mijn voor en na!

170 likes

Waarom zou je je haar willen zoals op de na foto?

16 likes

Ik vind het een beetje vettig sliertig. Niet echt golvend. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik vind dit best lullig eigenlijk.

34 likes

Ja snap ik, maar vind het gewoon lelijk.

5 likes

Waarom?

1 like

Ja luister allemaal naar drake.

2 likes

Is niet lullig, gewoon een mening.

3 likes

En @Karl_Lagerfeld ik weet niet hoe lang ze dit al doet maar het is wel algemeen bekend dat je de eerste maanden lelijk slierterig haar hebt als je voor het eerst CGM gaat. Had ik ook, echt vreselijk haha. De transition stage noemen ze dat.

Ik vind het zelf ook echt leuk, doe het nu een jaar. Denk dat veel mensen er wel iets aan hebben om zich meer te verdiepen in wat je haar nodig heeft :slight_smile:

Edit: ah ja nu de video gezien, dit was inderdaad de eerste wasbeurt (en ze vond het zelf ook slierterig). Dan heb ik wel goede hoop dat het nog veel mooier wordt hoor!

2 likes

Omdat iemand hier een foto van zichzelf laat zien die blij is met haar haar en dan vind ik dit echt een kutreactie.

22 likes

Oohh ik dacht dat het de reactie was op die foto.

1 like

Laten we nu echt ff eerlijk zijn, als dit niet Vera was maar een of andere Inge Marieke, had je dan ook zo gereageerd?
EDIT: ik zie nu je miscommunicatie.

Nee de reactie van Karl was op het geposte thumbail van Vera haar filmpje.

@Paula’s na foto ziet er amazing uit!

2 likes