SBS6 volgens mij!
Moet ze wel haar comments aanzetten, want wie weet reageert daar net de badkamer gigant of de baddenboer!
Een beetje pap in haar laatste fles zou het ook kunnen zijn. Soms slapen kinderen slecht omdat ze gewoon honger hebben en in een groeispurtje zitten.
Ik ben persoonlijk ook van mening dat je doorslapen niet kan afdwingen. En zeker met borstvoeding gaat dat vaak gewoon lastig. Die baby’s hebben sneller huidhonger. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk en ik hoop oprecht voor ze dat het op de lange termijn ook werkt! Want een baby die niet doorslaapt is echt heftig. Maar inderdaad, het gaat 1 nacht goed en ze heeft meteen DÈ tip. Rond 6,5 maand komen ze ook in een slaapregressie, dus wie weet begint ze over 1 week weer van voor af aan
.
Omg zo leuk🥺. Mijn vriend zegt alleen maar de hele dag “ga je weer vloggies kijken🙄”. Echt bij alles wat ik aanzet haha.
Heb de make-up cup nog niet gezien maar denk dat ik daar ook maar eens naar ga kijken!
Ze had toch de cursus van Taking Cara Babies (die btw een Trump donateur is).
Daarna een soort consult waarbij diegene een heel schema had gemaakt met tijden.
En nu heeft ze wéér een ander consult.
Het is toch echt fantastisch, zo inclusief, met die jongens erbij, die zo zichzelf durven te zijn. Echt zo goed dat dit op tv komt!
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Beutyblogtopic XL #10 (Deel 2).