Dit lijkt me dan wel weer onhandig haha, wat als de kids allebei in de draagzak willen (en allebei de ouders zijn er)? Of is het een tweelingdraagzak
Hahaha ik kijk RTL Boulevard (ja ehā¦), en daar gaat het nu over die Rolex bende in Amsterdam. Ik dacht dat Mascha beetje interessant deed in die vlog toen.
Het gaat wel alleen over BNāers die beroofd worden, Greg eerder een CNāer och
Als in A, B, C-listā¦denk ik?
Ik denk geen C maar nog wel verder in het alfabet.
Nee Krek is echt heeel groot in de sneakerscene hoor!!!
Gewoon Jeffrey cancellen
Ik kijk nog steeds massa, echt macht der gewoonte, maar mijn god die focus op dat kind. Elke vlog weer moet dat hele schema besproken worden. boeiennnnnnn hoe lang ze geslapen heeft, wanneer ze gegeten heeft, welke tiet ze gehad heeft, hoe lang ze toen weer is gaan slapen en hoeveel ze daarna gegeten heeft uit welke tiet. echt who caresssssss fucking niemand, hoe kan ze dit nog ok vinden om online te zetten i canāt
En dan zegt ze āvandaag is echt een zondagā dat ze uberhaupt de dagen nog uit elkaar kan houden, het is allemaal hetzelfde
OH en dan begint mas weer over ZE. Maar gelukkig zegt ze erbij: āik heb het over Mila trouwens, ja ik zeg de hele tijd zeā. JA dat was wel duidelijk
Ik denk dat zij het zoals monica gaat doen, dus zodra ze eigen karakter krijgt niet meer laten zien. Denk niet dat ze zoals ivvj wordt
Ik had indd ook echt niet van Mascha verwacht dat ze eigenlijk alleen maar 24/7 haar kind zou filmen. Maarja. SO KJOET
Dat zei Mas inderdaad eens, maar het gaat nu iedere sec over Mila dis ik twijfel eraan ( okƩ okƩ ook wel eens een paar sec hoarden of glazen potten vullen met wat dan ook).
Met marshmallows en dan gvd niet eens het resultaat laten zien, wat voor vlogget ben je dan.
Oh en nu komt het mooiste: in de Dior toilettas van ā¬1500 (geen idee hoe duur die was) zit EEN TOILETTASJE met makeup want anders wordt de Dior tas vies.
Hahaha sorry vond dit grappig
Heeft iemand het palette van Nikkie al binnen? Ik heb die vorige week besteld, gelijk toen het weer kon maar de tracking link laat al sinds 1 oktober hetzelfde zien. Ik heb zo veel zin om er mee te gaan spelen, kan niet wachten.
Ik heb precies hetzelfde! Er staat dat Hermes het pakket heeft ontvangen op 1 oktober, maar verder niksā¦
Ik zit in hetzelfde schuitje!
Zo is Serena lekker aan het vissen voor spon met die verbouwingsaankondiging? Kan ze lekker aan de aannemer laten zie hoeveel procent van der volgers dit wel niet wilt zien.
Hier ook inderdaad het zelfde!
Ik zie en weet meer over Mila dan over mijn evenoude nichtje.
@anon45507601 @DikkeKip goed om te weten dat we dit allemaal hebben haha. Hopelijk snel een update!
Ik heb sinds de baby is er is welgeteld 1 vlog gekeken maar weet dankzij de updates hier precies hoe het met het gezin Foef gaat haha!