Beutyblogtopic XL #10

Dat iemand meldt in de reacties dat Gregor de buitenkant van zijn mondkapje aanraakt en dat Mas reageert met: ‘er zit een filter in hoor.’

Que?

21 likes

Hahahaha wat een heerlijke domme opmerking

6 likes

Ik kijk dus juist Mascha’s vlogs sinds ze Mila heeft, ik heb namelijk 2 dagen later een baby gekregen en vind het daarom wel grappig om een ander jong gezin te volgen.

Maar ik vind die obsessie van hen met alles wat Mila doet en hoe het kan heel erg bijzonder. Ze weten overal vanaf en zelfs Gregor weet precies dat het wel komt doordat Mascha ongesteld is dat Mila niet aan de borst gaat, of toch niet, of toch wel, of toch niet.

En wat ik ook echt bijzonder vind is dat ze al weten wat Mila’s lievelingsknuffel is in de vlog van vandaag. Mijn baby merkt niet eens of er überhaupt een knuffel naast hem ligt of dat het de kat is of een ander random voorwerp.

48 likes

Vond het ook wel opmerkelijk dat ze het over de Corona maatregelen had en eraan dacht om juist nu naar het buitenland te gaan om het hier te ontvluchten. Que? Ze komen nooit buiten dus lijkt mij juist dat ze super veilig zijn in de bunker

13 likes

Hahahahaha dat met die knuffel moest ik ook zó om lachen. ‘Ja dit is echt dr fave!!!’ Daarna duwt ze die knuffel bijna in het gezicht, kind geeft werkelijk waar geen kik. :joy:

18 likes

same! boehoe…

1 like

Als ik dat als kind van massa later terug zie denk ik echt ‘jezus mijn moeder had echt geen leven’

9 likes

Dat alles in de bunker volgespeeld wordt met die crème. Net als in dat legendarische filmpje van Solomon :joy:

3 likes

Dat lijkt me echt het horrorscenario van elke ouder :cry: :scream:
Maar wel een leuk filmpje :joy:

Hier hetzelfde! Had toevallig daarvoor twee orders geplaatst (oeps) en die kwamen echt heel snel, binnen 4 dagen. Volgens mij heeft Hermes het aan Postnl maar krijg je daar geen nieuwe code van.

Dat Gregor weet over de combinatie ongesteld en borstvoeding lijkt me niet zo raar aangezien hij de vader is en we niet meer in 1867 leven

Dat 80.000 onbekenden op het internet er vanaf weten lijkt me vreemder

48 likes

Toen ik op het account van mijn kat naar mascha ging kijken op insta (want geblokkeerd) zag ik vera camilla langs komen en zag in haar bio staan dat ze herstellende is van haar burn out, voor mijn gevoel al 84 jaar ofzo?

14 likes

Samen met Teske geloof ik! Geen idee of ze nu nog vrienden zijn trouwens maar herinner me dat nog idd.

2 likes

Klopt! Dat groepje hoort echt bij mijn 1e YT-verkenningen, zij waren heeeeeel close. Teske en Vera nu ook nog wel, en Vera/Saske (Vera kwam verven laatst zag ik) maar echt nihil contact met Sanne, zo online. Missch wel offline

6 likes

Sanne had toch een keer gezegd dat ze de anderen niet meer ziet na de boekpresentatie van Teske? Waarvoor ze niet was uitgenodigd.

1 like

Massa’s oplossing voor een regeldag want ja hoor ZE (mila) is drie maanden DUS regeldag: gewoon lekker de hele dag chillen en met haar zijn.

HOE is dat anders dan letterlijk elke andere dag sinds HAAR (mila) geboorte!?

76 likes

Een burnout is iets waar je jaren herstellende van kan zijn. Het fuckt met de grijze stof in de hippocampus en kan onherstelbare schade doen. Mijn man heeft ook een burnout gehad, hij is niet dezelfde persoon meer als voorheen en zit al 5 jaar in het herstelproces. Hij werkt sinds 3 jaar weer maar op een lager pitje en onder bepaalde voorwaarden. Het kost belachelijk veel tijd, veel meer dan we hadden kunnen voorspellen.

Mensen die zichzelf in een burnout werken, denken dat ze zichzelf wel ook wel weer even mindful werken in een paar weken omdat niemand de ernst van de situatie kan inschatten. Maarja, dat is weer een heel ander verhaal over alle taboe op mentale gezondheid lol.

63 likes

Me too…

Oh en vlg mij was Vera wel aanwezig bij de plechtigheid van Sannes vader

1 like

Klopt! Ik heb het herstel van de burn-out best onderschat. Ben onderhand dik 1,5 jaar verder en nog steeds is het niet volledig hersteld. Vooral met betrekking tot spraak en mentale belasting. Bizar wat zoiets met je hoofd doet.

5 likes