Aah ik was helemaal enthousiast geworden toen ik hoorde dat sommigen van jullie ook het Nikkie Palette hadden besteld en geen tracking updates meer hadden gehad en het ineens binnen hadden gekregen.
Maar helaas geen pakketje voor mij toen ik thuiskwam…
Dan zal er vast ook een ‘Redheads beleggen beter’ boek komen.
Beleg junkie plannertje erbij, huppekeeee
Nog beter
Ik ook niet. Best wel stom vind ik het
Aan de ene kant heb ik te doen met Mas dat ze kennelijk een emotionele instorting had, maar ik begrijp niet waarom ze dat zo in tekst in beeld moet delen met een zielig muziekje eronder. Ze had het toch ook voor zichzelf kunnen houden aangezien ze het ook niet heeft gefilmd.
Vind het wel mooi dat ze de ups en downs deelt. Ze heeft natuurlijk een traumatische bevalling gehad en leek daar ‘overheen’ na drie maanden. Toch had ze opeens een soort terugval. Denk dat het goed is voor haar kijkers om dat te beseffen, zowel voor Mascha als voor andere vrouwen die ook een traumatische bevalling gehad hebben.
Ik heb wel het idee dat als mascha zich een keer emo voelt of huilt dat ze het meteen een instorting noemt
Dit vind ik echt onder de gordel. Die vrouw verwerkt een van de heftigste dingen die ze ooit mee zal maken, stelt zich online kwetsbaar op en dan zeg je in andere woorden dat ze overdrijft. Serieus?
Ja maar ze wilde poederroze, maar manpersoon niet.
Ik moest wel lachen om haar story waar de muur geel geverfd werd. Ze zei, het lijkt misschien zo maar het wordt helemaal niet okergeel hoor!
Dus ik dacht, oh ok, misschien is het een soort onderlaag voor een bepaald soort groen of zo?
Maar het wordt dus… mosterdgeel
haha
Inderdaad. Echt een WTF post vind ik.
maar hoe kun je weten hoe ze zich voelt? Denk dat niemand anders dat werkelijk kan dan Mascha zelf.
Oh je post is al weg lol.
Ja had het verwijderd, geen zin in gezeik
Ik vond het qua kleur echt zo lijken op wat ze al had.
Haha ja vlg mij meer mensen (of ze anticipeerde al op zulke reacties in haar Stories)
Ik heb het Nikkie palette binnen! Potjandikkie wat een mooi ding is dat, echt dubbel en dwars het wachten waard.
Ook het geld waard?
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar alleen al hoe hij verpakt binnen komt (zelfs het pakket is in stijl) is echt mooi en goed over nagedacht. Een studiegenoot heeft 'm ook en zij zei dat het pigment echt heel goed is.
Jup, de verpakking is echt top en het pigment ook! Nu moeten mijn skills alleen nog top worden