Beutyblogtopic XL #10

I feel you. Gister wat geprobeerd met Amsterdamn en echt een ramp haha zag er niet uit. Maar met die duo chromes well gelijk een mooie look kunnen maken. Nikkie als je dit leest wil je please een tutorial voor leken opnemen die fan zijn?!

5 likes

Me:

95 likes

Massa begint de vlog vandaag met: “Weet je wat ons opvalt aan onze dochter, soms heeft ze echt me-time nodig.”

23 likes

Oh wacht ik zie dat dit ook al besproken wordt in het mommybloggerstopic. Is ze nu officieel verhuisd???

Dit is zowaar benoemd in het mommybloggerstopic. De dag die je wist dat zou komen is eindelijk daar.

35 likes

Whoehoe!!! :confetti_ball: :dancer: :man_dancing: :tada:

2 likes

Hep iemand een before and after plaatje van de gele muur die weer geel werd? :heart:

4 likes

Het verschil is bizar

58 likes

Ohja, echt anders!

6 likes

Dat ze dat gedurfd hebben he? Tjonge…

Er is overigens niets mis met gewoon dezelfde kleur weer opnieuw kiezen…maar zeg dan niet dat je “iets anders gaat doen hoor”.

2 likes

??! Cinth ging toch een nieuwe keuken bouwen?

Ja - nu met een mosterdgele muur ipv een okergele muur. Die eerste foto van @Dombo is nieuw, die onderste is de oude keuken.

7 likes

Gewaagd!

2 likes

Heb effe een aanpassing gemaakt

27 likes

14-jarige Skadi die de smokey-eyes tuturlio van Mascha uitprobeerde

67 likes

Ja hij is nu zwart zag ik in haar stories

Nee… Dit kan niet echt zijn…

3 likes

Lol ik kon dit niet geloven dus moest de vlog gewoon even kijken maar ze denken echt dat zij het arme gezin zouden zijn?
Gregor: “we zijn niet straatarm, maar… ja…”

24 likes

17 likes

Wat… écht?! Ze denken echt oprecht dat zij het straatarme gezin zouden zijn? Ze zijn ook niet steenrijk maar jeetje zeg

4 likes