Mensen met autisme en adhd hebben werkelijk waar een andere prikkelverwerking dan ‘typische’ mensen. Prikkels komen veel harder binnen en er is soms geen filter om achtergrond en voorgrond prikkels te onderscheiden waardoor het dubbel op is. Geuren, geluiden, smaken of hoe iets aanvoelt kan uiteindelijk te veel voor iemand zijn en wanneer iemand dus de hele dag bloot is gesteld aan dit alles kun je overprikkeld raken. Het kan dan voor mensen heel erg helpend zijn om inderdaad te ‘ontprikkelen’ wat dit dan ook voor diegene inhoudt. Ik snap dat als je je hier niet in verdiept je hier geen weet van hebt, maar iemand die overprikkeld is is absoluut niet gewoon moe.
Uuhhhh wat? Ik ben heel vaak overprikkeld en dat kan soms drie dagen duren voordat ik daar van af ben, maar soms ook 5 minuten. Dat ligt echt aan de situatie. Niet alle overprikkeling is hetzelfde. Net zoals niet alle hoofdpijn hetzelfde is, maar toch noemen we het voor het gemak maar even hetzelfde.
Begint nu een beetje wedstrijdje wie is het meest overprikkeld te worden
Cynthia niet iig - volgens velen.
Edit: nu lijkt het net of ik er zelf lacherig over doe, maar dat is dus niet, ik moet er vooral om lachen dat er voor sommigen hier maar één conclusie is, en dat is dat Cynthia zich gruwelijk aanstelt. Zou zeggen: overweeg eens of een andere conclusie ook zou kunnen.
Of: bemoei je met je eigen overprikkeling
Dit is echt zo vervelend. ‘Oh, ik hang mijn kleding op kleur, ik ben zo’n autist!!’
Ook goed.
Jahhh prima dankje
En dan vond je mijn opmerking onder de gordel?..
Ja?
Jij zegt dat Massa overdrijft als ze een instorting heeft vanwege haar traumatische bevalling waarbij haar baby gereanimeerd is.
Ik zeg dat ik niet graag naar JM kijk omdat ze geen motoriek in haar gezicht heeft door al botox en fillers in haar jukbeenderen.
Jeetje gaat 't? Ik schrijf LETTERLIJK dat wanneer ik overprikkeling google, ik geen enkele goeie bron kan vinden.
Is dit een discussie of een wedstrijdje wie heeft 't zwaarst??
Godverdomme wat een walgelijke houding.
Ik ben niet overprikkeld, maar wel echt moe van deze discussie
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat er niet echt meer beautyblogs zijn. Soms wil ik gewoon weten welke mascara ik moet hebben, zonder dan filmpjes met shoplogs en eerste indrukken te moeten bekijken, om vervolgens in de weekvlog te kunnen zien hoe de mascara er aan het eind van de dag nog op zat.
Dacht dat ze verbannen was naar mommybloggertopic aangezien het daar al dagen over haar borstvoeding gaat.
Beutyblogs zijn ook gewoon dood
Truetrue
Trouwens wat een gemiste kans dat Mas daar niet in haar donutdjellaba poseert achter het bord herfstdonuts.
En voor hoeveel mensen is deze eetsetting zou ik willen vragen als ik de hoeveelheid zie maar ik weet het antwoord al.
Ze lijkt jonger dan 34!
Hallelujah!
Misschien helpt dit? Voor mij voor het eerst een heldere uitleg, waarom de ene mascare geweldig is voor de een en afschuwelijk bij de ander.
Ahh dus iemand z’n uiterlijk afkraken mag wel, en zeggen dat je een andere Interpretatie hebt van het woord instorting mag niet, goed om te weten watvoor standaarden jij erop nahoudt
Jezus wat een kinderachtige manier van discussie voeren zo vroeg op de maandagochtend, ga elkaar DM’en ofzo.