Truetrue
Trouwens wat een gemiste kans dat Mas daar niet in haar donutdjellaba poseert achter het bord herfstdonuts.
En voor hoeveel mensen is deze eetsetting zou ik willen vragen als ik de hoeveelheid zie maar ik weet het antwoord al.
Truetrue
Trouwens wat een gemiste kans dat Mas daar niet in haar donutdjellaba poseert achter het bord herfstdonuts.
En voor hoeveel mensen is deze eetsetting zou ik willen vragen als ik de hoeveelheid zie maar ik weet het antwoord al.
Ze lijkt jonger dan 34!
Hallelujah!
Misschien helpt dit? Voor mij voor het eerst een heldere uitleg, waarom de ene mascare geweldig is voor de een en afschuwelijk bij de ander.
Ahh dus iemand zān uiterlijk afkraken mag wel, en zeggen dat je een andere Interpretatie hebt van het woord instorting mag niet, goed om te weten watvoor standaarden jij erop nahoudt
Jezus wat een kinderachtige manier van discussie voeren zo vroeg op de maandagochtend, ga elkaar DMāen ofzo.
En neem gewoon even een profielfoto. Dat poepgroene kleurtje is het ook niet helemaal.
nie zo piepe
Over kinderachtig gesproken
Whut?
Een Dior portemonnee en twee tekeningen van Mila dacht ik te zien.
Volgens mij ligt er iets van een roze dior portemonnee op die insta foto
Ja lijkt me een beetje mager idd
Is Mila het onderwerp of de maker van de tekeningen? Want als ze de maker is, is hetā¦schattig en onmogelijk
Nou dat denk ik niet?
Ik bedoel, de katten van Nick en Bonnie schrijven ook verjaardagskaartjes aan hun papa en mama dus dan kan een baby toch best tekenen.
een dior portemonnee een mager cadeau?
Oooh lol
Het zijn verftekeningen in een ziplock zakje, excuus baggie, dus op die manier kan de baby tekenen/verven
Het ziet eruit als zoān plastic portemonnee dat je vroeger uit een 1 gulden automaat haalde en in zoān plastic bal zat gepropt.
Als je wilt weten welke mascaras goed zijn moet je bretman rocks zn insta highlight van mascara of the dayayayyy kijken.
kan iemand ff foto van de portemonnee sturen ik kijk al sinds december geen vlogs meer