Beutyblogtopic XL #10

Staat op d’r insta.

1 like

Twee foto bij haar laatste. Hoe zeg je dat? Dat je naar links schuift. Roze en lelijk.

1 like

Zo, je hebt roze en je hebt ROZE. Deze is ROZE.

Swipen, sgat :smile:

8 likes

Alleen is het volgens mij wel de bedoeling dat de tekening daarna uit het zakje gehaald wordt en dat het op die manier een ‘babykunstwerk’ is. Waarom zou je zoiets is dat zakje laten zitten?! :sweat_smile:

Hoe moet ik dit zien?
Verf en baggie en het kind op baggie zetten, ofzo?

Papier en verf in het zakje en dan aan het kind geven of voor het kind neerleggen en dan kan het kind er mee doen wat ie wil. Mijn ervaring is dat ze het vooral verkreukelen, haha

@LunaLovegood haha ja dat is zeker waar, anders droogt het ook sowieso niet

1 like

Kan er iemand een kanaal aanbevelen voor simpele, “everyday” make-up waarbij je geen 30 producten nodig hebt?

Ik volg oa Nikki Tutorials maar ik wil ook wel eens haalbare looks zien.

Het filmpje over de mascara hierboven vind ik trouwens een topper!

2 likes

Ik keek vroeger altijd naar Lisa Eldridge, hele goede MUA en natuurlijke looks. Volgens mij gebruikt ze altijd wel wat producten, maar ze legt altijd uit waarom en dat je bepaalde dingen achterwege kunt laten als je ze niet (nodig) hebt.

8 likes
2 likes

Ik had hetzelfde met Nikkie en gezien ik haar palette heb gekocht ging ik op zoek naar filmpjes met dit palette. Nu volg ik graag An Knook. Ze maakte deze look met het palette.

6 likes

Alles van Wayne Goss.

4 likes

Ik vind deze hele playlist super chill voor iemand met beperkte skills zoals ikzelf. Ze laat precies zien wat werkt en wat niet en hoe je Make up op je gezicht kan aanpassen.

Níks fancies, ze is niet heel overdreven en het is goed te volgen.

14 likes

Ik zou echt willen dat ik de ballen had om een YouTube kanaal te starten voor die basics, maar helaas ben ik op beeld echt heel raar :joy:

5 likes

Hahah mas steunt de lokale ondernemers en wil elke dag (geloof ik) eten gaan bestellen en dat delen op haar stories voor gratis reclame. En ze gaat er zelf voor betalen.

Die meid weet wel van een nood een deugd te maken he.

40 likes

Maar dan even een oprechte vraag hè. Zou ze dan het arme of rijke gezin zijn in dat tv programma? :thinking:

:roll_eyes:

67 likes

‘Beetje lastig’

34 likes

Ja dit inderdaad. Ik vind het nu toch een beetje overkomen alsof ze naar gratis eten zit te hengelen. En zelfs als dat niet haar intentie is, zal dat in de praktijk best wel eens gedaan door die restaurants als dat betekent dat ze er veel bestellingen voor terug krijgen. Zie het al voor me in de vlog: “Ik wilde gewoon betalen maar dat wilde ze absoluut niet hebben, zo lieffff!” Of dat ze als bedankje later alsnog gratis eten opgestuurd krijgen. Oke zure modus uit. Word gewoon jaloers van dit idee.

40 likes

Ik ben misschien naief, maar ik denk echt dat dit lief bedoelt is van Mascha. Zij bestellen elke week eten van verschillende plekken en je ziet/hoort dat het effect heeft op die bedrijven, die loempias en koekjes die gelijk uitverkocht zijn bijv.
Ze kunnen niet makkelijk ophalen in hartje A’dam nu. Als ik Mascha volgde als horecabedrijf zou ik hier echt gelijk opspringen, 1x een beetje extra moeite om iets te leveren maar wel gelijk gratis reclame krijgen van een enorme influencer met de kans om een recordsale te hebben die dag dat de vlog online komt (en wie weet hoe lang daarna nog vaste klanten er aan over houden).

37 likes

Nou jongens dit gaat ook weer beetje ver. Ze woont niet in het centrum, verre van zelfs. Veel restaurants bezorgen niet in haar wijk, ze vraagt of ze willen dm’en dan bezorgen in ruil voor reclame. Ze betaalt gewoon voordat eten, restaurant moet het allemaal komen bezorgen in een gebied waar ze normaal niet komen. In ruil voor exposure. Dat is toch wel een goed idee? Leek mij alleen beetje too much omdat elke dag te gaan doen.

29 likes