Mijn werk staat vlak bij Mascha´s huis, en daar zijn sowieso niet veel restaurants en niet veel wat bezorgt. Via thuisbezorgd al wel wat meer dan via deliveroo bv.
Kan me ook voorstellen dat het voor Mascha nog iets ingewikkelder is omdat ze vegan eet en daardoor niet ieder random bezorgrestaurant dat toevallig in haar buurt zit ideaal is om bij te bestellen. daarom slim om een oproepje te doen
Woont ze wel Amsterdam dan?!
nauwelijks
Ze kan het toch gewoon zelf gaan halen. Of zijn die benen van ze inmiddels vergroeid met de bunker.
Wij wonen allemaal in Amsterdam, met Engelse benaming erachter aan om te verduidelijken.
@Oprah jij woont in Amsterdam-Mountains toch.
vergeet Amsterdam-Beach niet!
Je kan zeggen dat het wat onhandig overkomt, maar ik ben eigenlijk wel blij om een influencers te zien reageren zoals Massa. Zoveel influencers die klagen over de regels, het belachelijk vinden terwijl ze zich niet aan de regels hebben gehouden, of zelfs complotgekkies aanhangen.
We weten van Mascha dat ze zich toch wel heel goed aan de adviezen heeft gehouden en wil nu iets constructiefs doen ipv alleen maar schrijven dat ze het erg vind voor de ondernemers. Een complimentje voor haar mag ook wel eens.
En de Amsterdam Gardens!!
haha dit is zo mooi
the amsterdam stones aka de hunebedden in drenthe
Amsterdam-with-a-soft-G
Anti-Amsterdam-city
Ah ja, dacht dat dat ‘the town formerly known as Breda’ was.
Ikzelf ben van Amsterdam-BigTrainStation
Ja maar de restaurants die daar zijn aangesloten moeten wel in jouw wijk bezorgen.
Haha ubereats is gewoon exact hetzelfde als thuisbezorgd en deliveroo. Externe bezorgers halen eten op bij het restaurant en brengen dat ergens heen. Vaak op de fiets, dus dan moet eten er in ± 10 min kunnen zijn
no shit sherlock
Postmates?
Dat is Post Mates denk ik?
Als ik op Uber Eats in mijn regio kijk dan zie ik dezelfde restaurants als in Thuisbezorgd. Alleen staat er dat er geen bezorgers beschikbaar zijn.
Misschien is het in Amsterdam anders, meer keuze.