Beutyblogtopic XL #10

Ik snap dus niet waarom dat niet altijd is. Heb het op vakantie in Europa een paar keer geprobeerd, zowel vooraf gebeld als ter plekke gevraagd, maar dan wilden ze nooit een lagere prijs geven dan op booking e.d.
Bij eentje zelfs niet toen ik al in de lobby stond en zei, ok dan ga ik wel ergens anders heen. Vond ze prima. Terwijl het al avond was toen, vraag me sterk af of ze die kamer nog verhuurd kregen :woman_shrugging:t2:

2 likes

Speel ik vals als ik eindelijk gestopt ben met mascha’s vlogs kijken maar nog wel dit topic lees? Kan het niet laten.

6 likes

Wisten jullie al dat Mascha’s volgers echt geen kinderen zijn? Ze laat weer eens ā€˜statistieken’ zien op insta waaruit dat blijkt. Maar hoeveel kinderen vullen daar hun echte leeftijd in?

13 likes

Gewoon goed dat ze dit deelt. Genoeg mensen die dit niet weten en Thuisbezorgd spekken… :expressionless:

3 likes

Thuisbezorgd werkt niet met externe bezorgers.

1 like

Ik denk dat 75% van de 18-24 categorie in de 18- categorie hoort.

10 likes

Haha die bewijsdrang. Laat het gewoon vrouw. Volgens mij is dat sowieso al een tijdje niet meer gezegd (in ieder geval niet hier).

15 likes

Oja om even te benadrukken, HET MAAKT GEEN REET UIT!!! Al waren 99% van haar volgens niet ouder dan 15, who cares??? Het is gewoon zo irritant dat ze er zelf altijd zo’n kakverhaal van maakt.

2 likes

Booking gooit je van de website af als je het elders goedkoper aanbiedt dan bij hun. Zijn vrij heftige regels waar hoteleigenaars zich aan moeten houden

1 like

Utrecht (stad)

Deze Sarah Rebecca en LiefsLotte erasure

9 likes

Hahaha ja inderdaad,
De filmpjes van Ravelijn worden vooral bekeken door de leeftijdscategorie 40-45.

ā€œKijkt dochter aanā€¦ā€

19 likes

Die bezorgers werken toch niet voor het restaurant zelf, maar enkel voor thuisbezorgd als bezorger? Dat noem ik externe bezorgers haha.

Sympathiek dat ze horeca die 30% afdracht aan Uber Eats en co probeert te besparen, maar de Foefjes hebben toch een auto? Afhalen mag en was tijdens de vorige lockdown ook een veelgebruikte optie, veel reguliere horeca laten je toch per DM e.d. bestellen. Dan maakt het niet of je in Amsterdam Food Desert woont.

17 likes

Nee bij Thuisbezorgd niet, die bezorgers horen bij de restaurants specifiek. Thuisbezorgd heeft zelf geen bezorgers in dienst.
Bij Ubereats zijn het inderdaad externe bezorgers

3 likes

Huh thuisbezorgd heeft toch allemaal maar bezorgers in dienst… compleet in oranje pakjes op oranje fietsjes met oranje tasjes

Ofnouja uitgebuite zzp’ers, ze zijn niet in dienst geloof ik

2 likes

Hier krijgen we altijd bezorgd door eigen personeel. Heb vrijwel nooit iemand in oranje pakkie aan de deur staan in ieder geval. Misschien per restaurant verschillend?

2 likes

Thuisbezorgd heeft medewerkers in dienst op Payroll basis.

Bij Ubereats etc. zijn het volgens mij echt zzp’ers.

Maar met de auto afhalen is echt niet zo handig in het centrum vind ik. Vaak is het niet meteen klaar dus dan moet je ergens parkeren. Fietsen zie ik ze niet echt doen. Misschien kunnen ze zelf afhalen met de uber en dan de uberkosten als bedrijfskosten opgeven. Dat lijkt me nog het meest geschikt.

1 like

En Mascha heeft nog wel zo’n mooie Oilily fiets ooit gespont gehad. :exploding_head: Nu zal ze vast een bakfiets gespont willen hebben.

3 likes

Misschien staat Amsterdam bovenaan omdat het de meeste inwoners heeft?? Joh :joy:

19 likes