Vanaf een bepaalde prijs doen ze er verlies op en kunnen ze juist beter niet verhuren. Er zijn ook contractuele afspraken met booking dat ze geen lagere rechtstreekse prijs mogen aanbieden. Die rekenen rond de 20% commissie overigens. Voor veel hotels een wurggreep. Meer bezetting maar geen winst.
Everyone’s heard it here first
Ze postte in haar stories eerst “kijk eens wat ik binnen heb” en dan een paar alocasias.
Een volgende story "als je interesse hebt dan reageer met -interesse- "
Het irriteert me dat zij opeens uit het niks zegt dat ze een secret hobby heeft (planten dus) terwijl het gewoon de zoveelste trend is die ze meepakt om er een hosseltje mee te beginnen.
Niet verboden he, maar ze zit sowieso al in mn irritatie zone.
Waar blijven die kutkaarsen van haar eigenlijk
ahum
Creampie kaarsen
Volgens mij was een geur van haar lijn niet sterk genoeg, dus die zou ze terugsturen, voor het smelten, veranderen/perfectioniseren en na dit proces zou ze het verkopen…
Nou als er ergens geld in zit, zijn het wel die monstera’s. Die zou ik ook met mijn leven bewaken en als gekken voortplanten
Huh? Ik heb al jaren 3 grote monstera’s in huis.
Zit ik, zonder het te weten, op m’n rijke oude dag?!
Nice.
O.
Dan wordt toch doorwerken tot m’n 78ste
ik ben doodsbang van die enge planten
die die @Ovenschaal post, ik vind het gewoon een enge plant met die gaten en ik vind de bladen verrot lijken
Haha is it just me of is de foto van serena in bad op haar insta een typische foto van: ik heb twee wijntjes op, voel me best sexy en doe net of dit heel casual is maar stuur het wel op insta of Snapchat omdat ik wil dat mijn crush t ziet. Dat zou namelijk bij mij het geval zijn Toen ik de foto zag dacht ik meteen joeeee lekker bezig meid!
Tja toch liever dit ipv haar midnight rants
Ik was al aan het inspecteren of ik Robenrita achter die plant kon spotten. Maar de plant is niet van haar. Het zou wat zijn dat robenrita zich achter iedere willekeurige plant zouden verstoppen.
Hoe Gregor met Mila ‘knutselt’ in de vlog van vandaag vind ik wel echt heel lief en leuk om te zien
Vet paranoïde door de Intratuin.
Ik werd vanochtend misselijk van die neusstrip van Mascha
Oh ik kan daar echt graag naar kijken.
Ik werd meer misselijk van dat ze zei dat ze vergeten was dat ze bijna jarig is.
Ja…de Dior toilettas was al binnen
Ik vind het zo oninteressant dat Mascha het hele slaap- en voedingsschema van d’r baby uitgebreid uit de doeken moet doen. Boeiend hoelang en wanneer Mila slaapt en eet. Wie boeit dat nou?
Ik vind dat echt méga interessant
Said no one ever