Hahaha idd ze koken met een hele pot zongedroogde tomaten incl olie.
Weet ze zeker dat ze de shotjes niet had ingenomen?
Ze hebben nog nooit gezegd dat iets niet lekker is en ik geloof ze niet meer. Al die creaties die ze maken, daar moet toch weleens iets minder smaken.
Zo irritant dat gekreun altijd, I can’t. Mijn misofonie ontploft hiervan. :’)
Ze proeven niet, ze inhaleren
Ja die smerige prakjes die ze altijd maken
Heeel benieuwd naar de video van Vera, in haar instastory is de thumbnail te zien en daarop staat ‘Jeff gevraagd ‘
Edit: foto erbij
I call clickbait. misschien heeft ze wel gevraagd of hij een pakketje wilde ophalen.
Hahaha grote kans
Eens, maar op een of andere manier kan ik van Vera alles hebben en vind ik het bij haar niet/nooit erg. Gunfactor ofzo!
Ik heb beetje hetzelfde, ben vooral blij te zien dat het beter met haar lijkt te gaan en het haar überhaupt weer lukt om video’s en vaker story’s te maken.
De foefjes bestellen niet één zak Starbucks Holiday Blend koffiebonen. Nee, ze bestellen meteen zes zakken… Waarom kunnen zij nooit van iets een normale hoeveelheid kopen? Wat moet je met zes zakken?
Ik denk dat ze gewoon echt heel veel geld hebben en niet meer logisch nadenken bij aankopen. Meer is beter.
Scheelt er aan hoe groot die zakken zijn. Kleine zakjes van 200 gram zijn zo op, wij drinken echt niet veel koffie maar onze kilozak raakt elke maand leeg.
Alleen jammer met zo’n mooie koffiemachine om er Starbucks in te gooien [/snob]
Opdrinken?
Starbucks koffiebonen komen volgens mij altijd echt in kleine verpakkingen dus ik snap het wel. Of ik nu 6 pakjes Starbucks koop van 0,5 kilo of 3 pakken LaPlace bonen van 1 kilo, ik drink wel door.
Ze zijn straatarm hoor.
Misschien was er een aanbieding?
Ik vind het ook zo typsich dat ze Mila als eerste hapje een zelfgemaakte pumpkin spice latte(?) wil geven, een normale geprakte banaan is ook overrated natuurlijk
hahahaha WAT?!