Beutyblogtopic XL #10

Hahaha grote kans :joy:

2 likes

Eens, maar op een of andere manier kan ik van Vera alles hebben en vind ik het bij haar niet/nooit erg. Gunfactor ofzo!

6 likes

Ik heb beetje hetzelfde, ben vooral blij te zien dat het beter met haar lijkt te gaan en het haar überhaupt weer lukt om video’s en vaker story’s te maken.

5 likes

De foefjes bestellen niet ƩƩn zak Starbucks Holiday Blend koffiebonen. Nee, ze bestellen meteen zes zakken… Waarom kunnen zij nooit van iets een normale hoeveelheid kopen? Wat moet je met zes zakken?

32 likes

Ik denk dat ze gewoon echt heel veel geld hebben en niet meer logisch nadenken bij aankopen. Meer is beter.

19 likes

Scheelt er aan hoe groot die zakken zijn. Kleine zakjes van 200 gram zijn zo op, wij drinken echt niet veel koffie maar onze kilozak raakt elke maand leeg.

Alleen jammer met zo’n mooie koffiemachine om er Starbucks in te gooien [/snob]

7 likes

Opdrinken?

12 likes

Starbucks koffiebonen komen volgens mij altijd echt in kleine verpakkingen dus ik snap het wel. Of ik nu 6 pakjes Starbucks koop van 0,5 kilo of 3 pakken LaPlace bonen van 1 kilo, ik drink wel door.

3 likes

Ze zijn straatarm hoor.

27 likes

Misschien was er een aanbieding?

Ik vind het ook zo typsich dat ze Mila als eerste hapje een zelfgemaakte pumpkin spice latte(?) wil geven, een normale geprakte banaan is ook overrated natuurlijk

52 likes

hahahaha WAT?!

Er zit niet eens pompoen in pumkin spice :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Milk, Pumpkin Spice Sauce [Sugar, Condensed Skim Milk, Pumpkin Puree, Contains 2 Or Less Of Fruit And Vegetable Juice For Color, Natural Flavors, Annatto, Salt, Potassium Sorbate], Brewed Espresso, Whipped Cream [Cream (Cream, Mono And Diglycerides, Carageenan), Vanilla Syrup (Sugar, Water, Natural Flavors, Potassium Sorbate, Citric Acid)], Pumpkin Spice Topping [Cinnamon, Ginger, Nutmeg, Clove, Sulfiting Agents]

@oliverqueen

1 like

Volgens mij zat er oorspronkelijk geen pompoenpuree in maar alleen de kruiden, en is men er later pas echte pompoen in gaan doen. Maar nu wel heel gebruikelijk om het wel te doen inderdaad! (@oliverqueen)

bron

https://youtu.be/3hLyDVgkUJY

Yes! Ik dacht ik zoek het even op haha

Hm ja ik vind die info wel op meer plekken als ik het google dus denk dat het wel klopt! Ken ook niemand op YouTube die z’n research zo gedegen doet als hij dus vertrouw hem ook wel als hij iets zegt haha. Maar hoezo liegen? Het zit er nu inderdaad wel gewoon in

Edit: ik vind dit

When the PSL first hit the market in 2003, Starbucks was a pioneer in using the flavor of pumpkin. There was just one little problem: The drink actually had no pumpkin in it—and would not for the next 12 years. Enter food blogger Vani Hari (aka ā€œFood Babeā€), who began putting pressure on the chain to reveal the beverage’s ingredients. Cornered by the resulting public demand, in 2015, Starbucks headquarters announced its ā€œbig decision to use real pumpkin.ā€

En dit https://www.google.com/amp/s/abcnews.go.com/amp/Business/starbucks-pumpkin-spice-latte-made-actual-pumpkin-year/story%3Fid=33140320

1 like

Oh zo, sorry! Dat is wel gek ja, misschien dat ze bij dat filiaal al over waren gestapt op die vegan versie waar hij het over had? En dat het meest gebruikte recept nog steeds die met puree is?

Blij om te horen dat ze zich al een stuk beter voelt :smiling_face_with_three_hearts:
13 likes

En hoe zit het met die ring? Ik wil niet kijken.

4 likes