Er zit niet eens pompoen in pumkin spice
Milk, Pumpkin Spice Sauce [Sugar, Condensed Skim Milk, Pumpkin Puree, Contains 2 Or Less Of Fruit And Vegetable Juice For Color, Natural Flavors, Annatto, Salt, Potassium Sorbate], Brewed Espresso, Whipped Cream [Cream (Cream, Mono And Diglycerides, Carageenan), Vanilla Syrup (Sugar, Water, Natural Flavors, Potassium Sorbate, Citric Acid)], Pumpkin Spice Topping [Cinnamon, Ginger, Nutmeg, Clove, Sulfiting Agents]
Volgens mij zat er oorspronkelijk geen pompoenpuree in maar alleen de kruiden, en is men er later pas echte pompoen in gaan doen. Maar nu wel heel gebruikelijk om het wel te doen inderdaad! (@oliverqueen)
Yes! Ik dacht ik zoek het even op haha
Hm ja ik vind die info wel op meer plekken als ik het google dus denk dat het wel klopt! Ken ook niemand op YouTube die zân research zo gedegen doet als hij dus vertrouw hem ook wel als hij iets zegt haha. Maar hoezo liegen? Het zit er nu inderdaad wel gewoon in
Edit: ik vind dit
When the PSL first hit the market in 2003, Starbucks was a pioneer in using the flavor of pumpkin. There was just one little problem: The drink actually had no pumpkin in itâand would not for the next 12 years. Enter food blogger Vani Hari (aka âFood Babeâ), who began putting pressure on the chain to reveal the beverageâs ingredients. Cornered by the resulting public demand, in 2015, Starbucks headquarters announced its âbig decision to use real pumpkin.â
Oh zo, sorry! Dat is wel gek ja, misschien dat ze bij dat filiaal al over waren gestapt op die vegan versie waar hij het over had? En dat het meest gebruikte recept nog steeds die met puree is?
En hoe zit het met die ring? Ik wil niet kijken.
Ze hebben het vaak over trouwen en ze had het hem al âcasual gevraagdâ maar Jeff wou echt een âserieusâ aanzoek met een mooie ring enz. dus ze zei dat dat binnen nu en een jaar gaat gebeuren!
aaaah ook vet dat zij hem gewoon heeft gevraagd (ondanks dat hij ook nog een aanzoek gaat doen)
Starbucks pumpkin spice is geen siroop maar een saus. Er zat inderdaad vroeger geen pompoen in en sinds 2015 een beetje (2% geloof ik). Maar ik vind het eigenlijk super logisch dat er geen pompoen in zit want het heet letterlijk pumpkin spice latte? niet pumpkin latte? Pumpkin spice = kaneel, nootmuskaat, gember en kruidnagel, de kruiden die je voor een pumpkin pie gebruikt.
Bron: ik was starbucks barista
edit: pumpkin cream is trouwens superieur. Pumpkin cream cold brew (of je kan ook de pumpkin cream bovenop een chai bestellen) is echt een aanrader voor mensen die de gewone PSL te zoet vinden.
Haha Mascha komt snel terug op haar âwe gaan echt niet elke dag thuisbezorgd etenâ mja maakt ook niet uit. En fijn voor die restaurants.
Ze woont ook in een uithoek met weinig keus.
Lol ja dat ging hier ook zo, âbinnen een jaarâ⊠We zijn nu 4 jaar verder en nog steeds geen aanzoek hoor
Same, maar dan alleen Chinees of patat.
Ik zie in het kindergedeelte ook vaak de tip om als kraamcadeau een thuisbezorgd bon te geven. Nou, dan kan ik hier dus alleen bij een Chinees bestellen. Leuk joh, in een uithoek wonen.
In potjes stoppen
Whatâs new in Bunker Life?
echt een hele leuke en lieve video vind ik, ze komt zo vrolijk over!
Nou ja, feminisme is niet uitsluitend alle regels van het patriarchaat doorbreken, het is ook (en vooral) de keuze hebben om het te doen als dat is wat jij wil.