Ik kan maar niet bedenken wat rechtboven is gecensureerd. Moist m*ge?
Minge, is heel plat Brits voor kut
Als de ‘candle not included’ is wat krijg je hier dan wel? Het lege glas? Of alleen sticker met de ‘hilarische’ namen?
Wat is dit? Ik dacht ook dat pumkin spice alleen de kruiden waren die in een pumkin pie gaan.
Edit: ooohh het gaat over specifiek de Starbucks PSL of er pompoen in zit. Ik heb de vlog van Mascha verder niet gekeken maar nu snap ik de link. Stárbucks PSL = met pompoen = pompoenpuree baby hapje met melk en pumpkin spice. Nice! Zal Mila vast lekker vinden!
Haha maar is pompoenpuree met psl kruiden niet veel te heftig voor een eerste hapje? Qua smaak?
Ik dacht precies hetzelfde, de baby is echt overal.
Nee joh, hun superbaby is met 3 maanden al een fijnproever
ik las wijnproever. Dacht al; heeft Cynthia een kind gekregen?
Eigenlijk ongelooflijk dat het zo moeilijk is voor die influenza’s om dat gewoon correct aan te geven e?!
Mijn vriend werkt voor een farmaceutisch bedrijf en zij werken soms samen met influencers maar in de briefing staat heel duidelijk aangegeven dat de hashtag spon moét gebruikt worden in de post. Er zijn dus ook bedrijven die daar zelf echt op staan gelukkig.
Zou Mascha dan een soort omgekeerde wereld / parallel universum Instagram feed hebben?
Alle andere influencers:
foto met baby > spon
foto’s zonder baby > geen spon
Mancha:
foto’s zonder baby > spon
foto’s met baby > geen spon
Nou ik vind het nog erger dat ze er steeds “wandel de wandel” bij zeggen
Ik denk dat ze het zo doen (voeten in beeld) zodat de omgeving waarin ze wandelen niet te herkennen is. Zodat niet iedereen ze komt stalken tijdens hun dagelijkse (?) rondje buiten de bunker.
Maar idd… boeiend is anders!
Volgens mij gaat het meer om het feit dat ze überhaupt posten dat ze wandelen, alsof het iets baanbrekends is
Is er iemand die deze mascara geprobeerd heeft? Is ‘ie echt zo goed als op het filmpje?
Zijn ‘humor’ ontgaat mij eigenlijk constant.
Wel betere reclame dan dit van Mascha. Zo zien iedereens wimpers er uit als je naar boven kijkt
Dit ziet er ook niet uit, zijn toch gewoon crusty spinnenpoten?
Heb in ieder geval mijn dosis zeiken op de Foefs ook weer gehad. Ze maken t zo makkelijk lately.
Ik vind hem niet slecht, maar heb toch liever de paradise lash van L’oreal.
Heb hem gekocht door deze post en ik vind hem meh. Niet slecht, niet geweldig