Beutyblogtopic XL #10

Ik vind dit juist een hele fijne mascara!

2 likes

Ik kreeg hier een tijdje geleden een advertentie voor op Facebook.
Overtuigt mij idd om deze nooit te kopen.

2 likes

Haha wow het reclame filmpje van deze mascara op insta. Dit wil je toch niet?

13 likes

Ik vind dit wel mooi haha maar ik snap ook niks van makeup

42 likes

Ik dus ook. Ik zie ook echt niet wat er lelijk aan is :joy:

7 likes

Quentin Tarantino?
Als ik aan QT denk ik aan 't onvermijdelijke bloedbad…

7 likes

Welke mascara ik ook gebruik, zo zien mijn wimpers er voor m’n gevoel altijd uit. Krijg het gewoon niet voor elkaar om die dingen te separeren. Wat doe ik fout?

3 likes

Ja ik ook, maar ik hou ook wel van een kleeeein beetje spinnenpoten haha. Ik hoef geen natuurlijk uitziende wimpers

2 likes

Heb je een schoon/leeg mascara borsteltje of een spooly? Ik kwam ze van te voren door en soms tijdens/als ik klaar ben ook nog even.

1 like

Heb ik niet, maar wel een goeie tip om ze van te voren te borstelen! In het verleden wel eens na de mascara gedaan maar dat hielp niet veel

Ik heb van Tweezerman een kammetje waarmee je je wimpers na mascara nog kunt separeren, werkt perfect! Misschien kun je die gebruiken in plaats van een oorbel haha

2 likes

Ik vind dat dramatische effect wel mooi haha. Ik borstel ze wel altijd even door.

@tuula woaaah dat klinkt goed! Ik ben tevreden met de mascara die ik nu gebruik (I love extreme van Essence, kijk daar ga je al haha) maar die gebruik ik al meer dan 5 jaar. Wel aldoor een nieuwe uiteraard. Wil een keer iets nieuws proberen maar €32 vind ik wel heeul veel!

@fysicus net als @Luzarl vind ik het wel mooi! Iets minder mag, maar je kan het opbouwen.

@Stateofmind een leeg mascaraborsteltje gebruiken! Real techniques heeft ook een heel fijn borsteltje.

@Mhysa daar zit natuurlijk ook wat in

Dit is mijn “normale” mascara met 1 laagje

5 likes

De doll eyes was oorspronkelijk iig qua borstelvorm een dupe van de Lancome Hypnose mascara of bedoel je dat niet?

Ik heb ook heeeel lang Lash Princess van Essence gebruikt, de groene met het rechte borsteltje, daar zweer ik echt bij! Nu They’re Real! van Benefit, ook fijn, maar door het prijsverschil ga ik toch weer terug naar Lash Princess.

1 like

Idd deze is de beste budget mascara. En van max factor 2000 calories, en van de luxe merken de Estee louder Sumptuous Extreme

Neeeheeee mensen. Max Factor Masterpiece. Is vaak 1+1 gratis.

8 likes

Ew nee die heeft een vies rubber borsteltje.

Borsteltjes met haartjes for the win!!!

3 likes

Inderdaad er over heen gelezen haha, geeft niks. De I love extreme van Essence!
Deze is dat:
afbeelding
Kun je goed opbouwen :smile:

5 likes

En Max Factor False Lash Effect! Daar heb ik nooit spinnenpoten mee.

3 likes

Gewoon die oranje van essence!!

7 likes