Beutyblogtopic XL #10

Jaa deze gebruik ik ook altijd, separeert goed en gaat niet klonteren

1 like

Die van LancĂŽme is de beste. Hypnose.

5 likes

Nu we het er toch over hebben haha :face_with_hand_over_mouth:
Ik gebruikte eerder altijd de Maybelline One by One mascara maar die is helaas (al heel lang) uit het assortiment. Dat was voor mij echt dé mascara en daarna nooit meer een goede gevonden die net zo goed werkte. Iemand enig idee welke er in de buurt komt? De vorm van de borstel werkte echt perfect voor mij.

2 likes

Volgens mij lijkt het borsteltje van de L’Oreal Bambi eyes er wel op (als ik het me goed herinner).

1 like

Deze klassiekert gebruik ik sinds de middelbare school.
Al die merken met hun zogenaamde innovatie kunnen de pot op.

32 likes

Haha ja deze blijf ik ook altijd maar kopen.
Werkt. Punt.

1 like

Ik kom ook iedere keer weer terug bij deze

1 like

Als ik jullie mascara verhalen lees besef ik me hoe veeeeeeel geld ik heb uitgegeven aan de ‘perfecte’ mascara. Ik heb ze letterlijk allemaal geprobeerd. Vera was mijn #1 mascara influencer

Wat vinden jullie van de looks van Vera?
Nu had ze laatst een look gemaakt met het pallet van Nikkie, maar ik vind haar altijd nogal glimmen/shinen en ben daardoor afgeleid waardoor ik de rest van de look niet goed kan beoordelen. :sweat_smile:

5 likes

Ik zal hier voor worden afgemaakt, maar ik vind het bijna knap hoe vera het voor elkaar bokst om telkens weer voor kleuren te kiezen daar haar ab-so-luut niet staan.
Zowel met make up, als kleding.

89 likes

Ik ben het met je eens. Van make-up heb ik geen verstand, maar beige is echt geen goeie kleur voor d’r.

1 like

Ja ik vind dat ze er altijd uitziet alsof ze een zweethoofd heeft, ik vind dat persoonlijk echt niet mooi. En de kleuren die ze gebruikt eigenlijk ook niet :grimacing:

20 likes

Ja precies dit dus.

1 like

Eens! Ik vind haar kleding stijl zelf wel leuk alleen dat eeuwige beige waardoor ze totaal weg valt. Soms denk ik ook dat ze niks aan heeft als ik snel langs een foto scroll :sweat_smile:

5 likes

Stop trying to make vleeskleurige kleding/make-up happen

68 likes

Ze zegt dan dat de foundation “mooi glowy” is, ik noem dat gewoon zweterig. Lijkt bijna alsof ze nog nooit van afpoederen heeft gehoord.

19 likes

Het veenlijkenfilter van de offline wereld

15 likes

Het is sowieso heel verschillend per persoon, dus gewoon wat uitproberen. Zeker bij die van essence is dat goed te doen vanwege de prijs!

1 like

Kijk deze video, dan begrijp je beter of het ook voor jou wat is

2 likes

Nog nooit een mooie (make up) look van vera gezien eigenlijk

28 likes