Wat vinden jullie van de looks van Vera?
Nu had ze laatst een look gemaakt met het pallet van Nikkie, maar ik vind haar altijd nogal glimmen/shinen en ben daardoor afgeleid waardoor ik de rest van de look niet goed kan beoordelen.
Ik zal hier voor worden afgemaakt, maar ik vind het bijna knap hoe vera het voor elkaar bokst om telkens weer voor kleuren te kiezen daar haar ab-so-luut niet staan.
Zowel met make up, als kleding.
Ik ben het met je eens. Van make-up heb ik geen verstand, maar beige is echt geen goeie kleur voor d’r.
Ja ik vind dat ze er altijd uitziet alsof ze een zweethoofd heeft, ik vind dat persoonlijk echt niet mooi. En de kleuren die ze gebruikt eigenlijk ook niet
Ja precies dit dus.
Eens! Ik vind haar kleding stijl zelf wel leuk alleen dat eeuwige beige waardoor ze totaal weg valt. Soms denk ik ook dat ze niks aan heeft als ik snel langs een foto scroll
Stop trying to make vleeskleurige kleding/make-up happen
Ze zegt dan dat de foundation “mooi glowy” is, ik noem dat gewoon zweterig. Lijkt bijna alsof ze nog nooit van afpoederen heeft gehoord.
Het veenlijkenfilter van de offline wereld
Het is sowieso heel verschillend per persoon, dus gewoon wat uitproberen. Zeker bij die van essence is dat goed te doen vanwege de prijs!
Kijk deze video, dan begrijp je beter of het ook voor jou wat is…
Nog nooit een mooie (make up) look van vera gezien eigenlijk
Dat heet dewy makeup haha.
Mijn smaak is het ook niet, maar dit statement terwijl poeder al ongeveer twee jaar de grootste faux pas is in de beautywereld is wel heel dubbel hoor.
@Loveisafourletterword ik zou de mascara houden en je reiniger vervangen door een olie of balm, werkt altijd.
Love it dat het hier weer eens echt over beuty gaat!
Lash lift nemen en daarna maakt niet meer uit welke mascara je gebruikt want dan staat alles mooi
Ik gebruik Chanel le volume revolution die ik enkel in de aanbieding koop. Meer budgetproof is idd die groene princess lash!!
Het ligt aan de vorm van je ogen en je wimpers én wat je mooi vindt. Met welke mascara heb je goede ervaring??
Ja klopt, maar zo nat op je huid lijkt me toch helemaal niet lekker zitten? Ten eerste verschuift het makkelijk en ten tweede geeft het ook nog super erg af… ieder z’n ding wel
Haha Mascha is echt in een loveydovey bui vandaag volgens mij. Ik heb echt nog nooit gezien dat ze stories van mensen die haar vlog kijken repost. En Eloise van Oranje leest haar boek goals
Ik zag dat boek enkel gebruikt worden als onderzetter. Maar goals hoor