Beutyblogtopic XL #10

Dat heet dewy makeup haha.
Mijn smaak is het ook niet, maar dit statement terwijl poeder al ongeveer twee jaar de grootste faux pas is in de beautywereld is wel heel dubbel hoor.

@Loveisafourletterword ik zou de mascara houden en je reiniger vervangen door een olie of balm, werkt altijd.

5 likes

Love it dat het hier weer eens echt over beuty gaat!

20 likes

Lash lift nemen en daarna maakt niet meer uit welke mascara je gebruikt want dan staat alles mooi

5 likes

Ik gebruik Chanel le volume revolution die ik enkel in de aanbieding koop. Meer budgetproof is idd die groene princess lash!!

2 likes

Het ligt aan de vorm van je ogen en je wimpers én wat je mooi vindt. Met welke mascara heb je goede ervaring??

Ja klopt, maar zo nat op je huid lijkt me toch helemaal niet lekker zitten? Ten eerste verschuift het makkelijk en ten tweede geeft het ook nog super erg af… ieder z’n ding wel :woman_shrugging:t4:

3 likes

Haha Mascha is echt in een loveydovey bui vandaag volgens mij. Ik heb echt nog nooit gezien dat ze stories van mensen die haar vlog kijken repost. En Eloise van Oranje leest haar boek :heart: goals :heart:

1 like

Ik zag dat boek enkel gebruikt worden als onderzetter. Maar goals hoor

52 likes

Ja klopt :joy: also als ik Mascha was zou ik juist willen dat dit boek zo snel mogelijk wordt vergeten maarja

6 likes

Zou echt grappig zijn als Eloise zou reageren met: ja haha en ik vond het zo slecht.

69 likes

Door alle adventkalenders ging ik op youtube filmpjes erover zoeken en toen kwam ik uit bij Irina Trouw. Nog helemaal niet zo’n grote youtuber maar tot nu toe vind ik haar video’s best chill om te kijken. Veel kalender unboxings, shoplogs en makeup testen. Zoveel beter dan al die vloggers tegenwoordig.
(Nee, ik ben haar niet.)

Oh ik kan haar echt niet uitstaan, haha!

4 likes

Ik koop zelf zo’n kitje en doe het dan gewoon thuis! Misschien krijg je een nog mooier resultaat bij een salon maar ik ben tot nu toe altijd heel blij met mn eigen werk.

Het is alleen eventjes wat werk

Heb ik ook aan zitten denken, maar vind het tot wel beetje eng bij het oog. Nog nooit iets beetje mis gegaan?

Oeeeh heb je een (eigen) turtulio of zitten er goede instructies bij ? En welk setje koop je ? Van Ali/Wish durf ik dat denk ik toch niet zo snel

Nee heb er echt nog nooit problemen mee gehad!

Ik kijk altijd op yt turtulio’s en mijn setje is van bol.com maar dat is eigenlijk gewoon dezelfde als die van aliexpress. Alleen heb je hem dan de volgende dag in huis.

Heb je een linkje?

En deze tutorial kijk ik erbij

11 likes

2 weken écht mooi en daarna word het steeds minder. Maar het is niet dat het lelijk word daarna, het effect word steeds minder. Maar ik heb van mezelf wel echt korte en hele rechte wimpers.

1 like