Ja klopt also als ik Mascha was zou ik juist willen dat dit boek zo snel mogelijk wordt vergeten maarja
Zou echt grappig zijn als Eloise zou reageren met: ja haha en ik vond het zo slecht.
Door alle adventkalenders ging ik op youtube filmpjes erover zoeken en toen kwam ik uit bij Irina Trouw. Nog helemaal niet zo’n grote youtuber maar tot nu toe vind ik haar video’s best chill om te kijken. Veel kalender unboxings, shoplogs en makeup testen. Zoveel beter dan al die vloggers tegenwoordig.
(Nee, ik ben haar niet.)
Oh ik kan haar echt niet uitstaan, haha!
Ik koop zelf zo’n kitje en doe het dan gewoon thuis! Misschien krijg je een nog mooier resultaat bij een salon maar ik ben tot nu toe altijd heel blij met mn eigen werk.
Het is alleen eventjes wat werk
Heb ik ook aan zitten denken, maar vind het tot wel beetje eng bij het oog. Nog nooit iets beetje mis gegaan?
Oeeeh heb je een (eigen) turtulio of zitten er goede instructies bij ? En welk setje koop je ? Van Ali/Wish durf ik dat denk ik toch niet zo snel
Nee heb er echt nog nooit problemen mee gehad!
Ik kijk altijd op yt turtulio’s en mijn setje is van bol.com maar dat is eigenlijk gewoon dezelfde als die van aliexpress. Alleen heb je hem dan de volgende dag in huis.
Heb je een linkje?
2 weken écht mooi en daarna word het steeds minder. Maar het is niet dat het lelijk word daarna, het effect word steeds minder. Maar ik heb van mezelf wel echt korte en hele rechte wimpers.
Thanks! Dat verklaart het een en ander. Ik heb haar gevolgd vanaf begin blog periode, maar sinds een paar maanden ben ik afgehaakt, vandaar dat ik het niet gezien heb.
Dat zou jij als stofdoek toch moeten weten!
Badum tssssss!
Dit is exact die van @Karl_Lagerfeld maar dan via Ali; €10.75
Bijna alles wat op bol.com staat is van dropshippers of inkopers voort, in dit geval ook.
Maar zou als je ongeduldig bent of niet zo thuis via ali het ook gewoon via bol bestellen, dan kan je ook nog het bedrijf aanklagen mocht je oogschade krijgen oid
Ben zelf nu ook wel nieuwsgierig geworden naar dat lash liften maar ik weet niet of ik het durf.
Oeh wil het wel heel graag proberen. Heb geen idee hoe het op mijn wimpers uit gaat pakken. Heb van mezelf mega lange wimpers (maar geen volume)
Nee! Denk wel 10 keer qua vloeistoffen. Alleen die siliconen oogdingetjes moet je tijdig bij bestellen op ali.
Ja ik ben zelf heel impulsief met dat soort dingen. dus ik denk er niet echt aan wat er allemaal mis mee kan zijn… Heb het ook al gebruikt om mn wenkbrauwen ‘te lamineren/liften’ en dat werkte ook gewoon. Maar snap dat anderen het niet zomaar rondom hun ogen zouden gebruiken
Oeh ik vind ali ook top. Maar dingen voor bij je ogen. Kijk aub uit lieve mensen.
Van je ogen heb je er maar 2 en stuk is dan echt stuk.