Beutyblogtopic XL #10

@Karl_Lagerfeld Ik heb het twee keer geprobeerd, ook met ditzelfde setje. Wat een drama. Dat siliconending bleef onmogelijk op mijn oog plakken en mijn wimpers bleven daarna ook weer heel slecht op dat siliconending plakken. Ik heb het ook nog met andere lijm geprobeerd en het mocht niet baten. Enfin, ik liep wel 4 weken met extreem lelijke wimpers want die perm werkt wel gewoon natuurlijk.

Zelfs als Mascha een weekvlog of maandvlog zou maken, zou het intens saai zijn.

23 likes

Hahaha dat klinkt echt kut, ik proef je frustratie :joy::sob: had wel al eerder van iemand gehoord dat die lijm bij haar ook niet zo goed plakte! Heb daar zelf geen last van maar die dingen opplakken is wel het moeilijkste van het hele liften ja

1 like

Ik denk dat het makkelijker is als iemand anders het bij je doet want dan kun je gewoon je ogen dicht blijven houden. Nu deed ik het oog voor oog maar ik knipper wel de hele tijd natuurlijk. Tipje misschien voor de mensen die het nog uit willen proberen.

Soms kijk ik ook haar video’s. Vind niet altijd haar video’s leuk, soms kan ik haar niet zo goed uitstaan.
Vind het wel bijzonder dat zij zoveel krijgt opgestuurd terwijl ze nog niet zo groot bereik heeft.

Zo zien mijn wenkbrauwen eruit nadat ik ze geëpileerd heb, doe ik iets fout?

3 likes

Monica heeft een witte bank gekocht (of gekregen). Met een kind van 2. :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Ja maar hallo. Er komen strenge regels. Niet vrette op de bank. Want Monica is heel goed in regels en consequent zijn. Dus dat komt goed!

9 likes

Hahahahahaha oja, vanaf nu gaat ze het he-le-maal anders doen.

1 like

Is dit voor Mascha??:sweat_smile:

50 likes

Mascha heeft toch meerdere keren gezegd dat ze alles gewoon zelf betalen?

7 likes

Ja met twee (!!) hermes dekens. En de tv achter de bank, want ze kijkt nooit tv natuurlijk

2 likes

" Wij betalen gewoon alles zelf" zegt diegene die ongelooflijk veel spon krijgt
 Het is natuurlijk een goed statement, zeker nu de horeca dicht is en alleen aan bezorging doet. Maar het klinkt heel gek om dit van onze Debbie te horen

7 likes

Als ze nou gewoon eens namen noemt. Debbie loopt altijd te janken over influenzas, maar ze doet altijd alles onder sub reacties

Dat is net zo achterbaks als reclame maken.

36 likes

Hoezo dat ‘doe er dan een kleine verrassing bij, is al prima’. Barmhartig hoor

32 likes

Triest. Haalt meteen de hele boodschap onderuit.

Ik bleek dit weekend gratis kokosmacronen bij mijn bagels en beans bestelling te hebben gekregen. Ben er nog van slag van zo lief. Zij vrĂĄĂĄgt er gewoon om in een boodschap waarin ze het tegenovergestelde beweert.

18 likes

Ik geloof niet dat zij hun hot pot bestelling zelf betaald hadden. Heel Instagram at dat die avond geheel toevallig. Denk dat Debbie dat restaurant ook bedoelde, want die zijn na corona ook pas opgezet.

7 likes

Mascha heeft een paar jaar geleden eens in een videoclip gespeeld van een Nederlandse girlband, iets met ‘too shiny for you’, weet iemand nog hoe of wat toevallig haha? Moest er vandaag ineens aan denken maar ik kan het niet vinden

1 like

TP4Y idd, de clip van ‘Million bucks’! (Nu ik het terugkijk vind ik het wel heel random hoe ze er ineens in voorkomt, tussen die meiden :sweat_smile:)

4 likes

Ohjaaa haha thanks