Beutyblogtopic XL #10

Thanks! Dat verklaart het een en ander. Ik heb haar gevolgd vanaf begin blog periode, maar sinds een paar maanden ben ik afgehaakt, vandaar dat ik het niet gezien heb. :yum:

2 likes

Dat zou jij als stofdoek toch moeten weten! :joy:

Badum tssssss! :drum:

2 likes

Dit is exact die van @Karl_Lagerfeld maar dan via Ali; €10.75

Bijna alles wat op bol.com staat is van dropshippers of inkopers voort, in dit geval ook.
Maar zou als je ongeduldig bent of niet zo thuis via ali het ook gewoon via bol bestellen, dan kan je ook nog het bedrijf aanklagen mocht je oogschade krijgen oid :zipper_mouth_face:

Ben zelf nu ook wel nieuwsgierig geworden naar dat lash liften maar ik weet niet of ik het durf.

4 likes

Oeh wil het wel heel graag proberen. Heb geen idee hoe het op mijn wimpers uit gaat pakken. Heb van mezelf mega lange wimpers (maar geen volume)

Nee! Denk wel 10 keer qua vloeistoffen. Alleen die siliconen oogdingetjes moet je tijdig bij bestellen op ali.

1 like

Ja ik ben zelf heel impulsief met dat soort dingen. dus ik denk er niet echt aan wat er allemaal mis mee kan zijn… Heb het ook al gebruikt om mn wenkbrauwen ‘te lamineren/liften’ en dat werkte ook gewoon. Maar snap dat anderen het niet zomaar rondom hun ogen zouden gebruiken

1 like

Oeh ik vind ali ook top. Maar dingen voor bij je ogen. Kijk aub uit lieve mensen.

Van je ogen heb je er maar 2 en stuk is dan echt stuk.

12 likes

@Karl_Lagerfeld Ik heb het twee keer geprobeerd, ook met ditzelfde setje. Wat een drama. Dat siliconending bleef onmogelijk op mijn oog plakken en mijn wimpers bleven daarna ook weer heel slecht op dat siliconending plakken. Ik heb het ook nog met andere lijm geprobeerd en het mocht niet baten. Enfin, ik liep wel 4 weken met extreem lelijke wimpers want die perm werkt wel gewoon natuurlijk.

Zelfs als Mascha een weekvlog of maandvlog zou maken, zou het intens saai zijn.

23 likes

Hahaha dat klinkt echt kut, ik proef je frustratie :joy::sob: had wel al eerder van iemand gehoord dat die lijm bij haar ook niet zo goed plakte! Heb daar zelf geen last van maar die dingen opplakken is wel het moeilijkste van het hele liften ja

1 like

Ik denk dat het makkelijker is als iemand anders het bij je doet want dan kun je gewoon je ogen dicht blijven houden. Nu deed ik het oog voor oog maar ik knipper wel de hele tijd natuurlijk. Tipje misschien voor de mensen die het nog uit willen proberen.

Soms kijk ik ook haar video’s. Vind niet altijd haar video’s leuk, soms kan ik haar niet zo goed uitstaan.
Vind het wel bijzonder dat zij zoveel krijgt opgestuurd terwijl ze nog niet zo groot bereik heeft.

Zo zien mijn wenkbrauwen eruit nadat ik ze geëpileerd heb, doe ik iets fout?

3 likes

Monica heeft een witte bank gekocht (of gekregen). Met een kind van 2. :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like

Ja maar hallo. Er komen strenge regels. Niet vrette op de bank. Want Monica is heel goed in regels en consequent zijn. Dus dat komt goed!

9 likes

Hahahahahaha oja, vanaf nu gaat ze het he-le-maal anders doen.

1 like

Is dit voor Mascha??:sweat_smile:

50 likes

Mascha heeft toch meerdere keren gezegd dat ze alles gewoon zelf betalen?

7 likes

Ja met twee (!!) hermes dekens. En de tv achter de bank, want ze kijkt nooit tv natuurlijk

2 likes