" Wij betalen gewoon alles zelf" zegt diegene die ongelooflijk veel spon krijgt… Het is natuurlijk een goed statement, zeker nu de horeca dicht is en alleen aan bezorging doet. Maar het klinkt heel gek om dit van onze Debbie te horen…
Als ze nou gewoon eens namen noemt. Debbie loopt altijd te janken over influenzas, maar ze doet altijd alles onder sub reacties…
Dat is net zo achterbaks als reclame maken.
Hoezo dat ‘doe er dan een kleine verrassing bij, is al prima’. Barmhartig hoor
Triest. Haalt meteen de hele boodschap onderuit.
Ik bleek dit weekend gratis kokosmacronen bij mijn bagels en beans bestelling te hebben gekregen. Ben er nog van slag van zo lief. Zij vráágt er gewoon om in een boodschap waarin ze het tegenovergestelde beweert.
Ik geloof niet dat zij hun hot pot bestelling zelf betaald hadden. Heel Instagram at dat die avond geheel toevallig. Denk dat Debbie dat restaurant ook bedoelde, want die zijn na corona ook pas opgezet.
Mascha heeft een paar jaar geleden eens in een videoclip gespeeld van een Nederlandse girlband, iets met ‘too shiny for you’, weet iemand nog hoe of wat toevallig haha? Moest er vandaag ineens aan denken maar ik kan het niet vinden
TP4Y idd, de clip van ‘Million bucks’! (Nu ik het terugkijk vind ik het wel heel random hoe ze er ineens in voorkomt, tussen die meiden )
Ohjaaa haha thanks
Waarom heb ik dit zitten kijken??? Nu heb ik de 3 zinnen waaruit dat lied bestaat in mijn hoofd en ben ik geïrriteerd door de matigheid van de editing van die clip.
Serieus, leer van mijn fouten, ga dat nummer niet opzoeken. En Mascha komt er welgeteld 2 tellen in voor dus daarvoor hoef je het ook niet te doen.
Maak dan gelijk ff screenshots! Dan hoeft de rest het niet te kijken
Was vet moeilijk want elk shot duurt maar een nanoseconde.
Hebben Mascha en Gregor nou weer eten besteld bij een restaurant dat pas net opgezet is? Ik zie in het foldertje dat het “nieuw” is. Lijkt me handiger om bestaande restaurants te steunen en niet de nieuwe afhaaltenten die een graantje willen mee pikken.
Ja en Voorburg ook. Lekker in de buurt haha
Maar hebben nieuwe zaken dan minder bestaansrecht dan al gevestigde zaken? Ik denk niet dat nieuwe zaken ervoor kiezen dat ze door Corona minder klandizie hebben. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat iemand in deze tijd een horecazaak opent om een graantje mee te pikken. Het opzetten van een horecazaak gaat niet over één nacht ijs lijkt me.
Oh, het zijn vrienden. Dat verklaart.
Ik vind het een beetje schijnheilig om “de horeca te steunen” en het vervolgens allemaal tenten van vrienden blijken te zijn, of bedrijven die pas net opgezet zijn. Dit bedrijf is opgericht in september. Dan zou ik eerder een daadwerkelijke horeca tenten steunen die nu huur door moeten betalen en geen klanten meer op locatie kunnen ontvangen.
Want hun vrienden of die nieuwe zaken betalen geen huur?
Nou dan steun jij de bestaande horeca toch. Win win
Helemaal top, ik word een nieuwe klant:joy: Ziet er lekker uit
Mascha: we bestellen niet elke dag hoor
Also Mascha: Ja, we bestellen 3-4x per week.
Me: Ja, we kunnen wel weer eens eten bestellen want we hebben al 6 dagen gekookt.
Ik zou echt tonnetje rond worden als ik zoveel bestelde