Waarom heb ik dit zitten kijken??? Nu heb ik de 3 zinnen waaruit dat lied bestaat in mijn hoofd en ben ik geïrriteerd door de matigheid van de editing van die clip.
Serieus, leer van mijn fouten, ga dat nummer niet opzoeken. En Mascha komt er welgeteld 2 tellen in voor dus daarvoor hoef je het ook niet te doen.
Maak dan gelijk ff screenshots! Dan hoeft de rest het niet te kijken
Was vet moeilijk want elk shot duurt maar een nanoseconde.
Hebben Mascha en Gregor nou weer eten besteld bij een restaurant dat pas net opgezet is? Ik zie in het foldertje dat het “nieuw” is. Lijkt me handiger om bestaande restaurants te steunen en niet de nieuwe afhaaltenten die een graantje willen mee pikken.
Ja en Voorburg ook. Lekker in de buurt haha
Maar hebben nieuwe zaken dan minder bestaansrecht dan al gevestigde zaken? Ik denk niet dat nieuwe zaken ervoor kiezen dat ze door Corona minder klandizie hebben. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat iemand in deze tijd een horecazaak opent om een graantje mee te pikken. Het opzetten van een horecazaak gaat niet over één nacht ijs lijkt me.
Oh, het zijn vrienden. Dat verklaart.
Ik vind het een beetje schijnheilig om “de horeca te steunen” en het vervolgens allemaal tenten van vrienden blijken te zijn, of bedrijven die pas net opgezet zijn. Dit bedrijf is opgericht in september. Dan zou ik eerder een daadwerkelijke horeca tenten steunen die nu huur door moeten betalen en geen klanten meer op locatie kunnen ontvangen.
Want hun vrienden of die nieuwe zaken betalen geen huur?
Nou dan steun jij de bestaande horeca toch. Win win
Helemaal top, ik word een nieuwe klant:joy: Ziet er lekker uit
Mascha: we bestellen niet elke dag hoor
Also Mascha: Ja, we bestellen 3-4x per week.
Me: Ja, we kunnen wel weer eens eten bestellen want we hebben al 6 dagen gekookt.
Ik zou echt tonnetje rond worden als ik zoveel bestelde
Lol bij ons is die 6 eerder een 60
Iets met ‘too shiny for you’ was mijn meest gelikete (?) post op EGF. Never forget.
Ik heb/had een eetstoornis. Ik vind het zo knap dat de Foefjes geen kcal minder nemen en gewoon alles eten waar ze zin in hebben. Ooit zou ik dat ook wil, bestellen zonder 200x vergelijken en spijt hebben.
Ja hier ook hoor, vaak gaat het om zelf patat maken ofzo.
Gaat ze voor de 87e keer die kast opnieuw indelen?
Zulke spannende content altijd.
Oooh moet je voorstellen dat dat allemaal naar beneden klettert!
Even off topic maar ik heb dik 10 jaar een eetstoornis gehad en eet nu alles wat ik wil zonder er zwaar van in de stress te schieten. Het kan echt
Cynthia heeft een nieuw kapsel. Vind het een van de betere kapsels die ze in tijden heeft gehad!
https://www.instagram.com/p/CG5KpfxnitS/?igshid=zbfro9oaqgsp
Snap alleen de tong niet zo goed