Beutyblogtopic XL #10

Lekker gek togg met dr tongetješŸ™ƒ

4 likes

Volgens mij is het wel hip ja!

1 like

Als ik zo’n foto van mezelf maak en dan terug zie denk ik ā€œnou meid, doe maar nietā€ :joy:

10 likes

Staat haar goed! Verzorgder dan dat droge, afgebleekte, oranje haar met een halve bus droogshampoo door voor ā€œvolumeā€.
Ziet er ineens ook een pak jeugdiger uit ofzo.

30 likes

Ik wil ook graag zo’n kapsel maar dat betekent wel dat ik elke dag in de weer moet met producten, fohns en krultangen anders ziet het er zo uit:

Dus ik doe het toch maar niet.

129 likes

Ik vind het eigenlijk heel vervelend dat ze me nageaapt heeft.

11 likes

Je vraagt je toch af of ze naast een tongetje in haar mondje ook oogjes in haar hoofdje heeft.

edit: ik vind het trouwens echt een leuk kapsel en veel beter dan haar lange haar.

10 likes

Haha maar echt, elke keer weer een teleurstelling

Zo lang ze maar geen baby in haar maagje heeft is het goed

1 like

Haha zo zit mijn haar dus iedere ochtend :sob:

1 like

Hoe erg is het dat ik deze foto zie en denk : hee dat ben ik

159 likes

Hahaha dit is letterlijk mijn haar

5 likes

Ik ging voor de grap weer een Mascha-vlog kijken en waarom kijk ik video’s waarin leken bakken. Ik ben echt geen meesterbakker maar toen ze dat mengsel met half gestampte pompoen in die taart gooien ging ik bijna over mijn nek. Gooi dat op z’n minst in de blender. Ook echt met flespompoen, als je de hele dag pakketjes ontvangt kun je vast wel ergens online pompoenpuree kopen. En waarom gaatjes prikken als je niet gaat blind bakken.

OkƩ dit soort rants is dus waarom ik normaal geen recepten van vloggers kijk.

27 likes

Ik vind met vrienden koken ook echt een ramp. Pasta koken zonder zout in het water, knoflook aanbranden… ik ben echt een snob.

11 likes

Ik vraag me echt af hoeveel Mascha verdient met die affiliate linkjes, nu ook weer die swipe up naar die rasp. Als ~ 200.000 mensen haar stories bekijken zal er toch wel een aanzienlijk deel zijn die beĆÆnvloed wordt en denkt oh die jurk, broek, kinderwagen, huispak moet ik ook.

Bij die pasta in de vlog van vandaag dacht ik ook weer… nmsvpe. Zeker toen ze er plots geraspte wortel bijgooide

5 likes

Haha echt hoor. Ik kan er ook niet tegen als mijn man in de keuken staat, terwijl ik wil dat hij vaker kookt.
Ik bleef toch kijken en het volgende wat ze deed: pasta maken, als saus eerst zongedroogde tomaten, toen een lepel pompoenpuree, bijna een heel bakje room, geraspte wortels en spinazie. Heel… Experimenteel.

8 likes

Misschien toch maar goed dat ze af en toe eten bestellen

9 likes

en cajun kruiden??

ā€˜freestyle’

8 likes

Hahahah ojaa die cajun kruiden overal in, naast de pot met zongedroogde tomaten.

20 likes