Lekker gek togg met dr tongetješ
Volgens mij is het wel hip ja!
Als ik zoān foto van mezelf maak en dan terug zie denk ik ānou meid, doe maar nietā
Staat haar goed! Verzorgder dan dat droge, afgebleekte, oranje haar met een halve bus droogshampoo door voor āvolumeā.
Ziet er ineens ook een pak jeugdiger uit ofzo.
Ik wil ook graag zoān kapsel maar dat betekent wel dat ik elke dag in de weer moet met producten, fohns en krultangen anders ziet het er zo uit:
Dus ik doe het toch maar niet.
Ik vind het eigenlijk heel vervelend dat ze me nageaapt heeft.
Je vraagt je toch af of ze naast een tongetje in haar mondje ook oogjes in haar hoofdje heeft.
edit: ik vind het trouwens echt een leuk kapsel en veel beter dan haar lange haar.
Haha maar echt, elke keer weer een teleurstelling
Zo lang ze maar geen baby in haar maagje heeft is het goed
Haha zo zit mijn haar dus iedere ochtend
Hoe erg is het dat ik deze foto zie en denk : hee dat ben ik
Hahaha dit is letterlijk mijn haar
Ik ging voor de grap weer een Mascha-vlog kijken en waarom kijk ik videoās waarin leken bakken. Ik ben echt geen meesterbakker maar toen ze dat mengsel met half gestampte pompoen in die taart gooien ging ik bijna over mijn nek. Gooi dat op zān minst in de blender. Ook echt met flespompoen, als je de hele dag pakketjes ontvangt kun je vast wel ergens online pompoenpuree kopen. En waarom gaatjes prikken als je niet gaat blind bakken.
OkƩ dit soort rants is dus waarom ik normaal geen recepten van vloggers kijk.
Ik vind met vrienden koken ook echt een ramp. Pasta koken zonder zout in het water, knoflook aanbranden⦠ik ben echt een snob.
Ik vraag me echt af hoeveel Mascha verdient met die affiliate linkjes, nu ook weer die swipe up naar die rasp. Als ~ 200.000 mensen haar stories bekijken zal er toch wel een aanzienlijk deel zijn die beĆÆnvloed wordt en denkt oh die jurk, broek, kinderwagen, huispak moet ik ook.
Bij die pasta in de vlog van vandaag dacht ik ook weer⦠nmsvpe. Zeker toen ze er plots geraspte wortel bijgooide
Haha echt hoor. Ik kan er ook niet tegen als mijn man in de keuken staat, terwijl ik wil dat hij vaker kookt.
Ik bleef toch kijken en het volgende wat ze deed: pasta maken, als saus eerst zongedroogde tomaten, toen een lepel pompoenpuree, bijna een heel bakje room, geraspte wortels en spinazie. Heel⦠Experimenteel.
Misschien toch maar goed dat ze af en toe eten bestellen
en cajun kruiden??
āfreestyleā
Hahahah ojaa die cajun kruiden overal in, naast de pot met zongedroogde tomaten.