Oja die was ik vergeten. Fusion, heet dat tegenwoordig.
Mee eens. Ook niet echt een groot Noor fan maar die reels doet ze toch wel professioneel!
Bij Mas en Greg zou ik zelfs als ik geld zou krijgen nog niet willen aanschuiven voor eten (niet dat dat ooit zou hoeven, thank god). Maar het lijkt me allemaal zo vies… pannenkoeken met boterhamworst, altijd die prutjes in bakjes en overal een halve pot zongedroogde tomaten doorheen. Nee dankjewel!
Ik heb het ook niet zo voor reels maar die van Tamara vind ik ook wel cool!
Huh postte ze gisteren niet dat ze voor 3 dagen in de week HF ontvangen en de overige 3-4 dagen bestellen. Maakt ze dan haar eigen recepten met de inhoud van die boxen haha
Dit was lunch!
Aha!
Ik begrijp wel dat ze over álles enthousiast zijn ’ my fave!!!’ wat ze nu bestellen en thuisbezorgd krijgen als je altijd vieze drap maakt zelf.
Ik moet zeggen dat wij ook altijd prutjes maken als avondeten en ik vind altijd erg lekker. Eten is lekkerder als je het uit een schaal kan eten. Moet dit in het biecht topic?
Ook niet als ze bestellen. Want dan moet je precies eten wat jij besteld hebt. Volgens mij vliegt Gregor je echt aan als je bijv een frietje van hem neemt.
Paar blauwe bessen erdoor! Wel echt een hack, allemaal uit die potjes
je ziet nu echt duidelijk bij Mascha hoeveel haarverlies ze heeft, haar haar wordt zo dun! Ik vind het echt naar voor haar, zou het zelf echt vervelend vinden.
Ik weet dat je na je zwangerschap meer haar verliest dat tijdens de zwangerschap is blijven zitten, maar Mascha verliest nu meer haar dan voor haar zwangerschap.
hoop voor haar dat het weer goed komt.
(haar haar, heur haar)
Haha, feest der herkenning: ik vind het ook altijd zo ranzig eruit zien wat Mascha en Gregor eten. Maar ze genieten er zelf overduidelijk van en dat vind ik dan wel weer grappig. Maar het inspireert mij niet echt zullen we maar zeggen
Ik zei dit laatst ook al, een volger had bij haar gereageerd dat ze haar haar ook beter niet in zo’n strakke knot of staart kon doen want dat maakte het erger, maar juist in een losse vlecht. Daar reageerde ze geloof ik ook op dat ze haar knot altijd heel erg losjes deed hoor! Vervolgens… praktisch elke dag een knot of een staart, die vaak ook best wel strak zit of duidelijk zo hangt dat het aan haar haar trekt.
Maar vind het wel vervelend voor Mascha. Haarverlies is echt kut… Is denk ik ook een vicieuze cirkel. OMdat het uitvalt, draag je het vast en omdat je het vast draagt valt het meer uit.
Love Ome Henk, kan er nog steeds stuk om gaan.
eerder confusion
Ba-dum tss
De nieuwe Josh V Mascha planner sneak peek ziet er al mooi uit vind ik!
Ik dacht echt precies het tegenovergestelde
Vreeeeselijk. Het lijkt me oprecht een fijn systeem maar ze zijn allemaal zo ontiegelijk lelijk.