Beutyblogtopic XL #10

Is het gestikt of een patroon waardoor het lijkt op gestikt? Voorheen was de voorkant karton toch?

Ik kan ermee naar het impopulaire meningen topic dan :rofl:

5 likes

Je zou denken dat ze na al dr murica avonturen sneak peek goed zou kunnen schrijven…

19 likes

Bij de Hema, mooie planner voor maar €7,- (ik kocht hem voor €1,- kassa foutje)
Ruimte genoeg om je hele dag te plannen. Met een mooie stoffen harde kaft.
Joejoe

(Ivm revalidatie moet ik mijn dagen plannen om overzicht te krijgen met wat ik allemaal doe op en dag en wanneer ik de fout in ga)

40 likes

Oh die is heel leuk! Mijn planner van Cynthia loopt bijna ten einde, dus die ga ik scoren!

1 like

64 likes

Omg m’n eierstokken na het zien van een schaterlachende Mila :weary:

4 likes

Ik heb niks met baby’s en ik wil nu een baby

2 likes

Ik volg iemand op insta die ik normaal echt super leuk vind, maar ik haaT haar gefilm bij de nagelstyliste :confounded: Nagelriemen terugduwen en daarna zo’n electrische vijl. Bwaaaaaaaaaaah

4 likes

Hahaha ik vond het zo underwhelming. Ik wil graag dat de baby’s op wie ik pas ook gaan schaterlachen maar als ze het zo halfbakken doen als Mila laat maar hoor

4 likes

Ik vond het lachen ook niet spectaculair (maar heb niet echt wat met baby’s ook), maar vond het wel hartverwarmend om te zien wat een lieve moeder Mascha is.

4 likes

Moesten jullie ook een beetje gniffelen omdat Cynthia Emmy een fles wijn met glazen had gestuurd voor haar huwelijk, terwijl ze zwanger is en dat dus nog maandenlang niet op kan drinken? Ik heb nog nooit ergens uit op kunnen maken dat Emmy zelf iets met wijn heeft. Ik kreeg meteen het idee dat Cynthia zo’n soort vriendin is die cadeaus geeft die ze zelf vooral heel leuk vindt.

124 likes

Hahah net als toen ze iedereen brownies met post gaf.

8 likes

Ugh waarom is zij nog relevant

2 likes

Dit vond ik ook wel apart, maar misschien wist ze nog niet dat Emmy zwanger was?
Een fles champagne is best een gangbaar feestelijk cadeau, ook als de ontvanger niet per se iets met wijn heeft toch (uiteraard niet voor geheelonthouders).

Of misschien wist ze het wel en dacht ze boeiend, over een jaar is hij ook nog lekker.

5 likes

Net als toen ze Mascha brownies per post stuurde toen ze net gehoord had dat ze PCOS had en afvallen of minderen met suiker oid daarbij zou helpen

17 likes

Ik kan er de vinger niet op leggen waardoor het komt maar ik krijg de laatste tijd vaak een ‘onverzorgd’-gevoel bij de foefs. Alsof ze 5 dagen niet douchen en 2 weken in hetzelfde gewaad lopen, hun teennagels niet knippen en geen deo gebruiken. Zal hoogstwaarschijnlijk niet het geval zijn dus ik vraag me echt af waarom ik die indruk krijg :thinking:

22 likes

Heel herkenbaar haha.

1 like

Lekker voor €1, heb m toevallig van de week besteld voor het nieuwe jaar. Had deze versie van 2020 ook, donkerblauw ook maar dan met gouden sterretjes. Vind het echt een super fijne agenda!!! Jaaaren geen agenda gebruikt, maar met deze weer helemaal in de sfeer gekomen :+1:

1 like

Heeft ook met hun kleding te maken (comfy - kots), de spullen in huis, ze zijn nooit buiten en daardoor, ja, verslonst het allemaal een beetje.

2 likes